Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lorvet zei:Student Kick-Off was best nog wel cool. Bij Absynthe Minded, Yevgueni, Dorian and The Grays en Bart Kaell vooraan gestaan, rest van de tijd achteraan op het plein gechilld of op een zijn kot wat bier drinken. Geslaagde avond dus![]()
Moest ook wel lachen met een zatlap die rond ons stond en zich bezig hield met iedereen zijn kap op te zetten of die kap af te trekken naargelang die persoon hem op of af had![]()

Nas zei:Is er iets te doen op de Kouter?
De cursussite is niet aangemaakt
Tsubasa zei:Zijt gij een meiske?
Anders, hier haal ik ook net geen meter 70 en als wij uitgaan is dat toch ook tegen de 50 euro. Ik zit wel niet op kot dus doet dat niet 2x per week.


Misericordiam zei:Damn, donderdag is zwaar. 6 u opstaan en twee lesblokken na elkaar van 08.00-14.15.
Oh well...ik neem alle lessen op dus ik ga daar niks van missen als ik afdwaal. Ik zit hier nu wel thuis al half naar de kloten
(en nog steeds mis ik m'n kot nie)
ad: Moet eigenlijk NU al gaan slapen maar meeehh.Racing_Genk zei:^ Heb ook nog tot gisteren gewerkt.
Moest vandaag ook maar heb het toch maar afgebeld daarstraks, had een belangrijke les
