Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
JF is inderdaad een meisje.

Les van deze namiddag viel weg, en de les van morgenvoormiddag ook. Schoon leven.

TheRedDevils

Legacy Member
Lorvet zei:
Student Kick-Off was best nog wel cool. Bij Absynthe Minded, Yevgueni, Dorian and The Grays en Bart Kaell vooraan gestaan, rest van de tijd achteraan op het plein gechilld of op een zijn kot wat bier drinken. Geslaagde avond dus :)

Moest ook wel lachen met een zatlap die rond ons stond en zich bezig hield met iedereen zijn kap op te zetten of die kap af te trekken naargelang die persoon hem op of af had :p

Wtf, wij zijn die ook tegengekomen :')
Mijn maat pakte zijn pet af en toen was er wat ruzie :unsure:

Nas

Legacy Member
Waarom staat een deel van mijn vakken nog niet op Minerva? Als ik op cursussites klik staat bij die vakken:

De cursussite is niet aangemaakt

Dat is dan dat de prof dat vak nog niet beschikbaar heeft gemaakt op Minerva?

Mastamane

Legacy Member
Tsubasa zei:
Zijt gij een meiske?

Anders, hier haal ik ook net geen meter 70 en als wij uitgaan is dat toch ook tegen de 50 euro :unsure:. Ik zit wel niet op kot dus doet dat niet 2x per week.

Bij mij komen er op voorhand wat maten wat drinken om dan vervolgens verder te gaan. Als ik daarna zo'n 15 euro uitgeef ben ik zat. Ik zie het vooral als een voordeel. :applause:

Iemand

Legacy Member
Morgen laatste werkdag. Maandag eerste lesdag, met een weekje vertraging. :$

Racing_Genk

Legacy Member
^ Heb ook nog tot gisteren gewerkt.

Moest vandaag ook maar heb het toch maar afgebeld daarstraks, had een belangrijke les

Put_met_keren

Legacy Member
Er stond een kraampje met gratis spitburgers op de Schoonmeersen, spijtig dat 'k mijn trein moest halen :sad:

Ironpole

Legacy Member
Voor een bepaald keuzevak zijn de lessen op afspraak. Ik zie al heel de week niets op Minerva over afspraken ofzo. Ik stuur vandaag een mail naar de prof. Nu stuurt hij terug dat ik gewoon Minerva moet afwachten en dat we volgende week wel een moment gaan afspreken. Das ook wel geniaal dadde, dan kunnen we zo de derde lesweek wsl met de lessen beginnen. :D

Vandaag ook een interessante les gehad over kernreactoren, zijn maar een stuk of 6 lesweken. :applause: Prof met een soort van steenkolennederlands accent. Wel mooi Nederlands. Geeft een echt sovjetgevoel wanneer zij over kernreactoren praat. :)

edit: en ik heb net een DT-fout gemaakt in een mail naar 8 man, fail.

glashelder

Legacy Member
Misericordiam zei:
Damn, donderdag is zwaar. 6 u opstaan en twee lesblokken na elkaar van 08.00-14.15.

Oh well...ik neem alle lessen op dus ik ga daar niks van missen als ik afdwaal. Ik zit hier nu wel thuis al half naar de kloten

(en nog steeds mis ik m'n kot nie :))

Zot. Morgen om 8u30 les. Moeten ze echt afschaffen :sad: Moet eigenlijk NU al gaan slapen maar meeehh.

Exorikos

Legacy Member
Triestig Leuven. In het Stuk was het superdruk en in de Waaiberg op de openingsTD van Apolloon was er geen volk... 't Elixir was een triestig bandje aan het spelen en toen was ik het zo beu dat ik zelfs niet meer naar de Oude Markt wilde rijden.

Matt.

Legacy Member
Morgen les van 8h30 tot 20h30! :woohoo: (Wel springuren van 14h30 tot 17h30.) Eens in mijn nest kruipen dat ik morgen een beetje fris in de belangrijkste les van de week zit!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan