Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_ns_

Legacy Member
Pff, kmoet nog nen hoop doen en ik wil gewoon maffen :sleep:, sjanske dat het morgen een vrij dagske is :love:

Oij

Legacy Member
Zo woordenschat van duits zit er redelijk in, behalve de lidwoorden dan.

Nu nog wat regels leren en we zijn er van af.

Baats

Legacy Member
Ze gaan mij niet tegenhouden voor Geschiedenis zeker?

Khoop het toch :sad:

smitske

Legacy Member
Baats zei:
Ze gaan mij niet tegenhouden voor Geschiedenis zeker?

Khoop het toch :sad:

no worries geschiedenis is int algemeen simpel, overigens ik was geflest vor aard. int 4de kreeg enkel een waarschuwingske:p (5de wel 4 vakke geflest dus blijve plakke xp)

Tibokio

Legacy Member
libaros zei:
Zit gij int vijfde want ik kan mij niks maar herinneren van seksualiteit? Wel de video: het leven van een autoband.:rofl:

Yep, 't vijfde :p

Het leven van een autoband heb ik ook gezien :cool:

Proim

Legacy Member
Klaar met chemie, gelukkig moeten we redox enkel kennen voor mondeling ^^
Alleen nog eens de 2 toetsen bekijken en eens snel overlopen en dan eindelijk nog eens wat Fifa ^^
Morgen om 6u15 opstaan om nog 45min te herhalen.

Baats

Legacy Member
Iedereen op FB van de klas heeft zich al verzoend met een buis morgen, waarom zou ik anders willen doen? :D

libaros

Legacy Member
Tibokio zei:
Yep, 't vijfde :p

Het leven van een autoband heb ik ook gezien :cool:

Er bestaat geen video die een mens zijn cultuur beter een boost kan geven dan "een dag uit het leven van een autoband".

Oij

Legacy Member
Iemand die de Die Adjektivdeklination kan uitleggen?

Ik heb het begrepen maar nu dat ik dat blad zie begrijp ik het niet meer!:sad:

Nooby4Ever

Legacy Member
libaros zei:
Er bestaat geen video die een mens zijn cultuur beter een boost kan geven dan "een dag uit het leven van een autoband".

ik heb die nog niet gezien, gat in mijn cultuur ?:unsure:

smitske

Legacy Member
Baats zei:
Kan iemand mij kort de Koningskwestie uitleggen? :(

awel de koning vond dat hij net zoals de heersers in de omliggende landen meer mach moest krijgen, sprak zich openlijk uit tege parlement e.d.
Bij de duitse inval gingdie ook met hitler praten (achter de rug van de regering doie naar londe was gevlucht) om te een overeenkost te kome, hij gaf zich ook over om het leven van zijn mannen te sparen (krijgsgevangeschap waar hij hertrouwde wat velen niet aanstond).

Na de oorlog was het dan van wa nu met die koning, de gegoede, CVP en vlaanderen waren int algemeen voor, de walen, armere en sossen tegen (lib 'neutraal') dus er kwam een typisch belgische oplossing, ht instituut koning mag blijven, maar niet de huidige, zijn zoon wordt de koning.

in een notedopje :p

boeffel

Legacy Member
smitske zei:
awel de koning vond dat hij net zoals de heersers in de omliggende landen meer mach moest krijgen, sprak zich openlijk uit tege parlement e.d.
Bij de duitse inval gingdie ook met hitler praten (achter de rug van de regering doie naar londe was gevlucht) om te een overeenkost te kome, hij gaf zich ook over om het leven van zijn mannen te sparen (krijgsgevangeschap waar hij hertrouwde wat velen niet aanstond).

Na de oorlog was het dan van wa nu met die koning, de gegoede, CVP en vlaanderen waren int algemeen voor, de walen, armere en sossen tegen (lib 'neutraal') dus er kwam een typisch belgische oplossing, ht instituut koning mag blijven, maar niet de huidige, zijn zoon wordt de koning.

in een notedopje :p

er was toch eerst een regent? de Karel?

smitske

Legacy Member
boeffel zei:
er was toch eerst een regent? de Karel?

in mijn cursus is vermeld maar niet over uitgeweid, moest de koning vervange toen die er ni was maar is nu ni echt belangrijk denkek.

Medic'

Legacy Member
Mij goesting is gwn op, daarmee dat mijn examens slechter gaan zijn of anders. Al 6 jaar rond de 80 gezeten, als ik nu wa minder scoor is de kans redelijk klein dat ze mij laten zitten nee?

Oij

Legacy Member
Namzu zei:
Mij goesting is gwn op, daarmee dat mijn examens slechter gaan zijn of anders. Al 6 jaar rond de 80 gezeten, als ik nu wa minder scoor is de kans redelijk klein dat ze mij laten zitten nee?

Die kans is volgens mij onbestaande als ge voor uw hoofdvakken erdoor zijt natuurlijk!

Alle jong altijd 80% en dan zo'n vragen stellen...:p
Ik kan alleen maar dromen van 80%, tenzij dat ge nog in het lager zit want dan had ik ook zoveel!:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan