Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
Gebuisd, hoe moeilijk was dat wel niet :s.

Nuja, ik denk een kleine buis.

_ns_

Legacy Member
Nog twee examens en wij er ook vanaf zie :)


Fireflies, khad al van uwe klasgenoot gehoord dat het vrij hardcore was :p.

Morrissey

Legacy Member
Iedereen zat daar met een gezicht tot op de grond, de hele tijd aan't zuchten.

Nuja, ik weet het eigenlijk niet goed. Ik kan er door zijn, maar dan gaan mijn gegokte antwoorden juist moeten zijn, anders haal ik net mijn helft niet.

_ns_

Legacy Member
Tgoh als de rest vant jaar redelijk was, zit ge wel safe zeker?


Maandag Nederlands en dinsdag Geschiedenis, wordt weer een goed gevuld weekend :sop:.

Morrissey

Legacy Member
Ik moest 25 % halen, en dat heb ik met zekerheid gehaald dusja :p

Voor mij zitten de examens er op. Maandag economie (40 pg's, echt weinig), dinsdag Engels (=15 minuten leren, we hebben mondeling gehad met Pasen, dus er valt quasi niks te leren) en Esthetica mondeling.

Proim

Legacy Member
ns boy zei:
Donderdagmorgen ben ik dan just thuis met ne goeie kater :woohoo:.


Maar ik zal wrs gwn vroeger begonnen zijn :p.
Donderdag 10 juni zijn wij begonnen.

Gelukkig nog maar 1 schriftelijk en de rest mondeling.

_ns_

Legacy Member
Wij een dagske vroeger met twee dagen met twee vakken? En bijna alles mondeling? Sjansaar :p

AmandaH

Legacy Member
Ik begrijp niet hoe sommige van jullie denken gebuisd te zijn op bepaalde vakken. :rofl:

Nooby4Ever

Legacy Member
AmandaH zei:
Omdat ge al serieus uw cursus niet moet open hebben gedaan om te buizen op een examen van het middelbaar.

Daar ben ik het niet mee eens, ok akkoord de meeste examens zijn gemakkelijk maar als een leerkracht een moeilijk examen geeft kan je wel buizen hoor. Of tijdens mondeling klote vragen krijgt.

Balsaus

Legacy Member
Hangt echt van leerkracht en welk vak. Als ze letterlijke dingen vraagt is het gemakkelijk als ge alles deftig hebt geleerd. Maar als er echt van die moeilijke vragen zijn waarbij ge heel uw cursus moet toepassen kan het moeilijk zijn.

Als ik buis is het wel meestal door ongrondig geleerd te hebben.

Redhunter

Legacy Member
AmandaH zei:
Omdat ge al serieus uw cursus niet moet open hebben gedaan om te buizen op een examen van het middelbaar.

Leerkracht kan ook een serieus moeilijk examen opstellen?

Nu maandag Duits (nog geen 10 pagina's). En da is het laatste :cool:

SeriousFace

Legacy Member
Hangt ook af van ofdat je oplet tijdens het jaar of niet. Maakt echt veel uit.

Redhunter

Legacy Member
Fireflies zei:
In BSO moet je inderdaad niet leren. :)

Het is nu niet om te zeggen dat voor ASO/TSO je zò gigantisch veel moet doen e
(om er gwn door te zijn, geen goeie punte)

boeffel

Legacy Member
Redhunter zei:
Het is nu niet om te zeggen dat voor ASO/TSO je zò gigantisch veel moet doen e
(om er gwn door te zijn, geen goeie punte)

als ge latijn wiskunde doet toch wel ze
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan