Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Leopold1964

Legacy Member
vandaag frans gehad,
ging redelijk... slecht :p
vandaag zwaarste dag om te leren, ned + bio, bio is niet echt veel, maar wel moeilijk, nederlands is gemakkelijk.
Wish me luck :applause:

EternalSilence

Legacy Member
Aprella zei:
Laatste examen gehad... hopelijk het allerlaatste van mijn middelbare school cariere... volgende week donderdag hopelijk men diploma
Ktwijfel ene beetje aangezien dak 3 onvloedoendens had op G.I.P en een totale buis voor frans :S Lets hope for the best

Die gip bij ons stond op 1000 punten .. :x

ik hoop voor u dat ze er u doorlaten, want die in m'n jaar die gebuist waren voor hun gip werden tegengehouden of hadden alleszins herexamens

SXe

Legacy Member
Morgen natuurwetenschappen een aardrijkskunde. Natuurwetenschappen is over het algemeen simpel, behalve het hele stuk over erfelijkheid en bloedgroepen en shit.
Aardrijkskunde moet ik niet voor leren :evil:


Veel succes aan iedereen die nog is zichzelf moet folteren met zijn vakken ;)

Oij

Legacy Member
SXe zei:
Morgen natuurwetenschappen een aardrijkskunde. Natuurwetenschappen is over het algemeen simpel, behalve het hele stuk over erfelijkheid en bloedgroepen en shit.
Aardrijkskunde moet ik niet voor leren :evil:


Veel succes aan iedereen die nog is zichzelf moet folteren met zijn vakken ;)

Erfelijkheid vond ik niet moeilijk eerlijk gezegd!:p

Mat23

Legacy Member
morgen geschiedenis en chemie waar ik geen zak van snap, allez, twordt weer leuk vamiddag

Balsaus

Legacy Member
Morgen fysica , oersaaie leerstof en echt geen zin vandaag , ik kijk al uit naar vrijdag. Ik heb na het weekend enkel engels en voor engels moet ik enkel wat literatuur kennen :)

Baats

Legacy Member
Gaap, Duits.

Normaal zou ik iets in de aard van 'fuck this' zeggen maar ik heb de punten nodig :(

Leopold1964

Legacy Member
soit, ben dus nog niet begonnen :doh:
dan heb ik nog 3.5 uur voor nederlands + bio, Nederlands heb ik zeker in 1uur30min gedaan, dan heb ik nog 2 uur over voor bio :)
moet lukken denk ik :evil:




























:help:

MrXarnus

Legacy Member
Vandaag nedermlands gehad.Was zeer moeilijk maar het gaat denk ik toch zeker meer dan redelijk zijn.Morgen frans,mijn zwaarste vak.God be with me.

?therapy?

Legacy Member
Heb morgen CS&N :sad: nog een goeie 450 pagina's te gaan. :( waarom moet het net nu terug goed weer zijn? :(

Oij

Legacy Member
?therapy? zei:
Heb morgen CS&N :sad: nog een goeie 450 pagina's te gaan. :( waarom moet het net nu terug goed weer zijn? :(

450 pagina's...
Zo zo, ik hoop dat ge die al eens op voorhand bekeken hebt?:unsure:

Morrissey

Legacy Member
Mijne motor is aan't sputteren, geluk na het weekend en morgen 4 chill-examens, enkel vrijdag wordt de hel.

Baats

Legacy Member
Bij mij is't morgen nog eens de hel.

Geschiedenis het volledige jaar kennen, 'gelukkig' hebben we de vragen al gekregen (bij sommige zou ik liever hebben dat dat niet het geval was :sad:).. Een 30-tal vragen dus, samenvatting van antwoorden is +- 40 pagina's. Dan nog een stuk of 150 personen en 30 plaatsen kennen, weten aanduiden etc.

Maandag mondeling NL; ook nog een pak maar een heel weekend daarvoor :)

Nooby4Ever

Legacy Member
ik heb 1x de theorie van wiskunde doorlopen, nu even nog wat in hb bladeren, oef bekijken, eventueel oef maken en dan morgen goed examen maken :D


* i hope*
:help::sad::help:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan