Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blackend

Legacy Member
ns boy zei:
fysicavraagske dak niet snap:

Hoeveel maal sneller plant een lichtgolf zich voort tov een geluidsgolf (in lucht)?

Volgens mij is dat dus 242 (300.000.000/344), maar volgens mijn oplossingen is dat 872.000 :unsure:.

Het licht reist met een snelheid van 299.792.458 meter per seconde. Of makkelijk gezegd 300000 kilometer per uur

Say what? Wie heeft die site gemaakt? Het is weldegelijk 872000.

Baats

Legacy Member
CoolerMaster zei:
Hehe, vroeg opstaan omdat je in de namiddag geen zin hebt:p
Mijn record staat op 3u30 :)

't Was nodig. Nu heb ik toch tenminste min of meer het gevoel dat ik er iets van kan.. Morgen zal't ook van dat zijn, mondeling om half 8 ftl :s

michiel6661

Legacy Member
Vandaag eerst exame vant 3de trimeser, nederlands, kben wel blij, het rotste eerst :)
vrijdag frans en maandag wiskunde en dn ng wa kleine vakken en donderdag ist FINNALY vakantie, eve lekker dood game op half life.

Tibokio

Legacy Member
Straks vertrekken naar mondeling Nederlands!

We gaan dat daar nekeer vlug flikken se :cool:

Gamogenesis

Legacy Member
Net terug van mijn mondeling Computer Systemen & Netwerken.


38/40 (H)

Jecht

Legacy Member
Bio mondeling ging nog goe, wel wa geluk gehad met de vragen. Morgen Frans, veel tijd om naar het WK te kijken dus.:)

Tremium

Legacy Member
Morgen gedragswetenschappen :sad:. Die leerkracht is zo het type waarbij je elk woord moet kennen, als er één onbeduidend woord ontbreekt in uw antwoord is het niet goed :angry:.

Baats

Legacy Member
Manmanman, ik denk dat ge mijn examen Duits kunt bundelen en verkopen als een humorboek, wat ik daar weer allemaal gezwansd heb :rofl:



Morgen Geschiedenis, das nen minderen :(

LegalExperience

Legacy Member
laatste schriftelijk examen afgelegd :D (duits, twas een ramp ma tis gepasseerd :p)

noorderzon

Legacy Member
CoolerMaster zei:
Hehe, vroeg opstaan omdat je in de namiddag geen zin hebt:p
Mijn record staat op 3u30 :)
Ik probeer dan 's avonds nog een extra efforke te doen, van 22u-00u of later, dan verwerkt ge alles nog een keer in uw slaap + ik kan beter 's avonds leren (minder afleiding, veel stiller in huis)

Proim

Legacy Member
Fysica vandaag was makkelijk, gisteren aardrijkskunde en Nederlands schriftelijk gehad. Vielen beiden ook goed mee.
Frans dinsdag ging ook wel, denk wel dat ik erdoor zal zijn.
Wiskunde maandag was ook easy.

Morgen chemie.
Dan nog kansrekenen en 3 mondelinge.

Het einde nadert :bow:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan