Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Vanacht nog slechter geslapen dan de rest van de week :sop:
Bij gemanedude blijven slapen, die zijn vrienden hebben bijna de hele nacht leute gemaakt x)
En tegen volgende vrijdag al de eerste presentatie voor Duits... dat wordt nog awkward voor iedereen :woohoo:

J.F.

Legacy Member
Fliblit zei:
Fuck, een bende Limburgers die onder mijn raam opeens om 3u 's nachts begonnen te vechten. GADE GIJ GRAAF DOEN TEGE MIJ OFWA x100

Ik ga trouwens nooit meer naar RZL gaan :unsure:

Goeie les om te slapen. Die vrouw klonk alsof ze elk moment in wenen kon uitbarsten :')

Brek

Legacy Member
Racing_Genk zei:
@thixang/anderen: moet ge da boek voor operat. onderzoek wel kopen? Ik zie dat die prof ook al zn pdf's online zet met de uitleg

Vorig jaar nooit gebruikt...

Gatsby

Legacy Member
Robust² zei:
Hmm, een van mn keuzevakken lijkt toch veel minder interessant dan verwacht. Iemand nog suggesties voor een vak van 3 studiepunten in het eerste semester @ Ugent? :unsure: Mag van heel de unief zijn, gewoon niet al te veel voorkennis nodig liefst en deftige, interessante lessen :p

Visuele cultuur of Inleiding tot de Voornaamste Moderne Literaturen op Blandijn. Makkelijkste 3 STP.

Cadiuro

Legacy Member
Fliblit zei:
Fuck, een bende Limburgers die onder mijn raam opeens om 3u 's nachts begonnen te vechten. GADE GIJ GRAAF DOEN TEGE MIJ OFWA x100

Haha ik zit mij da hier echt in te beelden als die meeuwen van Finding Nemo, maar dan trager en int limburgs.

Graaf doen? Graaf doen? Graaf doen ofwa? E? Tegen mij? Graaf doen? Gade graaf doen?

:D

McGregor

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Boeken van 't tweede eindelijk kwijtgespeeld. Niemand hier die

- Algemeen boekhouden + oefeningenboek
- Inleiding tot het economisch recht + codex handels- en vennootschapsrecht
- Dictionnaire contextuel du français économique tome A l'entreprise + B la commerce

kan gebruiken?

Nice, zou ze graag alle drie willen kopen.
Hier vind je mijn contactgegevens ;)

Put_met_keren

Legacy Member
Factuur gekregen: maar 55 euro inschrijvingsgeld.
Also, die nieuwe studentenkaarten van HoGent zien er maar stom uit.

GemaneDude

Legacy Member
Fliblit zei:
Ik ga trouwens nooit meer naar RZL gaan :unsure:

J.F. zei:
Goeie les om te slapen. Die vrouw klonk alsof ze elk moment in wenen kon uitbarsten :')

Ik ben tijdens de pauze weggegaan. Die vrouw haar stem is echt irritant. En het rook de hele tijd naar spaghetti in de aula. :drool:

TheRedDevils

Legacy Member
Kan wel een paar dagen duren, zou tegen woensdag wel in orde moeten zijn.

groetjes
het secretariaat

Alteration

Legacy Member
Vorig jaar nog via HoGent een BuzzyPazz voor €84, nu bij UGent ene voor €178.

"Ja, de UGent heeft dan weer andere dingen goedkoper...."

Zoals?

fragflap

Legacy Member
Gisteren stond er zogezegd een verplicht werkcollege op programma. De prof was een heel uitleg aan het doen en op een gegeven moment vielen de leden van het VRG de aula binnen. Ze stonden te brullen dat we allemaal "onze bakkes" moesten houden enz. Marginalen dacht ik.. :s
Ze namen ons mee naar het stam cafe van het VRG een de "prhaes" (of hoe je het ook mag schrijven) en begon die een heel uitleg met een verhoogde stem en op de kop toe waren er zes gratis vaten bier. Genoeg dus om een heel nacht door te gaan.. :D En ik kan mij niets meer herinneren wat er die nacht is gebeurd maar 's morgens werd ik wakker met iemand van het VRG (poezke ze :D). Daamm!! Er zitten zo'n mooi madammen in de faculteit rechten en criminologie. Geen seconde spijt dat ik voor de VUB heb gekozen. Dat beloofd.

glashelder

Legacy Member
Onderwerpen bachelorproef staan online. Vallen een beetje tegen, cultuursociologie is blijkbaar nogal populair aan de UGent en dat vind ik echt het meest saaie onderwerp ooit. Het helpt ook niet dat de beide werkcolleges én het vak sociale ongelijkheid eigenlijk alleen maar over cultuur(participatie) gingen.

Maar goed, ik denk wel dat er iets tussen staat waar ik iets mee kan. Ik wil de prof al mailen maar 'k heb eigenlijk nog geen concreet idee, misschien eerst een dag of twee over denken... Maar 'k wil ook weer niet dat het onderwerp al weg is, of de prof al 'vol' zit. Zal wel niet. Ze zullen wel weer massaal naar Van De Putte toerennen, populairste prof :p

Ook beetje twijfel over de methode. Kwantitatief is absoluut niet mijn sterkste kant, maar kwalitatief is veel meer werk, zeker als je nog moet beginnen met dataverzamelen.

Twee supergrappige voorstellen uit de lijst:
- Spek naar je bek? Een etnografische studie van het slachthuis.
- Mee met de vuilkar: Een etnografische studie van de afvalophaaldienst.

Nu ja. Minorvak vandaag was eigenlijk heel interessant (jeugdbescherming en bijzondere jeugdbijstand), wel beetje jammer dat dat om 8u30 moet. Vanaf volgende week start ze wel een kwartiertje later, waardoor ik een half uur later mijn trein kan pakken ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan