Ik schreef regelmatig wat zaken op in een tekstbestandje. Gewoon wat sleutelwoorden en de werkwijze/ideeën erachter. Dat was helemaal niet proper uitgeschreven ofzo, gewoon de kern zodat als ge later u feitelijke tekst schrijft ge nog ff kunt gaan checken of ge geen dingen vergeten zijt.
Kan u wel aanraden om niet te wachten tot het mei is om u inleiding & motivatie van u eindtekst te schrijven. Dit kunt ge naar mijn mening het best doen eens ge ingewerkt zijt in u thesis, al wa verder gevorderd zijt en ergens nog wa tijd hebt. Want u inleiding & motivatie/context gaan normaal gezien toch niet drastisch meer veranderen vanaf januari...
Als u begeleiders dat dan nalezen en corrigeren zijt ge daar al van af en moet ge in u eindspurt u daar al niemeer mee bezig houden

Ik heb helaas deze raad nooit kunnen opvolgen omdat ik er effectief nooit tijd voor heb gehad
