Archief - Eindresultaat BSO

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

maartendq

Legacy Member
The Dictator zei:
1 een keer een 6.5 en 3.5 en 6( Mech, Elek, stage)

2 dan een 4 en 2.5 en 5.5

3 dan een5.5 en 3.5 en 6

4 uiteindelijk 5 en 4 en 6

Elektriciteit is wel zwaar gebuist op het ganse lijn
Mechanica daarnintegen niet

bovendien zit hij in Mechanisch onderhoud
Met alle respect, maar moest ik 'n werkgever zijn zou ik niet willen dat zo iemand ook maar een machine van mij aanraakt.

Maakt niet uit wat je studeert, maar als je ergens wil geraken moet je er toch je schouders onder willen zetten. Mensen die nauwelijks 50% halen kunnen het ofwel niet aan, of willen gewoon niet. Vooral dat laatste vind ik erg problematisch.

Irriducibili

Legacy Member
curlbro zei:
Nu zou je mij toch eens moeten uitleggen hoe je kan zakken in bso... opnieuw tekeningen voor mama gaan maken in het derde kleuterklasje?

Ben jij de fase van tekeningen maken voor mama al gepasseerd? Ik vrees van niet.
Om op uw enorm belachelijke post te reageren:

Ik denk dat ze u zijsprongen laten maken.
Bv: kantoor naar mechanica ed.

Fliblit

Legacy Member
curlbro zei:
Nu zou je mij toch eens moeten uitleggen hoe je kan zakken in bso... opnieuw tekeningen voor mama gaan maken in het derde kleuterklasje?

Dat was mijn vraag :unsure:

curlbro

Legacy Member
vinnie1919 zei:
Ik denk dat ze u zijsprongen laten maken.
Bv: kantoor naar mechanica ed.
lol'd :rofl:

mackdesign zei:
maar de praktijk lijkt mij dan weer veel moeilijker. Allee ik beeld me dat toch zo in, want heb zelf ASO gedaan.
Een auto-mechanicien, die moet toch massa's onderdelen kennen of niet?
hahaha het blijft goed hier :lol:

hoe je zó weinig kunt afweten van bso en dan hier de grote jan komen uithangen.

The Dictator

Legacy Member
Lord_Palethorn zei:
Tsjah dat wordt dan een leerling waar een tijdje over zal gediscussieerd worden.
En hoeveel is een aantal? Toen ik nog als leerkracht werkte was het vrij duidelijk, meer dan 3 had je bijna altijd een C-attest. Als zijn andere punten ook allemaal maar juist erop of eronder zijn dan zou ik toch al maar beginnen vrezen. Maar vergeet het vooral niet te melden als hij zijn resultaat kent :-).

Maar ook de motivatie telt mee hé, Ikzelf heb bijvoorbeeld in het middelbaar een B-Attest gekregen ondanks dat ik 7 buizen had. Ik wou absoluut Informatica gaan volgen en dat wist men op school. Ik was totaal niet gemotiveerd in de richting waar ik toen in zat en mocht dus naar het volgende jaar op voorwaarde dat ikinformatica ging volgen. Dat heb ik ook gedaan en het jaar erop was ik geslaagd met grote onderscheiding. Er wordt dus soms ook wel echt gekeken naar wat de leerling binnen een bepaalde richting verder kan doen.

Eigenlijk wil ik zeggen: het is onvoorspelbaar, maar als het een klassiek geval is zal je met een "paar" buizen wel snel richting B / C gaan.

Herexamen zou nog kunnen voor bepaalde vakken

NotoriousP

Legacy Member
Een thread met als titel "eindresultaat BSO" en geen foto van Mcdonalds?

Ik ben teleurgesteld in jullie. :s

Dark.Magician01

Legacy Member
NotoriousP zei:
Een thread met als titel "eindresultaat BSO" en geen foto van Mcdonalds?

Ik ben teleurgesteld in jullie. :s

Hou toch je mond achterlijke, kleine BITCH

drxero

Legacy Member
NotoriousP zei:
Een thread met als titel "eindresultaat BSO" en geen foto van Mcdonalds?

Ik ben teleurgesteld in jullie. :s

Daar heb je minstens een kunstendiploma voor nodig.

Mackenzie

Legacy Member
curlbro zei:
lol'd :rofl:


hahaha het blijft goed hier :lol:

hoe je zó weinig kunt afweten van bso en dan hier de grote jan komen uithangen.

En je hebt het duidelijk over jezelf?

Ark'ay

Legacy Member
Als ik het goed heb kunde in BSO geen B-Attest krijgen.

Enkel een A
Een A onder voorwaarden (Als ge volgend jaar nog een flest blijfde wel zitten).
of een C.

Als ik de punten zo zie zal het een C worden man. Niks aan te doen.

Carrion

Legacy Member
The Dictator zei:
Herexamen zou nog kunnen voor bepaalde vakken

Herexamens int middelbaar, dan verdiende 't gewoon om te flessen.

(uitgezonderd speciale gevallen zoals zware ziekte tijdens examens, sterftegeval,..)

oxbow

Legacy Member
Ik heb zelf ook 3 jaar in BSO gezeten,
en met compleet nietsdoen geraakt ge er toch ook niet, (kan wel te maken gehad hebben met het feit dat ik geen huiswerk/taken inleverde; dus op examen goede punten moest hebben.

De grote hoop zit daar om een vak te leren, en de rest omdat ze tot hun 18 schoolplichtig zijn.
Als je in BSO voor je hoofdvak buist, doe je zowiezo het jaar over.

Ik combineerde BSO Bouw, met avondschool elektriciteit en dat was ook goed te doen. (vond deze combinatie beter als in ASO een hoop troep over plantjes/aardrijkskunde te leren)

+In BSO ben je een pak meer vrijgevochten,

koetje07

Legacy Member
oxbow zei:
Ik heb zelf ook 3 jaar in BSO gezeten,
en met compleet nietsdoen geraakt ge er toch ook niet, (kan wel te maken gehad hebben met het feit dat ik geen huiswerk/taken inleverde; dus op examen goede punten moest hebben.

De grote hoop zit daar om een vak te leren, en de rest omdat ze tot hun 18 schoolplichtig zijn.
Als je in BSO voor je hoofdvak buist, doe je zowiezo het jaar over.

Ik combineerde BSO Bouw, met avondschool elektriciteit en dat was ook goed te doen. (vond deze combinatie beter als in ASO een hoop troep over plantjes/aardrijkskunde te leren)

+In BSO ben je een pak meer vrijgevochten,

Doe niet zo belachelijk, BSO is alleen goed voor apen met agnosie. Echt als je nog niet eens weet wat 50% van 500 is of de passé composé nog niet deftig kan opnoemen vraag ik mij toch af wat mensen nog in deze hoogstaande maatschappij doen.


/troll

oxbow

Legacy Member
Als je op je 16 extreem schoolmoe bent, een C-attest krijgt en "fuck it" zegt, geraak je wel in BSO. (zo ging het bij mij toch.)

Het is pakken eenvoudiger als ASO/TSO maar compleet slapend krijg je geen diploma,

Ik heb na mijn specialisatiejaar mijn diploma bedrijfsbeheer gehad, en dat was het enige dat belangrijk was voor mij.


De grote troost is dat ik al vanaf mijn 19 jaar een dikker netto loon verdien dan kortzichtige mensen als koetje07.

Irriducibili

Legacy Member
Mijn beste maat: 7de jaar bso (kantoor) afgemaakt.
Verder gedaan.. nu consultant, zit regelmatig in Engeland ed...
Laatste x dat hij naar Engeland was heeft hij in de VIP van Old Trafford presentaties gegeven...

Dan vraag ik mij af: wanneer laat je dat vallen en ga je in de McDo werken?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan