J.F.
Legacy Member
Fliblit zei:Hey, ik had dus wel een 14 in eerste zit he![]()
Dan zal het zo moeilijk wel niet geweest zijn!!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fliblit zei:Hey, ik had dus wel een 14 in eerste zit he![]()
SHITFUCK, TOCH NIET WEER OVER DIE FUCKING STUDIEPUNTEN E?mla zei:krijg je normaal gezien studiepunten terug als ge een jaar ni gestudeerd hebt?
vndg nog een examen gaan meedoen vr studiepunten mr da was ook gene vette.
Khad nog een klein beetje hoop maar nu ist toch wel helemaal gedaan..
Tsubasa zei:Maar de lessen waren geweldig. Braeckman. Trouwens, buisvak, 12 in 1e zit, met de vingers in de neus
.
Ah nee wacht, ik heb gezweet op dat examen.

Nas zei:SHITFUCK, TOCH NIET WEER OVER DIE FUCKING STUDIEPUNTEN E?
Volgens mij eindig je gewoon met je studiepunten waarmee je je laatste academiejaar bent geëindigd. Je krijgt geen studiepunten door niet te gaan studeren.
J.F. zei:Dan zal het zo moeilijk wel niet geweest zijn!!!

10 per jaar met een maximum van 60, eigenlijk.Nas zei:Volgens mij eindig je gewoon met je studiepunten waarmee je je laatste academiejaar bent geëindigd. Je krijgt geen studiepunten door niet te gaan studeren.
Utred zei:€?
Welk examen? Ik kon die kerel totaal nie af, maar zijn examens vond ik zeer redelijk.

ad:


glashelder zei:

Jah, das alleen als ge uw master al hebtglashelder zei:
Fliblit zei:

Nas zei:Jah, das alleen als ge uw master al hebt
Ook studenten die het hoger onderwijs verlaten en minder dan 60 studiepunten leerkrediet hebben, hebben recht op deze eenmalige opbouw tot 60 studiepunten met maximaal 10 studiepunten per jaar.
Bijvoorbeeld een student heeft op het einde van het academiejaar 2009-2010 nog maar 23 studiepunten over op zijn leerkrediet en schrijft zich niet meer in voor het academiejaar 2010-2011. Dan zal het leerkrediet vanaf het academiejaar 2011-2012 met 10 studiepunten per academiejaar opgebouwd worden en dit tot de student 37 (= 60 - 23) studiepunten in totaal heeft teruggekregen.
Nas zei:Jah, das alleen als ge uw master al hebt
Edit: blijkbaar dus ook als ge geen master hebt