Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LegalExperience

Legacy Member
Baats zei:
Economisch Kengetallen van buiten blokken. Tof!

had ik vandaag :( kdenk dat ik het juist berekend heb maar vond soms uitkomst echt raar vooral toen ik bij quickratio 0,002 uitkwam :p

Budgetteren is ook nog zo een leuke oefening die altijd mooi uitkomt...

Morgen natuurwetenschappen, voortplanting en evolutietheorie :cool:

Th1x4nG

Legacy Member
Frans was maar bescheten, m.a.w. mijn 2e beste vak dit jaar ook naar ni veel boven de 50 gebombardeerd :')

morgen aardrijkskunde, weet er iemand wa voor stenen die aardrijkskundeleerkrachten gewoonlijk in huis hebben? kank al wa foto's zoeken om ze uit elkaar te houden :rofl:

smitske

Legacy Member
ik hoop op kleisteen, leisteen en piumsteen xp
Maar bij ons heeft ze die al alemaal late zien die in de cursus staan (veel te veel trouwens ><) gelukkig is engels ni veel dak 2 dage heb om het te leren.

Baats

Legacy Member
LegalExperience zei:
had ik vandaag :( kdenk dat ik het juist berekend heb maar vond soms uitkomst echt raar vooral toen ik bij quickratio 0,002 uitkwam :p

Budgetteren is ook nog zo een leuke oefening die altijd mooi uitkomt...

Morgen natuurwetenschappen, voortplanting en evolutietheorie :cool:

Jep, ik weet de formules altijd knal van buiten, maar het is gewoon onmogelijk voor mij om ze van de eerste keer juist te berekenen ^^

Tibokio

Legacy Member
Fuck zeg, natuurwetenschappen is veel, maar zo ongelooflijk oppervlakkig...

Ik had liever wat meer diepgaand over DNA en erfelijkheid geleerd! Da's tenminste interessant! :D

Maar nee, nu is 't ewa over straling, ewa elektriciteit, ewa dit, ewa dat.. :sop:

Leopold1964

Legacy Member
vandaag ww & engels gehad, supergemakkelijk :p zeker boven de 70 op deze 2
morgen frans :D, ga nu beginnen :doh:
Heb toch 88 op frans op mn maandrapport dusja ;)

blockkiller

Legacy Member
Tibokio zei:
Fuck zeg, natuurwetenschappen is veel, maar zo ongelooflijk oppervlakkig...

Ik had liever wat meer diepgaand over DNA en erfelijkheid geleerd! Da's tenminste interessant! :D

Maar nee, nu is 't ewa over straling, ewa elektriciteit, ewa dit, ewa dat.. :sop:

Das toch normaal, ze willen u een brede basis geven, maar ze kunnen nergens diep op ingaan, dit i.t.t. in wetenschappelijke richtingen waar wel tijd is voor meer diepgang.

Tibokio

Legacy Member
blockkiller zei:
Das toch normaal, ze willen u een brede basis geven, maar ze kunnen nergens diep op ingaan, dit i.t.t. in wetenschappelijke richtingen waar wel tijd is voor meer diepgang.

Ik weet het.. Soms heb ik wel spijt dat ik niet in een wetenschappelijke richting zit, maar het is alleen biologie dat me interesseert, terwijl fysica of chemie mij echt niet boeit. Ik vind het gewoon spijtig dat we niet dieper op erfelijkheid ingaan.. :p

Dus! Ik heb ervoor gekozen om volgend jaar in één van mijn seminaries Mendel achterna te gaan :D

Namelijk fruitvliegjes kruisen op alle mogelijke manieren en zien wat ge uitkomt :D

?therapy?

Legacy Member
Tibokio zei:
Fuck zeg, natuurwetenschappen is veel, maar zo ongelooflijk oppervlakkig...

Ik had liever wat meer diepgaand over DNA en erfelijkheid geleerd! Da's tenminste interessant! :D

Maar nee, nu is 't ewa over straling, ewa elektriciteit, ewa dit, ewa dat.. :sop:
Ja, en in mijn richting krijgen we geen natuurwetenschappen maar worden we dom gehouden met elektriciteit. Iedereen wil liever de brede kennis ipv 1 vak uitgebreid te krijgen. :p

Enfin, morgen examen Engels :cool: Straks eens Brave New world van Huxley lezen en dat zou moeten volstaan. :p

blockkiller

Legacy Member
Tibokio zei:
Dus! Ik heb ervoor gekozen om volgend jaar in één van mijn seminaries Mendel achterna te gaan :D
Namelijk fruitvliegjes kruisen op alle mogelijke manieren en zien wat ge uitkomt :D
:offtopic: Mendel deed erwten, fruitvliegjes werden gebruikt door Morgan.

Tibokio

Legacy Member
blockkiller zei:
:offtopic: Mendel deed erwten, fruitvliegjes werden gebruikt door Morgan.

Ik weet het :D

Maar het seminarie heet "Mendel achterna" aangezien we ons bezighouden met erfelijkheid e.d.

Danet

Legacy Member
godmiljaar! morgen fysica en chemie (4EMT)
ziekelijk veel, heb dat in het jaar allebij altijd afgekeken dus nooit echt geleerd, waardoor ik nu er echt niks van versta...

Morrissey

Legacy Member
Moet nog alles van grammatica leren, en nog 3 gedichten, maar totaaaal geen motivatie. Morgenvroeg wat vroeger opstaan, ik leer toch veel beter met wat druk.

Baats

Legacy Member
Alles van Economie (een 250-tal pagina's) 1x gelezen op één namiddag. Niet slecht dus, hopelijk volstaat het :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan