Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Ugh, ik wou dat ik kon zeggen dat ik nu even ga stoppen met studeren, maar een vriendin van mij zegt dat ze al haar woordjes Duits gaat herhalen.
Nu voel ik me ook wel verplicht :sop:
Het zal volgend jaar nog wel van pas komen, zeker

TheRedDevils

Legacy Member
coldplayke zei:
Ugh, ik wou dat ik kon zeggen dat ik nu even ga stoppen met studeren, maar een vriendin van mij zegt dat ze al haar woordjes Duits gaat herhalen.
Nu voel ik me ook wel verplicht :sop:
Het zal volgend jaar nog wel van pas komen, zeker

Cool, nog iemand die Duits moet studeren :p
Kga nu ook woordjes herhalen, toevallig :unsure:

Orchidee

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Cool, nog iemand die Duits moet studeren :p
Kga nu ook woordjes herhalen, toevallig :unsure:

Tding is dat gij studeert voor uw herexamen, en aangezien coldplayke haar enige herexamengisteren heeft gehad, veronderstel ik dat het voor haar is om volgend jaar direct weer mee te zijn. :unsure:

coldplayke

Legacy Member
Het zou maar raar zijn als er niets met mij was he :wtf:


En wat een artikel in de morgen van Thomas Blondeau. Een trisser die zelf gefaald heeft in T&L Leuven Engels-Nederlands, en dan maar even de schuld bij iedereen behalve zichzelf gaat leggen :lol:
'Geen goede overgang van secundair naar hoger onderwijs' , 'in het eerste jaar moeten we korter op de bal spelen, sneller detecteren als de student niet mee is'.

Ziekelijk gewoon. Als gij niet slaagt, is dat UW fout. U consequent een paar uurkes achter uw boeken zetten lijkt me niet zo ongelofelijk moeilijk.
En zijn intro: 'Ik stond ingeschreven voor Nederlands en Engels en had geen flauw idee wat ik deed in het overigens spuuglelijke faculteitsgebouw aan de Blijde-Inkomststraat'.
Fijn dat jij dat vindt, hoort wel niet thuis in een krantenartikel als je wilt dat mensen uw 'feiten' nog ietwat serieus gaan nemen.

en @orchidee: ik moet toch bijblijven met de coole kids bij Duits? :confused:

Cadiuro

Legacy Member
coldplayke zei:
Het zou maar raar zijn als er niets met mij was he :wtf:


En wat een artikel in de morgen van Thomas Blondeau. Een trisser die zelf gefaald heeft in T&L Leuven Engels-Nederlands, en dan maar even de schuld bij iedereen behalve zichzelf gaat leggen :lol:
'Geen goede overgang van secundair naar hoger onderwijs' , 'in het eerste jaar moeten we korter op de bal spelen, sneller detecteren als de student niet mee is'.

Ziekelijk gewoon. Als gij niet slaagt, is dat UW fout. U consequent een paar uurkes achter uw boeken zetten lijkt me niet zo ongelofelijk moeilijk.
En zijn intro: 'Ik stond ingeschreven voor Nederlands en Engels en had geen flauw idee wat ik deed in het overigens spuuglelijke faculteitsgebouw aan de Blijde-Inkomststraat'.
Fijn dat jij dat vindt, hoort wel niet thuis in een krantenartikel als je wilt dat mensen uw 'feiten' nog ietwat serieus gaan nemen.

Moeilijker dan je denkt hoor.
Verder ben ik het er wel mee eens: slaagt ge ni, is da praktisch altijd grotendeels aan uzelf te wijten.

Also, @Misericordiam: CRUISE CONTROL FOR COOL

Kzit in de pcklas in de dekenstraat, powerpoints blokken gaat hier beter gaan dan op kot :s

J.F.

Legacy Member
coldplayke zei:
Ugh, ik wou dat ik kon zeggen dat ik nu even ga stoppen met studeren, maar een vriendin van mij zegt dat ze al haar woordjes Duits gaat herhalen.
Nu voel ik me ook wel verplicht :sop:
Het zal volgend jaar nog wel van pas komen, zeker

You crazy? :(
Da's echt niet nodig ze. Ge gaat heel andere woordenlijsten krijgen volgend jaar en die wat ge dit jaar hebt ge leert zult ge echt wel nog beter kunnen dan ge denkt. Dat was bij Italiaans alleszins toch. Geniet eens van uw vakantie seg!

Orchidee

Legacy Member
coldplayke zei:
en @orchidee: ik moet toch bijblijven met de coole kids bij Duits? :confused:

Meiske, ge hebt een vakantiejob gehad, ge hebt net een herexamen gehad en nu begint ge direct weer te studeren... Heb je eigenlijk al wat kunnen genieten van je vakantie?

Allez ik weet nu niet echt hoe dat gaat bij talen, maar 't zou mij verwonderen als je in de zomer de leerstof zou moeten bijhouden voor het volgend jaar. Ge zijt geslaagd voor die vakken, laat da nu nog een maand rusten en als ge echt het gevoel hebt dat ge die woordjes niet meer kent, herhaal die dan op't gemak in de eerste weken van het academiejaar.

Ontspan nu toch eventjes, ga naar uw lief ofzo :p

J.F.

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Meiske, ge hebt een vakantiejob gehad, ge hebt net een herexamen gehad en nu begint ge direct weer te studeren... Heb je eigenlijk al wat kunnen genieten van je vakantie?

Allez ik weet nu niet echt hoe dat gaat bij talen, maar 't zou mij verwonderen als je in de zomer de leerstof zou moeten bijhouden voor het volgend jaar. Ge zijt geslaagd voor die vakken, laat da nu nog een maand rusten en als ge echt het gevoel hebt dat ge die woordjes niet meer kent, herhaal die dan op't gemak in de eerste weken van het academiejaar.

Ontspan nu toch eventjes, ga naar uw lief ofzo :p

Ik doe talen: nee, dat moet niet. Ik zie mezelf al leren in de zomer :') zelfs al zijt ge iets stroever na de vakantie, dat komt sowieso metee, terug omdat ge daar zo intensief mee bezig zijt in de richting.

Da's echt zot, maja hoge ambities zeker? :p

Orchidee

Legacy Member
J.F. zei:
Ik doe talen: nee, dat moet niet. Ik zie mezelf al leren in de zomer :') zelfs al zijt ge iets stroever na de vakantie, dat komt sowieso metee, terug omdat ge daar zo intensief mee bezig zijt in de richting.

Da's echt zot, maja hoge ambities zeker? :p

Ja kzie u post net, had de pagina nog niet vernieuwd. Voila Coldplayke, tis nie nodig. :p

Cadiuro

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Meiske, ge hebt een vakantiejob gehad, ge hebt net een herexamen gehad en nu begint ge direct weer te studeren... Heb je eigenlijk al wat kunnen genieten van je vakantie?

Allez ik weet nu niet echt hoe dat gaat bij talen, maar 't zou mij verwonderen als je in de zomer de leerstof zou moeten bijhouden voor het volgend jaar. Ge zijt geslaagd voor die vakken, laat da nu nog een maand rusten en als ge echt het gevoel hebt dat ge die woordjes niet meer kent, herhaal die dan op't gemak in de eerste weken van het academiejaar.

Ontspan nu toch eventjes, ga naar uw lief ofzo :p

Mijn vakantiejob was echt een van de redenen dat ik genoten heb van mijn vakantie :unsure:

Maar inderdaad coldplayke, ga beke batse fzo

Utred

Legacy Member
coldplayke zei:
Het zou maar raar zijn als er niets met mij was he :wtf:


En wat een artikel in de morgen van Thomas Blondeau. Een trisser die zelf gefaald heeft in T&L Leuven Engels-Nederlands, en dan maar even de schuld bij iedereen behalve zichzelf gaat leggen :lol:
'Geen goede overgang van secundair naar hoger onderwijs' , 'in het eerste jaar moeten we korter op de bal spelen, sneller detecteren als de student niet mee is'.

Ziekelijk gewoon. Als gij niet slaagt, is dat UW fout. U consequent een paar uurkes achter uw boeken zetten lijkt me niet zo ongelofelijk moeilijk.
En zijn intro: 'Ik stond ingeschreven voor Nederlands en Engels en had geen flauw idee wat ik deed in het overigens spuuglelijke faculteitsgebouw aan de Blijde-Inkomststraat'.
Fijn dat jij dat vindt, hoort wel niet thuis in een krantenartikel als je wilt dat mensen uw 'feiten' nog ietwat serieus gaan nemen.
Categorie 'opinie'. Het is nu eenmaal een schrijver.
Fantastisch het punt gemist trouwens. Het gaat niet over hem, het gaat over het feit dat een groot deel van de eerstejaars niets zit te doen op de unief.

josilirios

Legacy Member
coldplayke zei:
Het zou maar raar zijn als er niets met mij was he :wtf:


En wat een artikel in de morgen van Thomas Blondeau. Een trisser die zelf gefaald heeft in T&L Leuven Engels-Nederlands, en dan maar even de schuld bij iedereen behalve zichzelf gaat leggen :lol:
'Geen goede overgang van secundair naar hoger onderwijs' , 'in het eerste jaar moeten we korter op de bal spelen, sneller detecteren als de student niet mee is'.

Ziekelijk gewoon. Als gij niet slaagt, is dat UW fout. U consequent een paar uurkes achter uw boeken zetten lijkt me niet zo ongelofelijk moeilijk.
En zijn intro: 'Ik stond ingeschreven voor Nederlands en Engels en had geen flauw idee wat ik deed in het overigens spuuglelijke faculteitsgebouw aan de Blijde-Inkomststraat'.
Fijn dat jij dat vindt, hoort wel niet thuis in een krantenartikel als je wilt dat mensen uw 'feiten' nog ietwat serieus gaan nemen.

en @orchidee: ik moet toch bijblijven met de coole kids bij Duits? :confused:
Ik ken genoeg mensen die hun CONSEQUENT een paar uurkes achter hun boeken zetten en er nog geen reet van bakken, helaas kan een richting soms ook echt te hoog gegrepen zijn.
Ga maar gewoon batsen ipv de slimme uit te hangen. :s

Orchidee

Legacy Member
Shit, ik gaf 1 simpele opmerking naar TRD en iedereen begint hier weer op Coldplayke haar kap te zitten. :$
Cadiuro zei:
Mijn vakantiejob was echt een van de redenen dat ik genoten heb van mijn vakantie

Ja van mij ook hoor, maar da's niet bij iedereen het geval. En ik dacht dat haar jobke nu ook nie super was?

Cadiuro

Legacy Member
Ja ma wa wilde, die studeert in de vakantie :s:s:s ik studeer nog ni tijdens de examens
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan