Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

J.F.

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Dat krijg ik en kom ik normaal mee toe. Deze week gaat moeilijk, misschien omdat het de eerste week is :p
Maar een pintje kost nu al 1,90... Dat is echt veel te duur :crazy:

Ja, nu kwam ik daar ook niet echt mee toe omdat ik nog veel moest kopen enzo. En 150 euro is denk ik wel iets te veel vh goede :p

pepepepe

Legacy Member
Ik krijg 150 in de week , uiteraard ruim voldoende. Vorig jaar kon ik wekelijks rond de 50 opzij zetten. Maar qua eten doe ik weinig op, maar 2x in de week echt uitgaan ben je rap 40 euro/avond kwijt natuurlijk.

J.F.

Legacy Member
Echt? Da's zot. Ik maak nooit 40 euro op als ik uitga, maar then again, ik ben heel klein dus als ik 40 euro op zou maken zou ik aan het coma-zuipen zijn denk ik :unsure: na 3 pintjes voel ik het al :')

Nas

Legacy Member
Wtf, 2 dagen in de week 20 pinten per avond schellen?

Ik zou de vrijdag dan gewoon een hele dag op de pot moeten zitten (bierkak)

NotoriousP

Legacy Member
Vorig jaar 50, nu 75. Gaat praktisch volledig op aan eten, uitgaan is op mijn eigen kosten.

ryoudragon

Legacy Member
Man, hoe verdoen jullie toch zoveel geld? O.o

Mijn ma wil altijd per se 50 euro in mijn pollen proppen, maar ik vertrek vaak met 30 euro en kom met 10 terug thuis :')

(edit: ik heb wel apart zakgeld voor te gaan drinken tho)

@Coldplayke: hoe komt dat er iemand met een KIND op een kot verblijft? O.o"

Saphira

Legacy Member
pepepepe zei:
Ik krijg 150 in de week , uiteraard ruim voldoende. Vorig jaar kon ik wekelijks rond de 50 opzij zetten. Maar qua eten doe ik weinig op, maar 2x in de week echt uitgaan ben je rap 40 euro/avond kwijt natuurlijk.

Hoe breed zijde gij dan wel niet? :unsure:

stinky

Legacy Member
ryoudragon zei:
Man, hoe verdoen jullie toch zoveel geld? O.o

Mijn ma wil altijd per se 50 euro in mijn pollen proppen, maar ik vertrek vaak met 30 euro en kom met 10 terug thuis :')

(edit: ik heb wel apart zakgeld voor te gaan drinken tho)

@Coldplayke: hoe komt dat er iemand met een KIND op een kot verblijft? O.o"

Ma als die 50 euro niet bij uw uitgaansgeld hoort, is het idd makkelijk om er veel van over te houden. Ma anders is dat geld na 1 keer weggaan op.

coldplayke

Legacy Member
ryoudragon zei:
@Coldplayke: hoe komt dat er iemand met een KIND op een kot verblijft? O.o"

Mensen die foefelen denk ik. Er zitten precies alleen buitenlanders op mijn kot, gisteren heb ik nog een zwart meisje gezien, vandaag een (denk ik) Turkse jongen. Die laatste was nog vriendelijk, maar die vrouw met dat kind is zo asociaal als iets.


Ik krijg 25 euro per week, maar ik ga waarschijnlijk zo'n 5 euro over hebben.
En hoezo, na 1 keer uitgaan 50 euro op :wtf:
Mijn geld is voor eten en waspoeder als ik dat nodig heb. Als ge wilt uitgaan, betaalt ge dat toch zelf?

J.F.

Legacy Member
GemaneDude zei:
Da's veel.

Ik krijg 50 euro de maand. Ik heb nog wel goed gewerkt in de vakantie dus dat compenseert.

Ik krijg geen 50 euro hé, dat is van mijn eigen geld dat ik dat opmaak. Maar als mijn eigen geld op is dan krijg ik dat wel gewoon :)

Mja, gij krijgt dat boven uw eigen geld, maar ik denk niet dat ge maar 50 euro op een maand opmaakt? :wtf:

Bananarama

Legacy Member
coldplayke zei:
Mensen die foefelen denk ik. Er zitten precies alleen buitenlanders op mijn kot, gisteren heb ik nog een zwart meisje gezien, vandaag een (denk ik) Turkse jongen. Die laatste was nog vriendelijk, maar die vrouw met dat kind is zo asociaal als iets.

