Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

edraket

Legacy Member
Bazendag vandaag, fuck yeah.

Zaterdag examen en kan ver de rest van mijn tijd gewoon besteden aan het instampen van zinloze bewijzen, woop woop.

Liquigi

Legacy Member
vraagske:
Als ge van richting verandert, heb ge bij u nieuwe richting dan op alle vakken 4 examenkansen?
Stel: ge hebt bij u vorige richting 2 examenkansen(1ste en 2de zit) van chemie niet goed gebruikt (2x gebuisd), hebt ge bij u nieuwe richting op chemie dan 2 of 4 kansen?
Zou namelijk dezelfde richting op een andere plaats willen doen maar weet niet hoe het zit met u (verspeelde) examenkansen.
en ben nu effe te lui om een mail op te stellen en een adres te zoeken van het juiste secretariaat

Th1x4nG

Legacy Member
Liquigi, ge impliceert dat ge zin hebt om een vak 4 of 5 keer te buizen?



Zozo, 10 pagina's per uur met nog 70 te gaan voor deze nacht :unsure:

Utred

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Das ni diene ze, tis de broer van diene da saxofoon speelt die nu gestorven is.


Die Boosted Energy Drink... da smaakt zo precies naar, als ge uwe lasagne 3 keer te lang opzet en dan zuiver da afschraapsel zou opeten...
Der is een reden waarom Red Bull of Nalu 3,5x zo veel kost. :unsure: Wel te schraal, 30 cent voor een blikske. En de suikervrije kost ineens al 47 cent :s maja, die smaak was wel al dubbel zo goed eigenlijk.
Wa is nog het beste van die cheape brol? Golden Power? Bestaat da in light?

Ik vind rodeo nie slecht.

Liquigi

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Liquigi, ge impliceert dat ge zin hebt om een vak 4 of 5 keer te buizen?
...
Nee

heb er 2 keer met mijn klak naar gesmeten omdat ik chemie het saaiste vak vd richting vind en het grotendeels herhaling is vh middelbaar, nu ga ik volgend jaar van thuis uit studeren (niet meer op kot) en 3 keer examens hebben per jaar, dit zou mijn slaagkansen moeten vergroten :)

Fliblit

Legacy Member
Dagske verlof vandaag, en miraculeus ben ik vanzelf vroeg wakker geworden.

Tsubasa

Legacy Member
Gisteren gingen die oefeningen zo goed omdat ik dat met muziek doe. (:love:, waren geweldig op pkp)

Bij de theorie waar ik nu door moet geraken, kan ik dat niet.

En dit :love:

n9ne

Legacy Member
Burrid zei:
Ale, laatste studeerdag.

+1. Gisteren volledig verkloot dus vandaag maar eens knallen. Mijn ubersamenvatting is maar 50 pagina's dus dat moet wel lukken vandaag.

Frado2005

Legacy Member
Bon, we beginnen er weer aan. Morgennamiddag examen! Fiscaliteit voor bankverzekeraars, maw alles ivm belastingsaangifte :puke:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan