Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Baats

Legacy Member
Aan de helft, dat was het makkelijke gedeelte.. En dan heb ik het nog maar gelezen. Tis mondeling, dus er mijn vanonderuit zwansen is een stukske moeilijker vrees ik :(

_ns_

Legacy Member
Bleh, tsteekt hier tegen :p. Nog één unit en wat oefeningen, om dan aan de massa aan teksten te beginnen :sop:.

libaros

Legacy Member
Tibokio zei:
Ja, 't is hem :p

Mondeling, FUUUUUUUU

Okay, schema's!

LMT had dat in mijnen tijd ook; énen zei datem er niks van kon toch gaf bernie hem 83%. Bernie buist niet maar dat wil niet zeggen daget nie moe leren :p.

Baats

Legacy Member
Tibokio zei:
Oplossing: sta weer om 4 uur 's nachts op :p

Kzal wel moeten, aangezien ik veel te vroeg op't school moet zijn.

En hij verwacht ook dat'k een stuk of 150 peetekes hun hoofd herken en een verhaal rond vertel, ja jow!

Tibokio

Legacy Member
libaros zei:
LMT had dat in mijnen tijd ook; énen zei datem er niks van kon toch gaf bernie hem 83%. Bernie buist niet maar dat wil niet zeggen daget nie moe leren :p.

En hij vindt mij leuk want hij viseert mij altijd in de les :cool:

Gelukkig is de leerstof = zever die iedereen al weet zonder die cursus.

Bv.: Wat is goed? -Goed zijn is u inzetten voor het geluk van de ander.

En; Waarom is Nelson Mandela een goed mens?


De hele tijd azo 'n dingen :p

Nu ben ik bij het seksualiteitsgedeelte aanbeland :cool:

Ik kon aan zijn houding zien dat hij zich bij het geven van dat gedeelte erg ongemakkelijk voelde :lol:

Hij had zelfs ooit eens een stijve toen hij rechtstond uit zijn stoel.... :puke:

Nooby4Ever

Legacy Member
ik sta op om 5 :p behalve morgen ga ik denk ik blijven liggen.. godsdienst :p

Morrissey

Legacy Member
Hier zal het ook vroeg worden, ook doordat ik gewoon veel beter 's ochtends leer.

wolferick

Legacy Member
Morgen 5de examen van de 8 die ik er heb.

Maandag nog wiskunde(is maar 1 trimester^^),dan geschiedenis(mijn favo) en dan nog een kutexamen godsdienst.

Die van godsdienst heeft ons de laatste les nog een bundel gegeven met de hele kerkgeschiedenis.Een serieus zware bundel met een enorm pak aan datums.Ik weet nu al dat ik ze door elkaar ga slagen.

Nooby4Ever

Legacy Member
Als ik dat hier allemaal lees ben ik zeer blij met mijn godsdienst. Alleen wat dingen kunnen uitleggen en eventueel toepassen en that's it :D

Leopold1964

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Als je bij ons op alles boven de 50 hebt op het einde van het jaar wordt er niet over je gesproken en ben je er door. Als je buist voor een niet belangrijk vak en dit met 40-50% zullen ze je gewoon delibereren (=doorgaan). Als je meerdere buizen hebt of vb zwaardere buizen dan nemen ze een beslissing (unaniem) die van hun afhangt of ze delibereren of niet (of vakantie werk of herexamen maar dit zijn uitzonderingen).
Zware buis op hoofdvak is bijna sowieso blijven zitten.

hetzelfde hier :)

Jornax

Legacy Member
Vraagske, als ze u delibereren op het einde vant jaar, kijken ze dan naar uw jaartotaal of uw examentotaal? (of beide?) Ik ben denk ik gebuisd op mijn examen van fysica (kon geen enkel oefening juist oplosse door gebrek aan voorbeelden :(), maar over het gehele jaar zat ik toch altijd boven de 60% (buite het meest recente rapport waar ik 30% had, door 1 stomme test waar ik voor was vergeten te leren :tongue:)

?therapy?

Legacy Member
The Gaming King zei:
Vraagske, als ze u delibereren op het einde vant jaar, kijken ze dan naar uw jaartotaal of uw examentotaal? (of beide?) Ik ben denk ik gebuisd op mijn examen van fysica (kon geen enkel oefening juist oplosse door gebrek aan voorbeelden :(), maar over het gehele jaar zat ik toch altijd boven de 60% (buite het meest recente rapport waar ik 30% had, door 1 stomme test waar ik voor was vergeten te leren :tongue:)
Jaartotaal. Maar is het niet zo dat een examen in de 2de semester zwaarder doorweegt op jaarbasis. :p Hier is het alleszins wel zo

libaros

Legacy Member
Tibokio zei:
En hij vindt mij leuk want hij viseert mij altijd in de les :cool:

Gelukkig is de leerstof = zever die iedereen al weet zonder die cursus.

Bv.: Wat is goed? -Goed zijn is u inzetten voor het geluk van de ander.

En; Waarom is Nelson Mandela een goed mens?


De hele tijd azo 'n dingen :p

Nu ben ik bij het seksualiteitsgedeelte aanbeland :cool:

Ik kon aan zijn houding zien dat hij zich bij het geven van dat gedeelte erg ongemakkelijk voelde :lol:

Hij had zelfs ooit eens een stijve toen hij rechtstond uit zijn stoel.... :puke:

Zit gij int vijfde want ik kan mij niks maar herinneren van seksualiteit? Wel de video: het leven van een autoband.:rofl:

Sargerash

Legacy Member
Godsdienst hier is ellendig saai én mega veel (140-150 blzen getypte tekst...) De volledige curus lezen op zich is al een opgave, laat staan leren..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan