Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Baats

Legacy Member
Tibokio zei:
Wat zijn Economische Kengetallen eigenlijk? :p

Allerlei 'formules' om de financiële gezondheid van een onderneming te bepalen. Om. liquiditeit, solvabiliteit,.. (hoe lang duurt het tegen ze hun schulden terugbetalen, hoe lang wachten ze met zelf betalen, hoe lang blijven de voorraden in de ond., met hoeveel eigen vermogen presteert de ond, wat is de opbrengst van vreemd vermogen, positief hefboom effect etc.)

Best nog eens herhalen, en straks examen maken.


Morgen Duits :sad::tongue:

Belle

Legacy Member
Ik had pech met de vragen bij geschiedenis :( Gelukkig mij er wel uit kunnen praten, min of meer. Hij heeft wel veel dingen gevraagd die we totaal niet gezien hadden... Zoals de reden voor het starten van de Vietnamoorlog, of wanneer & waarom een Europees leger gevraagd werd door de Europese Unie. Die laatste toch nog wel half juist opgelost :)

Aprella

Legacy Member
Laatste examen gehad... hopelijk het allerlaatste van mijn middelbare school cariere... volgende week donderdag hopelijk men diploma
Ktwijfel ene beetje aangezien dak 3 onvloedoendens had op G.I.P en een totale buis voor frans :S Lets hope for the best

Bouver

Legacy Member
Net technologie & fysica gedaan, goed gelukt :woohoo: op naar Nederlands & mechanica :sad:

_ns_

Legacy Member
Belle zei:
Ik had pech met de vragen bij geschiedenis :( Gelukkig mij er wel uit kunnen praten, min of meer. Hij heeft wel veel dingen gevraagd die we totaal niet gezien hadden... Zoals de reden voor het starten van de Vietnamoorlog, of wanneer & waarom een Europees leger gevraagd werd door de Europese Unie. Die laatste toch nog wel half juist opgelost :)

Dat behoort toch tot wat algemene kennis van de geschiedenis :)?

Baats

Legacy Member
Economie ging nog redelijk deftig. Uiterst goed voor de tijd die ik erin gestoken heb ;)

Morgen Duits, examen dat ik totaal niet zie zitten omdat ik ranzig hard suck in Duits.
Vrijdag Mondeling Geschiedenis om half 8 's ochtends.. En hij gaat er ook los over. Leerstof van het volledige jaar :(

Morrissey

Legacy Member
Morgen Aardrijkskunde, met NSboy zijn cursus, ben eens benieuwd :x

Frans was goed vandaag, peace of cake.

Baats

Legacy Member
0 Goesting voor Duits.. Vak dat ik na dit jaar zeker niet ga nemen, maar ik heb de punten wel nodig :(

Baats

Legacy Member
Bon.. Kzal mij dan maar weer voor de TV gaan leggen met mijn cursus..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan