Nas
Legacy Member
YOLOCadiuro zei:Ja ma wa wilde, die studeert in de vakantie![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
YOLOCadiuro zei:Ja ma wa wilde, die studeert in de vakantie![]()


coldplayke zei:Allé dan![]()
coldplayke zei:Allé dan
En Utred: nee, ik heb het punt niet gemist. Hij zegt dat zo veel studenten buizen omdat de overgang niet goed is, ze doen iets wat hun niet interesseert, blablabla
Dat ligt nog altijd aan de student zelf. En dan is zijn argument: in Nederland buist maar 10% van de studenten, en daar heb ik wel mijn diploma gehaald.
Heel goed argument, zou het niet dat Nederland niet zo'n fantastisch hoge reputatie heeft.

Gatsby zei:Heb je een link naar dat artikel?
En ik snap die commentaar trouwens niet. Ja, je leert veel, bent vaak bezig met school zelfs wanneer het niet zou moeten maar zolang jij dat doet met volle goesting en er niks voor moet laten, hebben andere mensen daar toch geen last van?![]()
Gatsby zei:Nee, dat weet ik wel maar toch. Er kwam ook veel commentaar toen Racing_Genk vertelde hoeveel die studeerde oid, niet?![]()
Gatsby zei:Heb je een link naar dat artikel?
NotoriousP zei:Halfgeleider fysica ondertussen wel serieus beu, dat het maar rap dinsdag is.
Misericordiam zei:Lol, who cares anyway.
Zitten neuten over andermans studiegedrag
BITCHES PLEASE
Cadiuro zei:We moeten ergens over neuten e. Alst over mijn boeken moet gaan...
Geschiedenis is saai.
Daar, voila, tis eruit. Nu weet ge't.
Ziede hoe'n korte, saaie discussie dat was?
