Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baats zei:Ze gaan mij niet tegenhouden voor Geschiedenis zeker?
Khoop het tochad:
(5de wel 4 vakke geflest dus blijve plakke xp)libaros zei:Zit gij int vijfde want ik kan mij niks maar herinneren van seksualiteit? Wel de video: het leven van een autoband.![]()


Oij zei:Zo woordenschat van duits zit er redelijk in, behalve de lidwoorden dan.
Nu nog wat regels leren en we zijn er van af.

Tibokio zei:Yep, 't vijfde
Het leven van een autoband heb ik ook gezien![]()
libaros zei:Er bestaat geen video die een mens zijn cultuur beter een boost kan geven dan "een dag uit het leven van een autoband".
libaros zei:Er bestaat geen video die een mens zijn cultuur beter een boost kan geven dan "een dag uit het leven van een autoband".

Baats zei:Kan iemand mij kort de Koningskwestie uitleggen?![]()

smitske zei:awel de koning vond dat hij net zoals de heersers in de omliggende landen meer mach moest krijgen, sprak zich openlijk uit tege parlement e.d.
Bij de duitse inval gingdie ook met hitler praten (achter de rug van de regering doie naar londe was gevlucht) om te een overeenkost te kome, hij gaf zich ook over om het leven van zijn mannen te sparen (krijgsgevangeschap waar hij hertrouwde wat velen niet aanstond).
Na de oorlog was het dan van wa nu met die koning, de gegoede, CVP en vlaanderen waren int algemeen voor, de walen, armere en sossen tegen (lib 'neutraal') dus er kwam een typisch belgische oplossing, ht instituut koning mag blijven, maar niet de huidige, zijn zoon wordt de koning.
in een notedopje![]()
boeffel zei:er was toch eerst een regent? de Karel?
smitske zei:in mijn cursus is vermeld maar niet over uitgeweid, moest de koning vervange toen die er ni was maar is nu ni echt belangrijk denkek.

Namzu zei:Mij goesting is gwn op, daarmee dat mijn examens slechter gaan zijn of anders. Al 6 jaar rond de 80 gezeten, als ik nu wa minder scoor is de kans redelijk klein dat ze mij laten zitten nee?

