Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Alteration

Legacy Member
glashelder zei:
Mee met de vuilkar: Een etnografische studie van de afvalophaaldienst.

Lijkt me nog wel interessant

glashelder zei:
Minorvak vandaag was eigenlijk heel interessant (jeugdbescherming en bijzondere jeugdbijstand), wel beetje jammer dat dat om 8u30 moet. Vanaf volgende week start ze wel een kwartiertje later, waardoor ik een half uur later mijn trein kan pakken ^^

Als ze ook elke keer zo vroeg gaat stoppen, is dat ook goed meegenomen. Iemand zit op fb te verkondigen dat ze vrijdags maar les gaat geven tot 11h15, maar kan het niet echt geloven.


En ben met mijn "comfortfiets" na een week al naar de herstelplaats gekunnen. Beide velgen scheef, spaken zo los als iets, achterlicht in frut vaneen,....

glashelder

Legacy Member
Alteration zei:
Lijkt me nog wel interessant
Op zich wel (etnografie vind ik sowieso interessant), maar 'k zie me nog niet achterop de vuilkar springen. Etnografie houdt meestal ook (participerende) observatie in en dat vind ik toch minder, dan :p Dat van het slachthuis heb ik wel even overwogen, eigenlijk :unsure:

Alteration zei:
Als ze ook elke keer zo vroeg gaat stoppen, is dat ook goed meegenomen. Iemand zit op fb te verkondigen dat ze vrijdags maar les gaat geven tot 11h15, maar kan het niet echt geloven.
Aha, zitten we toch nog samen. Op mijn lessenrooster staat die les sowieso maar tot 11u15 hoor, dus ik denk wel dat dat de bedoeling is.

Alteration

Legacy Member
glashelder zei:
Op zich wel (etnografie vind ik sowieso interessant), maar 'k zie me nog niet achterop de vuilkar springen. Etnografie houdt meestal ook (participerende) observatie in en dat vind ik toch minder, dan :p Dat van het slachthuis heb ik wel even overwogen, eigenlijk :unsure:

:D

Nu klinkt het nog beter, moet toch vrij komisch zijn?


glashelder zei:
Aha, zitten we toch nog samen. Op mijn lessenrooster staat die les sowieso maar tot 11u15 hoor, dus ik denk wel dat dat de bedoeling is.

Bij ons 12u45, 'k hoor ze het alleszins graag zeggen. Wat meer tijd om rustig te koken en naar 't park te gaan nu.

glashelder

Legacy Member
Alteration zei:
:D

Nu klinkt het nog beter, moet toch vrij komisch zijn?
Ik hoop dat iemand uit mijn vriendenkring het doet, ik lach mij dood. Het lijkt mij wel nog plezant, eigenlijk. Maar met dat pendelen heb ik niet echt tijd voor gesprekken met vuilnismannen achterop de vuilkar, vrees ik :p

Alteration zei:
Bij ons 12u45, 'k hoor ze het alleszins graag zeggen. Wat meer tijd om rustig te koken en naar 't park te gaan nu.
Ah, maar bij ons is dat vak maar 3 studiepunten, wij hebben bvb die werkcolleges op donderdag niet, enkel de theorie op vrijdag.

Alteration

Legacy Member
glashelder zei:
Ah, maar bij ons is dat vak maar 3 studiepunten, wij hebben bvb die werkcolleges op donderdag niet, enkel de theorie op vrijdag.

Bij ons 7, maar da's eigenlijk een ander vak, want de titel en code klopt niet met wat in onze studiegids, op oasis en de lessenrooster staat.

BlackOccult

Legacy Member
glashelder zei:
Onderwerpen bachelorproef staan online.
Hier ook, amai.
Gisteren uitleg gekregen over het bacherlorproject, zondagavond moeten de thema's waarbinnen je interesses vallen doorgestuurd worden en volgende week moet er opnieuw contact worden opgenomen met de stageplaats voor een bespreking.
Binnen twee weken moet de onderzoeksvraag klaar zijn.

Er gaan echter al drie personen van mijn groep naar het buitenland stage doen (Zuid-Afrika, Ierland en Frankrijk) en hebben nog geen idee binnen welke sector ze zullen te werk gesteld worden. 't Is weer allemaal goed geregeld blijkbaar.

Naast die bacherlorproef en toch wel veel verplichte lessen, komen er nog 3 groepswerken bij, 3 boeken van +300 pagina's en een door te nemen beleidsnota + bijhorende paper.
Gelukkig dat er veel examens open boek zijn in januari of ik zag het al niet meer zitten. :unsure:

glashelder

Legacy Member
Alteration zei:
Bij ons 7, maar da's eigenlijk een ander vak, want de titel en code klopt niet met wat in onze studiegids, op oasis en de lessenrooster staat.
Ja, 't is nogal verwarrend allemaal geloof ik. Krijg ik ineens de aankondiging dat er donderdagavond geen les is, 'k wist niet eens dat er de donderdagavond iets was :p Maar dus sowieso niet voor mij. Maar goed, ik vind het wel vrij interessant, wel heel theoretisch (da's wel een sterke kant van mij, alleen vind ik die gerechtstoestanden wel gortdroog :p).

Sorryfreak zei:
Hier ook, amai.
Gisteren uitleg gekregen over het bacherlorproject, zondagavond moeten de thema's waarbinnen je interesses vallen doorgestuurd worden en volgende week moet er opnieuw contact worden opgenomen met de stageplaats voor een bespreking.
Binnen twee weken moet de onderzoeksvraag klaar zijn.
Jezus, zo'n tempo. Bij ons is de eerstvolgende deadline (titel + promotor doorgeven) 9 november :p

cdp1193

Legacy Member
fragflap zei:
Gisteren stond er zogezegd een verplicht werkcollege op programma. De prof was een heel uitleg aan het doen en op een gegeven moment vielen de leden van het VRG de aula binnen. Ze stonden te brullen dat we allemaal "onze bakkes" moesten houden enz. Marginalen dacht ik.. :s
Ze namen ons mee naar het stam cafe van het VRG een de "prhaes" (of hoe je het ook mag schrijven) en begon die een heel uitleg met een verhoogde stem en op de kop toe waren er zes gratis vaten bier. Genoeg dus om een heel nacht door te gaan.. :D En ik kan mij niets meer herinneren wat er die nacht is gebeurd maar 's morgens werd ik wakker met pijn aan m'n hol en iemand van het VRG (de "prhaes" :(). Daamm!! Dat beloofd :s.

Dit ligt al iets dichter bij de waarheid.

coldplayke

Legacy Member
Voor Duits begonnen aan der Geschmack von Apfelkernen... aan een slakkentempo :sop:
Het probleem is niet dat ik het niet versta, ik kan dat boek perfect op een weekend uitlezen, maar we moeten daar op het einde van het semester een paper over kunnen schrijven. En bij Engels was het vorig jaar de bedoeling dat je tijdens het lezen al een gedetaileerde analyse maakte van het boek adhv literaire termen, maar ik weet niet of dat bij Duits ook moet :/
Dus nu zit ik hier alles te noteren waar ik een motief in herken, flashbacks en flashforwards, topos, ...
Als dat werk nu voor niks is he :sop:
En daarna moet ik nog 3 boeken voor Duits lezen (elk weer zo'n 250 pagina's) en 5 boeken voor Engels, en dan komen daar voor Duits nog eens een hele boel taken boven op, presentaties, voor heuristiek een werkstuk, ... :(

^ praeses denk ik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan