coldplayke
Legacy Member
Nas zei:Hoeveel herexamens hebt gij wel? Ik lees hier constant eentje, maar je hebt er blijkbaar minstens drie?
Nee, ik had voor atw, Europese literatuur en Duits taalkunde een 9 in het eerste semester. Die laatste 2 zijn jaarvakken en heb ik met een 14 en een 16 nog op kunnen halen. Alleen atw moet ik dus opnieuw doen, in het tweede semester was ik op alles door.

ad:

