Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SXe

Legacy Member
Natuurwetenschappen een aardrijkskunde was gemakkelijk.
Morgen mechanica, wat eigelijk enkel de momentstelling van Varignon is :lol:

Oij

Legacy Member
Tremium zei:
Morgen gedragswetenschappen :sad:. Die leerkracht is zo het type waarbij je elk woord moet kennen, als er één onbeduidend woord ontbreekt in uw antwoord is het niet goed :angry:.

Vandaag gedragswetenschappen gehad.
Achteraf een beetje gemengde gevoelens: Hij zei "Ja, tis goed"

In de zin van: Tis goed, ga maar voort, je hebt gedaan
Of tis goed wat punten betreft.

Het zal dus nog afwachten zijn, maar bij hem moet je je cursus ook volledig van buiten kennen en die kunnen toepassen.

"Hier een tekst, pas er maar al de leerstof op toe die er volgens u bijhoort en ik wil ook termen horen. Stoef maar een keer met uw leerstof!:sop:

noinspiration

Legacy Member
Nederlands, hoppa weer een buis!
Morgen natuurwetenschappen en duits. Duits goed blokken, NW is nie eens de moeite om naart school te komen...

SeriousFace

Legacy Member
Yaaay 92 / 100 voor geschiedenis. Was wel piss easy maarja :P Zal mooi staan op mijn rapport :P

Leopold1964

Legacy Member
nederlands ging megaslecht gewoon , & bio ging redelijk.
morgen aardrijkskunde, dat is in 10 minuten geleerd :p

Morrissey

Legacy Member
Aardrijkskunde was veel moeilijker dan verwacht, hopelijk haal ik de helft. Morgen Nederlands van een neig moeilijke leerkracht, hopelijk haal ik de helft maar heb slechts 25 % nodig :).

wolferick

Legacy Member
Chemie was veel te moeilijk,ik zal op jaartotaal maar juist over de 50 zitten met een wat geluk.

AA had een hele bundel op smartschool gezet dat we allemaal moesten overschrijven,25 blz zelfstudie en dan nog een enorm moeilijk examen.

Morgen FY en MO samen,zie er echt tegen op van al die componisten uit mijn hoofd te leren,en dat dan nog in combinatie met 130 blz fysica

Tibokio

Legacy Member
Djeezes, Nooby, wééral? :p

Hoe doet gij da toch?


Anyway, morgen godsdienst, megaveel...

smitske

Legacy Member
vandaag aardrijkskunde, ze zei dat t'goed was dus ik zal er wel door zijn, morge fysica, normaal een eitje :p

ghan3h

Legacy Member
Vandaag fysica en nederlands gehad.
Fysica sowieso buis xD en ned. ging goed.

Morgen Elektriciteit en Labo :( ganse klas wrs nu al een buis

Nooby4Ever

Legacy Member
Tibokio zei:
Geen idee, maar hij is 18 en hij zit in.. 4e? 5e?

5de:s , 1x blijven zitten in het 2de middelbaar omdat ik van Steiner onderwijs naar traditioneel ben overgestapt (zonder iets van begeleiding ofzo en ben dan mentaal wat gecrasht).
Kon ik eigenlijk niet veel aan doen dat ik ben blijven zitten :s

En vanaf het 2de middelbaar ben ik vaak gedelibereerd geweest voor Frans en 2 en 3de jaar ook voor wiskunde.

Dit jaar is alles goed behalve Frans en wiskunde. In Frans ben ik gewoon slecht en wiskunde krijg ik ni deftig geleerd :sad:
Nu dat frans weet de school (komt ook ni alleen door dat ik slecht ben ik heb wat "jaren" van frans gemist in lager en middelbaar, nuja normaal zou ik die al wel moeten hebben ingehaald) En in een richting van 8u wiskunde kan ik me moeilijk voorstellen dat ze me gaan delibereren voor wiskunde.

Kerst totaal : 52% , paas examen 50.0%, nu rapport ~10/30 en examen dus een buis denk ik = jaar totaal buis :cry:

Dit klinkt misschien raar maar ik kan de richting wel aan maar krijg het gewoon niet geleerd of iets anders.

Mijn ouder hadden achter mijn rug vorig examen een bijles geregeld voor een deel van het examen te leren. Ik had toen meer oefeningen gemaakt als in de klas, de bijles zegt dat ik het kan -> 37.5% op het examen (en het is niet dat die examen extreem moeilijk zijn, wel iets boven gemiddeld)

vandaag godsdienst leren btw :D ~40pagina's met veel zever er nog tussen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan