Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coldplayke zei:Dat maakt toch niet echt uit? Het is niet dat je maar maximum 60 studiepunten mag opnemen, en je eerste 60 geslaagde studiepunten krijg je toch dubbel terug, maakt niet uit wanneer.
Gatsby zei:Huh, mijn vriendin zegt dat als je een vak moet bissen dat je die studiepunten ervan kwijt bent? Ik dacht dat die ingezet bleven, maar je bent die dus gewoon kwijt? Of probeert die mij gewoon bang te maken?![]()
Ze.Reflectus zei:Iemand op het forum dat zegt dat ze er niet gaat raken met de leerstof tegen dinsdag. Ik ben er 1 dag mee beziggeweest en zit al bijna halverwege, kzal wel weer iets verkeerd aant doen zijn zeker. Khad wel een 9 in 1e zit, ma toch.
coldplayke zei:En anders doet ge een gemanedudeke


Reflectus zei:Der is geen theorie, enkel een shitload aan oefeningen. Maar ik had het al goed geleerd in 1e zit terwijl zij dat vak heeft overgeslaan en nu voor de eerste keer doet. Ofja 'nu'. Zij en de andere helft van m'n klas doet geen vakantiejob in juli om al te kunnen beginnen leren voor hun 3 herexamens, serieus. En er dan nog ni geraken![]()

Th1x4nG zei:Exo 4 Nobel Prize
