Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.ik zit al effe in deze thread en als ik van iemand het vetgedrukt kan weerleggen is het van hem...n9ne zei:Dieje gast kan toch wel goed genoeg inschatten of em ver genoeg sta met zijn studies zeker? Ik heb vandaag ook een ganse dag verkloot door series te kijken. Zal natuurlijk wel zuur zijn als ik buis maandag![]()

'k Dacht dat gij meer typke YOLO waart?edraket zei:Srsly bro, laatste kans enal, dan zouk nog toch efkes geen halve dagen zitten verspillen aan dingen dieje binnen een goeie 2 weken ook kunt doen![]()
Cadiuro zei:Bah
Ze geven morgenvoormiddag superveel wind. Kbel naar mijn mama om te vragen of ik een half dagje blokpauze mag nemen om te gaan windsurfen. Mijn ouders zijn weg voort weekend, maar de kans dat ze daar toch achterkwamen is vrij reëel (nat gerief onder andere).
Enfin, kbel dus. Mijn mama was al niet zo pro, maar blijkbaar hebben ze de poort op slot gedaan en ik heb daar geen sleutel vanSerieus gemiste kans... Net die ene moment dat ze veel wind geven én dat ik ver genoeg voorloop op mijn planning om een halve dag te kunnen missen.
Het goeie is wel dat ik nu in september niet meer ga moeten onderhandelen om de auto naar Nederland (of gewoon naar zee) te mogen nemen alst daar eens waait. Dat heeft ze al beloofd.
Verder wordt het morgenvoormiddag weer een hele voormiddag luisteren naar de wind die waait.
Edit: Ennnnn ik zat blijkbaar in de studententhread in plaats van ergernissenthread. Primeur voor ulle, dudes!
josilirios zei:'k Dacht dat gij meer typke YOLO waart?




edraket zei:alleen voor de unieke shit aja
You only live once: that’s the motto nigga YOLO
We bout it every day, every day, every day
tzal wel mijne nigga drake
Nas zei:Wie is Neil Armstrong?
Nas zei:Snob is wel met een 'b' e, jos
Ik had toch nooit beloofd om het vandaag terug te doen?
Duckwhisperer zei:Zijne zoon is coureur.
Wel te schraal, 30 cent voor een blikske. En de suikervrije kost ineens al 47 cent
maja, die smaak was wel al dubbel zo goed eigenlijk.FrankGrimes zei:HOEEERRRR!! Mijn excuses, moest er even uit.
