Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

mla

Legacy Member
hoe saai is leuven, in elke fakbar dezelfde kutmuziek en overal eerstejaars die graaf willen doen. en kheb nu al koppijn van het bier, dat belooft voor morgen..

TheRedDevils

Legacy Member
Mijn lessenrooster suckt :/ Niet veel les maar dan wel donderdag en vrijdag om 8 uur. :s:s

Tibokio

Legacy Member
mla zei:
hoe saai is leuven, in elke fakbar dezelfde kutmuziek en overal eerstejaars die graaf willen doen. en kheb nu al koppijn van het bier, dat belooft voor morgen..

Ook naar fakbar letteren geweest? :p

Daar is het namelijk awesome! Maar gisteren waren er wel uitzonderlijk veel eerstejaars. Eerste "donderdag" van het academiejaar enzo.

Robust²

Legacy Member
Hmm, een van mn keuzevakken lijkt toch veel minder interessant dan verwacht. Iemand nog suggesties voor een vak van 3 studiepunten in het eerste semester @ Ugent? :unsure: Mag van heel de unief zijn, gewoon niet al te veel voorkennis nodig liefst en deftige, interessante lessen :p

Cadiuro

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Caduiro is keigroot :unsure:

Gij zijt keiklein :p

Feestje was ok gisteren, wel meer gedronken dan eigenlijk gepland. Maar bon, niet overdreven in uitgaven en eigenlijk best wel geamuseerd dus dat zit wel snor.

Feesten tot de eerste trein (4.05u) is toch best vermoeiend: kben al vaak zo lang doorgegaan, maar als dat dan plots MOET, is dat toch nog iets anders.

Eerste les van het jaar geskipt, maar ik ben naar het feestje geweest omdat ik toch niet naar de les ging, niet omgekeerd. Religie om 8.15 op ne vrijdagochtend, daar ga ik niet voor op- en afreizen, toch niet als er geen andere lessen achter gepland staan (wat deze week niet het geval is).

h0pje

Legacy Member
Ik moet mailen naar een Belgisch bedrijf in het Leuvense ivm een onderzoek. De volledige website van dat bedrijf is in het Engels. Nu vraag ik mij af of ik gewoon in het Nederlands mag mailen? Of toch best in het Engels?

MrKend54l

Legacy Member
Man man het begint hier weer goed.
Toen ik koeltechnieken en warmtepompen op mijn rooster zag staan dacht ik nog dat wel ging meevallen.
Blijkt nu dat het een lector is die eigenlijk pas sinds dit jaar lector is. En die mens kan echt geen reet lesgeven.. voor de gelegenheid heeft hij ook speciaal een nieuwe cursus gemaakt waar kop nog staart aan te knopen is. Wordt zoiets eigenlijk niet gecontroleerd voor ze die mogen gebruiken en leerlingen laten aankopen?
En constant vragen stellen en niks vertellen van wat in de cursus staat... Meer een quiz dan een hoorzitting.

Saphira

Legacy Member
:love: Prof. Roosen. Hoe zalig dat die niet les kan geven. Direct es vertellen hoeveel we verdienen en hoe we ermee moeten omspringen. Om dan te switchen naar kadavervoeten en mensen die pinnen in hun voet laten steken voor studies. Die vent is echt zalig.

Prof die erna kwam was echter irritant door de onordelijkheid in zijn cursus en vertellen

Th1x4nG

Legacy Member
Boeken van 't tweede eindelijk kwijtgespeeld. Niemand hier die

- Algemeen boekhouden + oefeningenboek
- Inleiding tot het economisch recht + codex handels- en vennootschapsrecht
- Dictionnaire contextuel du français économique tome A l'entreprise + B la commerce

kan gebruiken?

mla

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Wat doet ge nu eigenlijk, mla? Werken?

Nog niet, kga nog wel anderhalve maand interim doen en als alles goed zit dan vertrek ik rond eind november naar Australië

Racing_Genk

Legacy Member
@thixang/anderen: moet ge da boek voor operat. onderzoek wel kopen? Ik zie dat die prof ook al zn pdf's online zet met de uitleg

Fliblit

Legacy Member
Fuck, een bende Limburgers die onder mijn raam opeens om 3u 's nachts begonnen te vechten. GADE GIJ GRAAF DOEN TEGE MIJ OFWA x100

Ik ga trouwens nooit meer naar RZL gaan :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan