Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baats zei:Oh, dat ben ik zelfs nog vergeten te vermeldenInclusief taalverschuivingen en taalwetten en die shit.
En natuurlijk ook de letterlijke inhoud van talloze nutteloze verhalen die ooit een of andere betekenis in onze cultuur hadden![]()
?Baats zei:Oh, dat ben ik zelfs nog vergeten te vermeldenInclusief taalverschuivingen en taalwetten en die shit.
En natuurlijk ook de letterlijke inhoud van talloze nutteloze verhalen die ooit een of andere betekenis in onze cultuur hadden![]()
Baats zei:Oh, dat ben ik zelfs nog vergeten te vermeldenInclusief taalverschuivingen en taalwetten en die shit.
En natuurlijk ook de letterlijke inhoud van talloze nutteloze verhalen die ooit een of andere betekenis in onze cultuur hadden![]()
smitske zei:Marieke van Niemegem anyone?

smitske zei:Marieke van Niemegem anyone?


noinspiration zei:Bij zo een onderwerpen vraag ik mij vaak af wat wij er later nog aan hebben?
Moesten wij ook kennen :')Baats zei:Wat voor nutteloze dingen leer ik toch bij NL.. Echt, het 5e en 6e middelbaar Nederlands is gewoon urenvulling en verspilling van mijn tijd. Wat kan mij het schelen rond welke maand de baby zijn eerste woordje leert en dat het rond de leeftijd van X jaar over een woordenschat van X woorden beschikt..
Burntfaceman zei:Heb dat helemaal mogen presenteren op mijn mondeling examen![]()
Alexat zei:Ja het leerplan voor Nederlands in het 6de is niet het tofste wat ik al heb geleerd neemaar ik vind het nog wel meevallen, beetje geschiedenis erbij kan geen kwaad om u cultuur/roots te leren kennen imo
, volgens mij ben ik grandioos gebuisd op het examen Nederlands, maar da telt maximaal voor 25% van de punten mee ofzo.