Th1x4nG
Legacy Member
Engels was echt belachelijk gemakkelijk. Ik ben blij dat er af en toe nog es zo'n examen bij is.
Me voorsprong als eerste buiten om 9u, dan uitgebreid terrasje. 't Was wel verschrikkelijk koud vandaag, en 'k zat daar in mijn T-shirt.
Maandag natuurwetenschappen, en da's dezelfde leerkracht als aardrijkskunde (waar ik echt een SLECHT mondeling heb afgelegd), dus misschien proberen haar beetje aangenaam te verbazen. Deze leerstof is eerder naar de simpele kant, mijn DW was ook 70 dus als ik het zou kunnen opbrengen om da enkele uren grondig te bekijken kan ek wel 85 scoren.
Dinsdag geschiedenis is wel echt nen hoooooop om da ook maar 1x te lezen, laatste les nog een pak bundels op onze zak gekregen. >_> Ik denk da het best is da ik daar morgen al es aan begin.
Me voorsprong als eerste buiten om 9u, dan uitgebreid terrasje. 't Was wel verschrikkelijk koud vandaag, en 'k zat daar in mijn T-shirt.

Maandag natuurwetenschappen, en da's dezelfde leerkracht als aardrijkskunde (waar ik echt een SLECHT mondeling heb afgelegd), dus misschien proberen haar beetje aangenaam te verbazen. Deze leerstof is eerder naar de simpele kant, mijn DW was ook 70 dus als ik het zou kunnen opbrengen om da enkele uren grondig te bekijken kan ek wel 85 scoren.
Dinsdag geschiedenis is wel echt nen hoooooop om da ook maar 1x te lezen, laatste les nog een pak bundels op onze zak gekregen. >_> Ik denk da het best is da ik daar morgen al es aan begin.
ad: Heb er echt geen zin meer in, ik wil vakantie... en meiske maakt mij meer gek dan ooit, mijn plan was aanvankelijk te wachten tot na de examens eer mij er mee bezig te houden maar neeeeeee. *raaaaage*
).
.

