J.F.
Legacy Member
TheRedDevils zei:Dat krijg ik en kom ik normaal mee toe. Deze week gaat moeilijk, misschien omdat het de eerste week is
Maar een pintje kost nu al 1,90... Dat is echt veel te duur![]()
Ja, nu kwam ik daar ook niet echt mee toe omdat ik nog veel moest kopen enzo. En 150 euro is denk ik wel iets te veel vh goede

na 3 pintjes voel ik het al :')




Soms van 18 tot 20, dus ik zou dan nog naar huis kunnen om om half 1 aan te komen en om 16u weer te vertrekken. Maar de meeste beginnen om 16u al, dus ik moet ook 5 uur in Leuven met mijn vingers staan draaien
En van het vak 's ochtens is er geen cursus, dus ik MOET gaan 
ad: Dus ik kan op dinsdagavond naar Leuven treinen om daar bij iemand op kot te slapen, om dan les te volgen van 14 tot 16, en daarna NOG eens ginder te slapen. En de dag dààrna les van 9-11 en lezing van 16-18, dus nog 5 springuren ook :doh: NMBS staakt en ik ben TWEE volle dagen van huis weg he