Ik heb ooit op een soort peda gezeten waar jonge werkzoekenden of pas afgestudeerden die al werk hadden ook aan de normale kotprijs mochten huren. Misschien zijn het bij jou niet zulke gevallen, maar het zijn lang niet alleen studenten die in Leuven een studentenkot mogen huren.

Bananarama

Legacy Member
boogje zei:
Film and Literature_KU Leuven Iemand die al meningen gehoord heeft over dit vak?

Ik kan je wel al vertellen dat Baetens best een vermoeiende prof is (slechte slides, lange zinnen om iets te zeggen dat in 8 woorden ook kon, weinig klemtonen, vaak rond de pot draaien, lessen die niet op elkaar afgestemd lijken te zijn, slides BOMvol tekst, slides met gekke indelingen waardoor hoofdpunten en bijzaken amper te onderscheiden zijn,...). Het is een supervriendelijke meneer hoor, en hij heeft duidelijk passie voor zijn vak, maar hij zou beter alleen boeken schrijven/onderzoek doen ipv te doceren.

Exorikos

Legacy Member
J.F. zei:
Echt? Da's zot. Ik maak nooit 40 euro op als ik uitga, maar then again, ik ben heel klein dus als ik 40 euro op zou maken zou ik aan het coma-zuipen zijn denk ik :unsure: na 3 pintjes voel ik het al :')

Trollen krijgen altijd meer geld van hun ouders. Vandaar zijn 150 euro,die hij dan nog twee keer moest posten opdat er toch iemand op zou reageren. :)

pepepepe

Legacy Member
Nas zei:
Wtf, 2 dagen in de week 20 pinten per avond schellen?

Ik zou de vrijdag dan gewoon een hele dag op de pot moeten zitten (bierkak)

Ja zal zoiets zijn, iets minder dan 20 wss want ik eet ook wel nog eens nen Hugo Claus ofzo :D

pepepepe

Legacy Member
Exorikos zei:
Trollen krijgen altijd meer geld van hun ouders. Vandaar zijn 150 euro,die hij dan nog twee keer moest posten opdat er toch iemand op zou reageren. :)

Ik reageerde gewoon een tweede maal omdat er iemand zei dat 150 euro (te) veel was, wat ik bevestigde.

Waarom zou ik in godsnaam stoer willen doen met hoeveel geld ik krijg, en al zeker op een forum waar ik niemand ken.:lol:

Bananarama

Legacy Member
glashelder zei:
Fuck that, ik ga daar niet wéér vijf uur met mijn vingers zitten draaien elke week. Ik moet dan wel enkel naar Gent voor een oefensessie van een half uur, maar ik ga daar echt niet elke week van 12u tot 17u zitten wachten tot de theorieles begint en allerlei domme dingen doen om mij toch maar bezig te houden. Anders ben ik ook weer van huis van 9u30 tot 20u30. Geweldig hoe ze met zo weinig les toch gans mijn week kunnen inpalmen door van die onmogelijke lesuren in te plannen.

Donderdag zou mijn tofste dag worden qua lessenrooster. Les van 9 tot 11, dus thuis om half 1, en dan de hele namiddag om in te halen wat ik door de slechte uren op andere dagen niet kon doen. Lassen ze toch elke donderdagavond verplicht bij te wonen lezingen in :sop: Soms van 18 tot 20, dus ik zou dan nog naar huis kunnen om om half 1 aan te komen en om 16u weer te vertrekken. Maar de meeste beginnen om 16u al, dus ik moet ook 5 uur in Leuven met mijn vingers staan draaien :angry: En van het vak 's ochtens is er geen cursus, dus ik MOET gaan :cry:

Bananarama

Legacy Member
Treinstaking op 3 oktober komt er "bijna zeker". Ze komt er dus :sad: Dus ik kan op dinsdagavond naar Leuven treinen om daar bij iemand op kot te slapen, om dan les te volgen van 14 tot 16, en daarna NOG eens ginder te slapen. En de dag dààrna les van 9-11 en lezing van 16-18, dus nog 5 springuren ook :doh: NMBS staakt en ik ben TWEE volle dagen van huis weg he :angry:

Als ze die 48-uren staking óók gaan doordrijven he.. KLOJO'S
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan