Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Th1x4nG

Legacy Member
Engels was echt belachelijk gemakkelijk. Ik ben blij dat er af en toe nog es zo'n examen bij is.
Me voorsprong als eerste buiten om 9u, dan uitgebreid terrasje. 't Was wel verschrikkelijk koud vandaag, en 'k zat daar in mijn T-shirt. :)
Maandag natuurwetenschappen, en da's dezelfde leerkracht als aardrijkskunde (waar ik echt een SLECHT mondeling heb afgelegd), dus misschien proberen haar beetje aangenaam te verbazen. Deze leerstof is eerder naar de simpele kant, mijn DW was ook 70 dus als ik het zou kunnen opbrengen om da enkele uren grondig te bekijken kan ek wel 85 scoren.

Dinsdag geschiedenis is wel echt nen hoooooop om da ook maar 1x te lezen, laatste les nog een pak bundels op onze zak gekregen. >_> Ik denk da het best is da ik daar morgen al es aan begin.

Proim

Legacy Member
ns boy zei:
Wij een dagske vroeger met twee dagen met twee vakken? En bijna alles mondeling? Sjansaar :p
Ik wij 3 dagen 2 vakken.
Van die mondelinge hebben we ook wel schriftelijk gehad wat wel goed is, minder leerstof dus ^^

Arg motivatie = 0 voor dit weekend :sad: Heb er echt geen zin meer in, ik wil vakantie... en meiske maakt mij meer gek dan ooit, mijn plan was aanvankelijk te wachten tot na de examens eer mij er mee bezig te houden maar neeeeeee. *raaaaage*

Ironpole

Legacy Member
Proim zei:
Ik wij 3 dagen 2 vakken.
Van die mondelinge hebben we ook wel schriftelijk gehad wat wel goed is, minder leerstof dus ^^

Arg motivatie = 0 voor dit weekend :sad: Heb er echt geen zin meer in, ik wil vakantie... en meiske maakt mij meer gek dan ooit, mijn plan was aanvankelijk te wachten tot na de examens eer mij er mee bezig te houden maar neeeeeee. *raaaaage*

Perfect moment om overhulpvaardig te zijn. :D

Proim

Legacy Member
Ironpole zei:
Perfect moment om overhulpvaardig te zijn. :D
^^ Ik leg sinds paar dagen mijn gsm ergens anders dan mijn kamer waar ik studeer, ben anders continu afgeleid door anderen die dingen vragen (en zij :unsure:).

Of je bedoelt dat ik bij haar thuis kan helpen maar ze woont wel de volle 25km ver :p

Baats

Legacy Member
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFUU-

De helft van mijn cursus NL vind ik dus niet meer en de andere helft is echt 'a mess'.

En dat komt niet alleen door mij.. Die leerkracht is soms echt niet te doen, van de hak op de tak springen, ed. Het zou me niet verbazen moesten er wederom dingen op de lijst staan die we moeten leren maar niet gezien hebben :/

Redhunter

Legacy Member
boeffel zei:
als ge latijn wiskunde doet toch wel ze


Ok..Latijnse teksten.
Is niet supersimpel, maar hangt er ook wat vanaf.
Als je alles snapt in de les en deftig de vertaling hebt gevolgd, of je ze hebt overgeschreven en alles de dag voor het examen nog moet uitozken :p

Helpt ook verschrikelijk veel als je de gram nog kent :p

(Heb zelf nog 4 jaar LaWe gedaan, dan 2jaar WeWi, wat ben je die laatste 2 jaar nog met dat latijn? :p)

Balsaus

Legacy Member
Woensdag waarschijnlijk wel buis , laatste examen heb ik altijd slecht.

Oij

Legacy Member
We gaan eens beginnen maar ik zie het echt niet zitten....
Nederlands...en het is zoveel! Ik voorspel niet veel goeds!:unsure:

Bar-Bar Slinks

Legacy Member
5 examens nog te gaan...
Maandag geschiedenis(enorm veel leerstof, zelf meer dan voor mijn hoofdvak), dinsdag Natuurwetenschappen(ook enorm veel leerstof), dan woensdag mondeling nederlands, en donderdag, Spaans en daarna mondeling frans :(.

Vincort

Legacy Member
Redhunter zei:
(Heb zelf nog 4 jaar LaWe gedaan, dan 2jaar WeWi, wat ben je die laatste 2 jaar nog met dat latijn? :p)

Ik stoor me eraan als mensen zulke dingen zeggen. Het 5de jaar begin je pas aan latijn: geen onnozele tekstjes meer, versimpeld door handboekmakers. Neen, tha real stuff: Ovidius, Horatius, Catullus, Iuvenalis, etc.

Dàt is Latijn.:love:

boeffel

Legacy Member
Redhunter zei:
Ok..Latijnse teksten.
Is niet supersimpel, maar hangt er ook wat vanaf.
Als je alles snapt in de les en deftig de vertaling hebt gevolgd, of je ze hebt overgeschreven en alles de dag voor het examen nog moet uitozken :p

Helpt ook verschrikelijk veel als je de gram nog kent :p

(Heb zelf nog 4 jaar LaWe gedaan, dan 2jaar WeWi, wat ben je die laatste 2 jaar nog met dat latijn? :p)

geen fysica van kutleerkracht

noinspiration

Legacy Member
Redhunter zei:
Het is nu niet om te zeggen dat voor ASO/TSO je zò gigantisch veel moet doen e
(om er gwn door te zijn, geen goeie punte)

Er zijn ook mensen die het daar enorm moeilijk mee hebben, en sommige daarvan doen echt wel hun best. In de loop van de jaren heb ik er veel zien afvallen die meer studeren dan mij of wie dan ook, maar het gewoon niet kunnen.

Chappii (oi22)

Legacy Member
Duits, godsdienst en geschiedenis achter de rug.

Nog 10 te gaan, fysica & chemie & wiskunde zijn het zwaarst. :(

Achja, begin er morgen wel aan ! :unsure:

Sargerash

Legacy Member
Pffft nog 4 te gaan, maar zwaar geen zin meer om te leren. Geschiedenis is echt veel, en steekt tegen :P

Baats

Legacy Member
Wat voor nutteloze dingen leer ik toch bij NL.. Echt, het 5e en 6e middelbaar Nederlands is gewoon urenvulling en verspilling van mijn tijd. Wat kan mij het schelen rond welke maand de baby zijn eerste woordje leert en dat het rond de leeftijd van X jaar over een woordenschat van X woorden beschikt..

Bar-Bar Slinks

Legacy Member
Baats zei:
Wat voor nutteloze dingen leer ik toch bij NL.. Echt, het 5e en 6e middelbaar Nederlands is gewoon urenvulling en verspilling van mijn tijd. Wat kan mij het schelen rond welke maand de baby zijn eerste woordje leert en dat het rond de leeftijd van X jaar over een woordenschat van X woorden beschikt..

Haha!

...ik moest dat voor engels kennen:sop:

_ns_

Legacy Member
Baats zei:
Wat voor nutteloze dingen leer ik toch bij NL.. Echt, het 5e en 6e middelbaar Nederlands is gewoon urenvulling en verspilling van mijn tijd. Wat kan mij het schelen rond welke maand de baby zijn eerste woordje leert en dat het rond de leeftijd van X jaar over een woordenschat van X woorden beschikt..

Troost u, ik moet heel de geschiedenis van het Nederlands kennen.. Droogste leerstof in heel mijn carrière :sleep:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan