Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coldplayke zei:Filosofie in T&L is sowieso wel gemakkelijker, ge ziet veel minder. (Ook maar 3 uur les). Het wordt wel een andere prof dit jaar, dus misschien gaat die niet op zo'n slakkentempo vooruit![]()


coldplayke zei:Bij ons zijn er ook die zeggen dat ze de cursus moeilijk verwoord vinden![]()

Fliblit zei:Wij hadden deze coole kerel. Ik denk dat ongeveer een derde van het eerste zijn examen mocht herdoen in augustus, wijsbegeerte was bij ons redelijk moeilijk![]()

maar khebt nodig voor powerpoints, dus we gaan dat karakter maar weer even moeten bovenhalen.
), dus de verleiding zal relatief beperkt zijn.J.F. zei:Ja, maar gij vindt alles moeilijk met uw duust buizen altijd![]()

Utred zei:In Gent is filosofie 1 van de twee grote buisvakken in het eerste jaar![]()
. Trouwens, buisvak, 12 in 1e zit, met de vingers in de neus
.