Fliblit
Legacy Member
Innocence zei:Bam! Vooroordeel to the face![]()
Waarom? Ik ken zelf iemand die zes jaar BSO gedaan heeft en die zegt ook dat je nogal debiel moet zijn om daar te buizen.
(Al zat hij daar waarschijnlijk niet op zijn plaats, maar kom)
Als je nu eigenlijk buist voor BSO, en je krijgt een C, waar kan je dan nog heen?






B-attest is het afzakken of beter verwoord "jezelf heroriënteren".