Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Orchidee

Legacy Member
xversex zei:
Nu pas thuis, der had em één voor mijnen trein gesmeten :/


Tis weer de moeite de laatste tijd, vorige week vrijdag en deze week maandag ook al last gehad doordat er ene voor de trein gesprongen was. Kvind dat echt zo egoistisch, ik zou daar echt moeite mee hebben als treinchauffeur.
Heb zelf ook weer vree gesukkeld met mijn terugrit naar huis, twas iets kapot aan de leidingen ofzo. En daarbij nog de gebruikelijke vertragingen. De NMBS, tzal nooit mijn beste vriend zijn. :sad:

En fuck dees, ons labo de vrijdag wordt verlengd. Weer wekelijks die miserie om al dan niet op tijd in de jeugdbeweging te raken.

Cephalus

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Tis weer de moeite de laatste tijd, vorige week vrijdag en deze week maandag ook al last gehad doordat er ene voor de trein gesprongen was.

Het seizoen is dan ook weer aangebroken. Hoe kouder, natter, donkerder, somberder buiten, hoe meer het zal gebeuren. Dit najaar zal het extra de moeite zijn vrees ik (mensen die op zomertoerisme rekenen hebben opnieuw slecht jaar gehad + crisis nog altijd op volle toeren + herfst te vroeg begonnen en nu al op kruissnelheid + wss binnenkort stroompannes). Oktober en november zijn dé maanden. December al wat beter met kerstsfeer en dertiende maanden enzo, en na nieuwjaar is het ergste achter de rug.

West-Vlamingen zijn trouwens extra de dupe want in die provincie gebeurt het het meest.

Jaja, we hebben het zo goed in Vlaanderen.

Gekke_Koerd

Legacy Member
Conducteur had niet door dat mijn campuskaart verlopen was en knipte mijn laatste reis muahahahhaha that moment waar je even je hart vasthoudt toen hij em vast had.

pepepepe

Legacy Member
Heb ik op de Bus ook hoor, Al 2x gewoon een oude buskaart getoond , van meer dan 2 jaar oud. Geen problemen mee voorlopig, zo zie je maar hoe goed die mensen hun job doen!

coldplayke

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Tis weer de moeite de laatste tijd, vorige week vrijdag en deze week maandag ook al last gehad doordat er ene voor de trein gesprongen was. Kvind dat echt zo egoistisch, ik zou daar echt moeite mee hebben als treinchauffeur.
Heb zelf ook weer vree gesukkeld met mijn terugrit naar huis, twas iets kapot aan de leidingen ofzo. En daarbij nog de gebruikelijke vertragingen. De NMBS, tzal nooit mijn beste vriend zijn. :sad:

Ik vond dat eerst ook egoïstisch, maar als ge op dat moment echt weet van 'ik ga zelfmoord plegen' (wat ik zelf heel dapper vind), dan kunt ge daar volgens mij niet meer helder over nadenken.

glashelder

Legacy Member
pepepepe zei:
Heb ik op de Bus ook hoor, Al 2x gewoon een oude buskaart getoond , van meer dan 2 jaar oud. Geen problemen mee voorlopig, zo zie je maar hoe goed die mensen hun job doen!

Meestal kijken ze er idd met een half oog naar (als je iets vasthebt dat al op een abonnement lijkt, is het al goed geloof ik), maar dinsdag had ik echt ene die dat abonnement vastpakte en heel begon te lezen. Beetje raar maar zo zou het eigenlijk moeten :p

Utred

Legacy Member
Gekke_Koerd zei:
Conducteur had niet door dat mijn campuskaart verlopen was en knipte mijn laatste reis muahahahhaha that moment waar je even je hart vasthoudt toen hij em vast had.
Ik had dat 2 weken geleden met mijn abonnement dat een kleine verlopen was. Kweet alleens niet of dat zo erg zou zijn eigenlijk, waarschijnlijk niet:p
Een maat van mij heeft zo wel eens een zware boete gehad, maar zijn abonnement was dan ook al bijna 2 maand verlopen.


coldplayke zei:
Ik vond dat eerst ook egoïstisch, maar als ge op dat moment echt weet van 'ik ga zelfmoord plegen' (wat ik zelf heel dapper vind), dan kunt ge daar volgens mij niet meer helder over nadenken.
Aja, zelfmoord is dapper. Goed bezig.

coldplayke

Legacy Member
Utred zei:
Aja, zelfmoord is dapper. Goed bezig.

Ja, ik vind dat dapper. Zelfs als ik zo diep zou zitten, zou ik dat niet durven, mijn leven zelf weg te geven in ruil voor waarschijnlijk niets.

NotoriousP

Legacy Member
En hier dacht ik dat jij intelligenter ging worden door verder te studeren... :ironic:

coldplayke

Legacy Member
NotoriousP zei:
En hier dacht ik dat jij intelligenter ging worden door verder te studeren... :ironic:

Ik heb dat idee nooit bij jou gehad :)

Ik was even vergeten dat het op 9lives fout is (bij mij alleszins) om een eigen mening te hebben. 2 keer over 'ik vind' lezen, heel intelligent :)

Exorikos

Legacy Member
Als jij je mening mag uiten, mogen wij onze mening over jouw mening ook uiten.

Utred

Legacy Member
coldplayke zei:
Ja, ik vind dat dapper. Zelfs als ik zo diep zou zitten, zou ik dat niet durven, mijn leven zelf weg te geven in ruil voor waarschijnlijk niets.

Dan kan jij je totaal niet voorstellen wat het is om zo diep te zitten. Op dat moment is zelfmoord een egoïstische gemakkelijkheidsoplossing, wat compleet het tegenovergestelde van dapper is.

coldplayke

Legacy Member
En jij kan je wel voorstellen wat het is om zo diep te zitten?

@ Exorikos: ik quote NotoriousP, niet jou.

Exorikos

Legacy Member
coldplayke zei:
En jij kan je wel voorstellen wat het is om zo diep te zitten?

@ Exorikos: ik quote NotoriousP, niet jou.

Je reageert zelfs niet op de mijne...

Om nog maar te zwijgen over hoe dapper het is om het leven van de mensen die je vinden te verwoesten.

coldplayke

Legacy Member
Met dapper bedoel ik het tegenovergestelde van laf. Zo'n beslissing maak je niet op 1 2 3, en ik vind dat je daar wat meer respect voor mag tonen. Treinreizigers die reageren van 'hoe egoïstisch' omdat hun trein is afgeschaft, DAT vind ik egoïstisch.

Utred

Legacy Member
coldplayke zei:
En jij kan je wel voorstellen wat het is om zo diep te zitten?

@ Exorikos: ik quote NotoriousP, niet jou.

Toch beter dan jij, als je dit niet inziet. Maar ik zou nooit ongelukkig genoeg kunnen worden om zelfmoord serieus te overwegen, omdat ik heb gezien wat dat met je familie en vrienden doet. Het is een laffe en idiote oplossing, en zo ongeveer het meest egoïstische dat je ooit kan doen met je leven.

Behalve als je dement aan het worden bent. Want demente mensen zijn toch al dood. Ik heb al een heel lijstje met coole manieren om dood te gaan voor als ik op mijn 85e dement word:p

stinky

Legacy Member
Ik vind niet dat je er zo simpel kan overgaan. Je kan over zelfmoord niet zomaar zeggen dat het laf of dapper is.

Uw vrienden en familie zien er heel hard van af, dus je zou kunnen stellen dat je dan laf bent en op een egoïstische manier je problemen probeert te ontvluchten. Maar ik denk dat iemand die zelfmoord pleegt, zelf van mening is dat hij enkel maar op zijn familie en vrienden weegt en er toch niets goed voor kan betekenen. Dus in dat opzicht zou je dan weer kunnen stellen dat het dapper is, omdat hij zijn eigen leven wilt opofferen voor het goede van de anderen.

glashelder

Legacy Member
Doe eens niet alsof zelfmoord een rationele beslissing is. Mensen die zelfmoord plegen zijn op dat moment meestal niet de meest rationele, vooruitdenkende mensen hé. Da's net het probleem. Anders kon je hele depressief ook wel wegrationaliseren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan