Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
FrankGrimes zei:
Lol maar dat De Standaard zélf een hele fotoreeks vol met 'bikinibabes' van festivals op hun website zet, is geen probleem uiteraard. Hypocrieten!

De reactie op bikinibabes was door een opiniestuk van Vereecken he plebejer, DS op zich heeft daar niets mee te maken

FrankGrimes

Legacy Member
Fliblit zei:
De reactie op bikinibabes was door een opiniestuk van Vereecken he plebejer, DS op zich heeft daar niets mee te maken

Dafuq? Ze werkt als (freelance) journalist bij De Standaard. Ze gaat niet snel geneigd zijn om dan kritiek te spuien over de 'tentslet' foto's die de afgelopen zomer ubiquitous waren op De Standaard.

Drew

Legacy Member
Tsubasa zei:
Gisteren gingen die oefeningen zo goed omdat ik dat met muziek doe. (:love:, waren geweldig op pkp)

Bij de theorie waar ik nu door moet geraken, kan ik dat niet.

En dit :love:
Stomme hipsters misbruiken de ▲▲, hun muziek heeft er niks mee te maken :s

Cadiuro

Legacy Member
Beschrijving van da eerste filmpke: "∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆"

Lol, newfag can't triforce

Tsubasa

Legacy Member
Drew zei:
Stomme hipsters misbruiken de ▲▲, hun muziek heeft er niks mee te maken :s

Ja, vind het wel jammer dat ze dat als bandnaam hebben gekozen, maar goed. De muziek is geweldig.

Matt.

Legacy Member
Aan de mensen die al een thesis geschreven hebben:
Hoe pakken jullie dat aan? Ik heb zo het gevoel als ik niet ga schrijven terwijl ik mijn "experimenten" uitvoer, ik een hele hoop zaken ga vergeten. Aan de andere kant: de meeste mensen die ik ken deden eerst alle experimenten en schrijven pas een tweetal maanden voor de deadline hun tekst...en als ge al gaande schrijft, schrijf je wellicht ook veel te veel en moet je nadien veel weglaten...?
(Als ge geen beta-wetenschappen doet misschien vermelden, want ik weet niet in welke mate dat daar anders werkt.)

Plutus

Legacy Member
Matt. zei:
Aan de mensen die al een thesis geschreven hebben:
Hoe pakken jullie dat aan? Ik heb zo het gevoel als ik niet ga schrijven terwijl ik mijn "experimenten" uitvoer, ik een hele hoop zaken ga vergeten. Aan de andere kant: de meeste mensen die ik ken deden eerst alle experimenten en schrijven pas een tweetal maanden voor de deadline hun tekst...en als ge al gaande schrijft, schrijf je wellicht ook veel te veel en moet je nadien veel weglaten...?
(Als ge geen beta-wetenschappen doet misschien vermelden, want ik weet niet in welke mate dat daar anders werkt.)
Altijd als ge aan iets denkt of ingevingen hebt, OPSCHRIJVEN. Steek het in uw gsm, schrijf het op een bierkaartje of desnoods op uw arm maar schrijf het op want gegarandeerd dat ge de helft vergeet. En ik heb ondervonden dat notities enorm handig kunnen zijn :p. Ge kunt u op 1 dag geen volledig beeld vormen van uw thesis, dat moet gaandeweg groeien.

beware

Legacy Member
Ik schreef regelmatig wat zaken op in een tekstbestandje. Gewoon wat sleutelwoorden en de werkwijze/ideeën erachter. Dat was helemaal niet proper uitgeschreven ofzo, gewoon de kern zodat als ge later u feitelijke tekst schrijft ge nog ff kunt gaan checken of ge geen dingen vergeten zijt.

Kan u wel aanraden om niet te wachten tot het mei is om u inleiding & motivatie van u eindtekst te schrijven. Dit kunt ge naar mijn mening het best doen eens ge ingewerkt zijt in u thesis, al wa verder gevorderd zijt en ergens nog wa tijd hebt. Want u inleiding & motivatie/context gaan normaal gezien toch niet drastisch meer veranderen vanaf januari...

Als u begeleiders dat dan nalezen en corrigeren zijt ge daar al van af en moet ge in u eindspurt u daar al niemeer mee bezig houden :) Ik heb helaas deze raad nooit kunnen opvolgen omdat ik er effectief nooit tijd voor heb gehad :p

freakykiller

Legacy Member
Lol wat een gebleit over da driehoekske. De band neemt niet eens inspiratie uit triforce. Het is gebaseerd op de laplaciaan :tongue: Math bitchezzzzzz

Th1x4nG

Legacy Member
Ben ik de enige die totaal clueless is wa zo'n driehoekske zou vertegenwoordigen? :unsure:

lantaarnpaal

Legacy Member
Cadiuro zei:
Beschrijving van da eerste filmpke: "∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆"

Lol, newfag can't triforce

Cadiuro can't into Delta

▲
▲ ▲

Tsubasa

Legacy Member
Uhm, gasten. Alt-J (de band) heeft dat gewoon gekozen van Apple he. Daarom dat ik dat jammer vind.

Tell us about the name … when we searched for you on Facebook we got a load of Middle Eastern pages.
From searching ‘alt-J’?


How strange… alt-J was something that Gwil stumbled upon – it creates the triangle symbol on a Mac, which we thought was pretty cool. We thought a symbol rather than a word could be just as good for a band – but we realised it needed to be able to be pronounced, so we say ‘alt-J’.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan