Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Nas

Legacy Member
In Gent, dacht ik, mogen ze je masterjaar niet weigeren, maakt niet uit hoe weinig studieptn je hebt.

J.F.

Legacy Member
Chance dat ik zo'n machine ben en me dus niet moet bezig houden met zo'n dingen :cool::cool::cool:

Fliblit

Legacy Member
coldplayke zei:
Nee, je begint met 180 studiepunten.

1ste jaar: -60. Je slaagt op alles, dubbel terugverdient = 240
2de jaar: -60 is 180, je slaagt op alles = 240
3de jaar: - 60 is 180, je slaagt op alles = 240

Na bachelor: -180, is 60. Dus net genoeg om aan de master te beginnen. Zo hebben ze het ons uitgelegd.

Nee, je begint met 140 :p Voor de rest klopt het wat je zegt maar ik heb er in mijn post 18 stp toleranties ingerekend aangezien je zei dat je als je tolereert studiepunten moet bijkopen voor je master, wat verkeerd is.


Tibokio zei:

Als hij zijn hand geeft misschien :unsure:

Utred

Legacy Member
coldplayke zei:
Nee, je begint met 180 studiepunten.

1ste jaar: -60. Je slaagt op alles, dubbel terugverdient = 240
2de jaar: -60 is 180, je slaagt op alles = 240
3de jaar: - 60 is 180, je slaagt op alles = 240

Na bachelor: -180, is 60. Dus net genoeg om aan de master te beginnen. Zo hebben ze het ons uitgelegd.
Het is maar na de master dat er studiepunten worden afgetrokken.

Oeps, pagina vergeten refreshen.

Tsubasa

Legacy Member
Maar besloten om wiskunde I (b) te laten. Ga nooit rond geraken en kan mij dan maar beter concentreren op Statistiek en wiskunde I (a), dan zijn die 'zeker'. Nu heb ik plots terug veel tijd. Ben gelijk al super lang bezig voor een paar examens en elke dag max 3u echt geleerd. Was beter gaan werken van 6 tot 10 augustus, ipv 5 (ongeveer) augustus te beginnen "leren" en dan meteen deftig.

Even de kalender bekeken. Kijk man, hoe lang ben ik hier wel al niet bezig voor een paar vakken :p. Ok, Lokerse feesten, Fonne feesten, Jour tibour, Pukkelpop, ma toch.

Tibokio

Legacy Member
Fliblit zei:
Als hij zijn hand geeft misschien :unsure:

Haha, ja idd, da's het probleem met aikido de eerste jaren :p Dat het niet zo goed valt toe te passen in de praktijk.

Insanitarium zei:
Ik heb het gedaan in Leuven. :p

Aha, nice :D In welke club? Die in de buurt van de andreas vesaliusstraat?

Boemkool

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Wel een episch pcke in elkaar gezet.
Fractal Design Define Mini, MSI G880 bordje, X4 635, HD 6850, 8 gig ram en wireless
voor 70 + 90 + 60 + 40 + 10 = 270 euro :unsure:
Nog just een voeding, de ssd en schijven liggen hier nog. Woop woop!


Waar ebde die gekocht? Steekt ge da zelf ineen?

Insanitarium

Legacy Member
Tibokio zei:
Haha, ja idd, da's het probleem met aikido de eerste jaren :p Dat het niet zo goed valt toe te passen in de praktijk.



Aha, nice :D In welke club? Die in de buurt van de andreas vesaliusstraat?

Ja, gij ook? :P
Diene maat waarvan ik u het emailadres heb gegeven is de zoon van de sensei en volgt daar (uiteraard) ook les :)

Boemkool

Legacy Member
Tsubasa zei:
Maar besloten om wiskunde I (b) te laten. Ga nooit rond geraken en kan mij dan maar beter concentreren op Statistiek en wiskunde I (a), dan zijn die 'zeker'.

Gij doet ook economie aan ugent zeker?
Wiskunde B is toch pas in september?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan