Lorvet
Legacy Member
Inderdaad, dt-fouten horen hier niet in deze thread thuis!tommie314 zei:Voteban+1
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, dt-fouten horen hier niet in deze thread thuis!tommie314 zei:Voteban+1
glashelder zei:Mee met de vuilkar: Een etnografische studie van de afvalophaaldienst.
glashelder zei:Minorvak vandaag was eigenlijk heel interessant (jeugdbescherming en bijzondere jeugdbijstand), wel beetje jammer dat dat om 8u30 moet. Vanaf volgende week start ze wel een kwartiertje later, waardoor ik een half uur later mijn trein kan pakken ^^
Op zich wel (etnografie vind ik sowieso interessant), maar 'k zie me nog niet achterop de vuilkar springen. Etnografie houdt meestal ook (participerende) observatie in en dat vind ik toch minder, danAlteration zei:Lijkt me nog wel interessant
Dat van het slachthuis heb ik wel even overwogen, eigenlijk 
Aha, zitten we toch nog samen. Op mijn lessenrooster staat die les sowieso maar tot 11u15 hoor, dus ik denk wel dat dat de bedoeling is.Alteration zei:Als ze ook elke keer zo vroeg gaat stoppen, is dat ook goed meegenomen. Iemand zit op fb te verkondigen dat ze vrijdags maar les gaat geven tot 11h15, maar kan het niet echt geloven.
glashelder zei:Op zich wel (etnografie vind ik sowieso interessant), maar 'k zie me nog niet achterop de vuilkar springen. Etnografie houdt meestal ook (participerende) observatie in en dat vind ik toch minder, danDat van het slachthuis heb ik wel even overwogen, eigenlijk
![]()

glashelder zei:Aha, zitten we toch nog samen. Op mijn lessenrooster staat die les sowieso maar tot 11u15 hoor, dus ik denk wel dat dat de bedoeling is.
Ik hoop dat iemand uit mijn vriendenkring het doet, ik lach mij dood. Het lijkt mij wel nog plezant, eigenlijk. Maar met dat pendelen heb ik niet echt tijd voor gesprekken met vuilnismannen achterop de vuilkar, vrees ikAlteration zei:
Nu klinkt het nog beter, moet toch vrij komisch zijn?

Ah, maar bij ons is dat vak maar 3 studiepunten, wij hebben bvb die werkcolleges op donderdag niet, enkel de theorie op vrijdag.Alteration zei:Bij ons 12u45, 'k hoor ze het alleszins graag zeggen. Wat meer tijd om rustig te koken en naar 't park te gaan nu.
glashelder zei:Ah, maar bij ons is dat vak maar 3 studiepunten, wij hebben bvb die werkcolleges op donderdag niet, enkel de theorie op vrijdag.
Hier ook, amai.glashelder zei:Onderwerpen bachelorproef staan online.

fragflap zei:Professionele sletten op de VUB!!
Ja, 't is nogal verwarrend allemaal geloof ik. Krijg ik ineens de aankondiging dat er donderdagavond geen les is, 'k wist niet eens dat er de donderdagavond iets wasAlteration zei:Bij ons 7, maar da's eigenlijk een ander vak, want de titel en code klopt niet met wat in onze studiegids, op oasis en de lessenrooster staat.
Maar dus sowieso niet voor mij. Maar goed, ik vind het wel vrij interessant, wel heel theoretisch (da's wel een sterke kant van mij, alleen vind ik die gerechtstoestanden wel gortdroog
).Jezus, zo'n tempo. Bij ons is de eerstvolgende deadline (titel + promotor doorgeven) 9 novemberSorryfreak zei:Hier ook, amai.
Gisteren uitleg gekregen over het bacherlorproject, zondagavond moeten de thema's waarbinnen je interesses vallen doorgestuurd worden en volgende week moet er opnieuw contact worden opgenomen met de stageplaats voor een bespreking.
Binnen twee weken moet de onderzoeksvraag klaar zijn.

fragflap zei:Professionele sletten op de VUB!!
fragflap zei:Gisteren stond er zogezegd een verplicht werkcollege op programma. De prof was een heel uitleg aan het doen en op een gegeven moment vielen de leden van het VRG de aula binnen. Ze stonden te brullen dat we allemaal "onze bakkes" moesten houden enz. Marginalen dacht ik..
Ze namen ons mee naar het stam cafe van het VRG een de "prhaes" (of hoe je het ook mag schrijven) en begon die een heel uitleg met een verhoogde stem en op de kop toe waren er zes gratis vaten bier. Genoeg dus om een heel nacht door te gaan..En ik kan mij niets meer herinneren wat er die nacht is gebeurd maar 's morgens werd ik wakker met pijn aan m'n hol en iemand van het VRG (de "prhaes"
). Daamm!! Dat beloofd
.



J.F. zei:wat is phraes
J.F. zei:wat is phraes
fragflap zei:Lange tenen!