Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ChristopheB zei:ik zit in een wetenschap richting 5de jaar
als ik twee kleine tekorten heb voor che en fys (rond de 45 %)
ga ik dan door? Vakantiewerk? Herexamen? OF blijven zitten?????
gthizzang zei:Baats, ah, zelfde als ik gisteren dan. 80 vragen Nederlands, na een uur zat ek zo aan vraag 5, en 't begon me extreem voor de hand liggende dingen.
Cristophe, laat u nog ne keer van uwen beste kant zien he. Als ze u graag hebben zullen ze u een vakantietaakske geven. Mss een waarschuwing da ge het volgend jaar zeker ni moogt buizen.
gthizzang zei:Zal wel ni gebeuren
Doede gij ASO? Spaans is uw seminarie zogezegd?
Kzou wel liever Spaans hebben gehad dan da zagewijf da ons de politiek kwam uitleggen me haar doorgedreven tsjevenliefde.
ChristopheB zei:vorig trim had ik 51.5. vor fys en che
Examens fys en che vorige week gemaakt, heb er toch gn goed gevoel bij.

Bar-Bar Slinks zei:hehe,
'k doe ASO.(humane wetenschappe) 'k moest kiezen tussen PO(totaal niet goed in), duits, informatica of spaans. Dus maar voor spaans gekozen. Had toch beter voor informatica gekozen, ook al ging het maar saai zijn...
Tibokio zei:300.000.000/344 IS 872.000![]()

Tibokio zei:Djeezes, Nooby, wééral?
Hoe doet gij da toch?
Anyway, morgen godsdienst, megaveel...
.Neovo zei:morgen zit ik in helft van de ex.![]()

libaros zei:Als het Bernie is vooral de schema's leren.
