Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

DaTa

Legacy Member
Markten en prijzen ging redelijk gisteren, nu 9 dagen voor hogere wiskunde II en dan eindelijk terug vakantie :).

coldplayke

Legacy Member
Allé dan :p
En Utred: nee, ik heb het punt niet gemist. Hij zegt dat zo veel studenten buizen omdat de overgang niet goed is, ze doen iets wat hun niet interesseert, blablabla

Dat ligt nog altijd aan de student zelf. En dan is zijn argument: in Nederland buist maar 10% van de studenten, en daar heb ik wel mijn diploma gehaald.
Heel goed argument, zou het niet dat Nederland niet zo'n fantastisch hoge reputatie heeft.

Gatsby

Legacy Member
coldplayke zei:
Allé dan :p
En Utred: nee, ik heb het punt niet gemist. Hij zegt dat zo veel studenten buizen omdat de overgang niet goed is, ze doen iets wat hun niet interesseert, blablabla

Dat ligt nog altijd aan de student zelf. En dan is zijn argument: in Nederland buist maar 10% van de studenten, en daar heb ik wel mijn diploma gehaald.
Heel goed argument, zou het niet dat Nederland niet zo'n fantastisch hoge reputatie heeft.

Heb je een link naar dat artikel?
En ik snap die commentaar trouwens niet. Ja, je leert veel, bent vaak bezig met school zelfs wanneer het niet zou moeten maar zolang jij dat doet met volle goesting en er niks voor moet laten, hebben andere mensen daar toch geen last van? :tongue:

Cadiuro

Legacy Member
Gatsby zei:
Heb je een link naar dat artikel?
En ik snap die commentaar trouwens niet. Ja, je leert veel, bent vaak bezig met school zelfs wanneer het niet zou moeten maar zolang jij dat doet met volle goesting en er niks voor moet laten, hebben andere mensen daar toch geen last van? :tongue:

Alles wat hier gezegd wordt, is ook altijd bloedserieus en 100% gemeend en ZEKER nooit sarcastisch. Coldplayke zou zich dus echt slecht moeten voelen omdat ze nu leert en wenend in een hoekje kruipen.

Gatsby

Legacy Member
Nee, dat weet ik wel maar toch. Er kwam ook veel commentaar toen Racing_Genk vertelde hoeveel die studeerde oid, niet? :p

josilirios

Legacy Member
Gatsby zei:
Nee, dat weet ik wel maar toch. Er kwam ook veel commentaar toen Racing_Genk vertelde hoeveel die studeerde oid, niet? :p

Die deed in een gewone week wel meer dan de gemiddelde student in den blok...

NotoriousP

Legacy Member
Halfgeleider fysica ondertussen wel serieus beu, dat het maar rap dinsdag is.

Misericordiam

Legacy Member
Lol, who cares anyway.

Zitten neuten over andermans studiegedrag


BITCHES PLEASE

Cadiuro

Legacy Member
Misericordiam zei:
Lol, who cares anyway.

Zitten neuten over andermans studiegedrag


BITCHES PLEASE

We moeten ergens over neuten e. Alst over mijn boeken moet gaan...

Geschiedenis is saai.

Daar, voila, tis eruit. Nu weet ge't.
Ziede hoe'n korte, saaie discussie dat was?

josilirios

Legacy Member
Cadiuro zei:
We moeten ergens over neuten e. Alst over mijn boeken moet gaan...

Geschiedenis is saai.

Daar, voila, tis eruit. Nu weet ge't.
Ziede hoe'n korte, saaie discussie dat was?

ze is nog maar net begonnen!
Ik vond geschiedenis ook saai vroeger

Insanitarium

Legacy Member
@coldplayke discussie: In een boek dat ik las over succes (Gladwell) werd het volgende gezegd: kinderen aan wiens kennis actief wordt bijgeschroefd tijdens de zomervakantie blijven continu een positief verloop kennen in hun intelligentie, terwijl kinderen die 2 maanden verschijten een kleine achteruitgang kennen in de zomer.

Ik vond dat de auteur nogal wat krasse veralgemeningen maakte, maar er zit wel wat in.

Trouwens, ambitie is iets positief. :)

J.F.

Legacy Member
De besten zijn die wat niks doen in de zomervakantie én nog altijd even goed blijven :cool:

:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan