Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Gatsby

Legacy Member
Huh, mijn vriendin zegt dat als je een vak moet bissen dat je die studiepunten ervan kwijt bent? Ik dacht dat die ingezet bleven, maar je bent die dus gewoon kwijt? Of probeert die mij gewoon bang te maken? :cry:

glashelder

Legacy Member
Je bent die kwijt, ja. En je moet dan weer nieuwe inzetten om het vak te volgen.

coldplayke

Legacy Member
Dat maakt toch niet echt uit? Het is niet dat je maar maximum 60 studiepunten mag opnemen, en je eerste 60 geslaagde studiepunten krijg je toch dubbel terug, maakt niet uit wanneer.

Cadiuro

Legacy Member
coldplayke zei:
Dat maakt toch niet echt uit? Het is niet dat je maar maximum 60 studiepunten mag opnemen, en je eerste 60 geslaagde studiepunten krijg je toch dubbel terug, maakt niet uit wanneer.

Maakt wel uit als je veel vakken moet bissen he.

Maar ja, inderdaad: je bent die kwijt. Je 'koopt' je vakken in het begin van het jaar, of je dat nu al eens geprobeerd hebt of niet.

Gatsby

Legacy Member
Ja, gelukkig heb ik die dubbele studiepunten nog maar ik ga sowieso toch moeten oppassen met dat studiekrediet.
Ohja, tot nu toe niet in de problemen maar ik wil gewoon op de hoogte blijven van mijn aantal credits omdat ik toch niet op die ene site daar geraak. :p

Fliblit

Legacy Member
Nog eens herlezen. Ik weet niet of het zal lukken morgen, ik ken het ongeveer even goed als in eerste zit en toen had ik een 9. Wie weet.

Th1x4nG

Legacy Member
Gatsby zei:
Huh, mijn vriendin zegt dat als je een vak moet bissen dat je die studiepunten ervan kwijt bent? Ik dacht dat die ingezet bleven, maar je bent die dus gewoon kwijt? Of probeert die mij gewoon bang te maken? :cry:

Ik snap het gezaag over die studiepunten eigenlijk niet?

Als ge die allemaal opschijt, is het teken da ge beter zou stoppen me studeren want dan kunde het gewoon nie. Hebt ge geen goesting om te stoppen, ook geen probleem, dan wordt het voor u gewoon duurder.

Tjee

Legacy Member
Ge zult nog zo rap niet in de problemen komen, maar ge moet vooral kijken naar uw leerkrediet, dat is wat bepaalt of ge moogt voortstuderen of niet. Ik heb trouwens gelezen in het reglement van vorig jaar dat ze u zelfs met 0 credits niet mogen weigeren om aan de master deel te nemen. Ze kunnen dan wel een hoger bedrag vragen, maar weigeren mogen ze niet.
Dus normaal hebt ge niet snel problemen.

Reflectus

Legacy Member
Iemand op het forum dat zegt dat ze er niet gaat raken met de leerstof tegen dinsdag. Ik ben er 1 dag mee beziggeweest en zit al bijna halverwege, kzal wel weer iets verkeerd aant doen zijn zeker. Khad wel een 9 in 1e zit, ma toch.

AmandaH

Legacy Member
Reflectus zei:
Iemand op het forum dat zegt dat ze er niet gaat raken met de leerstof tegen dinsdag. Ik ben er 1 dag mee beziggeweest en zit al bijna halverwege, kzal wel weer iets verkeerd aant doen zijn zeker. Khad wel een 9 in 1e zit, ma toch.
Ze.

Dat zegt genoeg volgens mij.

Th1x4nG

Legacy Member
Jama, kunt ge wel elk woord herhalen dat er op uw blad staat, voor dat ge het omdraait?
Anders zijt ge ni goe bezig

Reflectus

Legacy Member
Der is geen theorie, enkel een shitload aan oefeningen. Maar ik had het al goed geleerd in 1e zit terwijl zij dat vak heeft overgeslaan en nu voor de eerste keer doet. Ofja 'nu'. Zij en de andere helft van m'n klas doet geen vakantiejob in juli om al te kunnen beginnen leren voor hun 3 herexamens, serieus. En er dan nog ni geraken :s

Exorikos

Legacy Member
Ongelooflijk hoeveel vernieuwende resultaten we hebben gehaald in de voorbije week. Totaal onverwacht eraan kunnen beginnen en dan zoiets neerzetten. Een compleet vernieuwende techniek op voorheen onmeetbare isotopen. :)

Insanitarium

Legacy Member
Reflectus zei:
Der is geen theorie, enkel een shitload aan oefeningen. Maar ik had het al goed geleerd in 1e zit terwijl zij dat vak heeft overgeslaan en nu voor de eerste keer doet. Ofja 'nu'. Zij en de andere helft van m'n klas doet geen vakantiejob in juli om al te kunnen beginnen leren voor hun 3 herexamens, serieus. En er dan nog ni geraken :s

Wut.

Ik doe ieder jaar een vakantiejobke, dat motiveert mij net om degelijk te presteren voor mijn herexamens. :p

Mja, als ge dat moet doen om op uw herexamens te kunnen slagen, dient ge uiteraard uw prioriteiten te stellen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan