Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Th1x4nG zei:Exo 4 Nobel Prize

Reflectus zei:Schakel ing., nog niet de moeilijkste richting da er is.
Nuja ieder z'n prioriteiten idd. Geef mij maar wat meer zakgeld tijdens het jaar dan :applause:

Volgens mij is iemand gefrustreerd, maar ge hebt inderdaad gelijk.TripCo zei:Geen leestekens ook, zo te zien.
Succes, man!Iemand zei:Morgen mijn eerste, hoop dat het beter lukt dan in eerste zit. Heb nu wel beter geleerd, maar goed. Neva know. :=)
Woestijnvos zei:Volgens mij is iemand gefrustreerd, maar ge hebt inderdaad gelijk.
Oh lawd.
Th1x4nG zei:Exo 4 Nobel Prize


Duckwhisperer zei:Fuck, als den Exo da al presteert, dan ga de Rakke zeker den spaceshuttle heruitvinden.![]()
Th1x4nG zei:Succes, man!
Oh lawd.
Red Bull Sugarfreeeeeeeeeeeeee, lesssgoooooo. Zo zonder wodka is da toch ook ni alles van smaak ze![]()

alléééé kzen te laat voor de epicness, morgen zelfde uur!Nas zei:
Duckwhisperer zei:Fuck, als den Exo da al presteert, dan ga de Rakke zeker den spaceshuttle heruitvinden.![]()

Matt. zei:Succes Iemand, en de rest ook natuurlijk als er IEMAND examen heeft.
Slapen nu, morgen begint ook voor mij weer de echte blok. 3 en 7 september examen!
Th1x4nG zei:I DID SAW WUT U DONE![]()
![]()
![]()
![]()