Proim zei:
Wtf, hoe is die ooit leerkracht kunnen worden in de eerste plaats? :/ Die van ons heeft speciaal een aantal weken kleine toetskes van integralen gegeven zodat iedereen ze kon en tonnen oefeningen gemaakt.
De toetskes waren er bij ons ook, de oefeningen daarentegen...
We hadden een HT Integralen op 30, bijna iedereen had daar ook een zware buis op waarna we die dan maar in de klas gingen verbeteren. Ik heb daar toen 9 nieuwe oplossingsmethoden gezien.
Ik vind dat schandalig, zeker omdat Integralen echt belangrijk is voor verdere studies. Vorig jaar hadden wij daar ook les van en toen kon ze de klas waar wij mee samen zaten ook nog eens niet aan.
Ik heb zo ooit een fles van 1L naar mijn kop gekregen omdat ze haar calm niet kon houden door de 2 die achter mij zaten. Was ik blij dat mijn reactievermogen wat aangescherpt was door te gamen, anders had ik die tegen mijn kop gekregen. Ik vertel dan nog niet alles, het was echt schandalig.
Ook de school gaat in de fout, ze hebben die 3 nooit afgeraden om die richting te doen, zelfs tijdens kerstmis dit jaar zeiden ze dat alles in orde ging komen. Mij raden ze al 3 jaar die richting af en ze hebben mij nooit moeten delibereren.
-edit-
Nog iets leuk, die maakte geen andere toetsen voor inhaaltoetsen. De klas had een HT meetkunde gedaan terwijl ik ziek was, leerkracht geeft die toetsen verbeterd terug op maandag en ik kreeg de woensdag daarna exact dezelfde toets.