Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Racing_Genk

Legacy Member
vandaag chemie, was echt een wtf examen. Kga blij zijn als ik 50 haal

Meneer Vos

Legacy Member
rebensmans zei:
vandaag chemie, was echt een wtf examen. Kga blij zijn als ik 50 haal

Haha ;) Bij ons ook, onze leerkracht had het examen samen met nog 2 andere collega's gemaakt en er blijkbaar geen rekening meegehouden dat wij de helft van die leerstof nog niet gezien hadden...

Echt zo van ... euhm... gokje hier, gokje daar ... ;)

robke821

Legacy Member
Ik heb het gevoel dat ik mijne economie al ken en heb amper 2 uur geleerd :p

Morge nog is herhalen en zondag even een dag uitrusten :p

robke821

Legacy Member
Bwa, ik zit ni echt op een super gemakkelijke school, zit gewoon in een normale school me ne normale moeilijkheidsgraad denk ik :p

Jah meeste mensen leren ni op vrijdag maar dan wel op zaterdag en zondag , ik leer vrijdag en zaterdag en ni op zondag, want dan gaan ik sporten, en in de namiddag opt gemakske voor den tv veldrijden zien. :p

En 's avonds de pappenheimers.

Oij

Legacy Member
Wiskunde--> ben daar niet goed in maar ik had toch een goed gevoel!

Nederlands--> Grootste kutvak ooit, boek "1984", boek "blokken" van bordewijk,...:puke:

Cultuurwetenschappen--> 15pg waar je enorm veel moest schrijven maar het ging wel, gewoon goed.

Maandag: Frans, redelijk wat voc en amper grammatica. Het boekje dat je normaal moet lezen zal niet voor dit jaar zijn!:unsure:

Tibokio

Legacy Member
Vandaag Latijn gehad, makkelijker dan verwacht ^^

Morgen Duits, we moeten gewoon de leerstof van de laatste test nog eens herhalen, en dat is't... Weinig :D

Oij

Legacy Member
Vandaag frans: goed gaat het zeker niet zijn.:unsure:
Ik had misschien beter toch dat boekje gelezen, want dat vormde het grootste probleem...:p

Silmarunya

Legacy Member
Net eerste deel Wiskunde gehad. Eerste examen dat een klein beetje moeilijk was, en zelfs dat viel best mee. Frans en godsdienst waren uiteraard lachterjes, chemie en fysica wat moeilijker maar mits enig inzicht ook best makkelijk.

robke821

Legacy Member
Ondertussen economie examen gehad was vrij simpel , alhoewel er toch wel paar strikvragen bijwaren :p.

En duits examen gehad, te simpel, behalve dan het feit dat ik geen flauw idee had dat je naast een steckbrief van jezelf ook nog je favoriete vak op school, je favoriete leraar, ... mondeling moest komen vertellen tegen de leerkracht:p. Uiteindelijk gewoon goed geluisterd naar mijne voorganger en veel van hem overgenomen :p.

Morrissey

Legacy Member
Vandaag Duits en is goed gegaan, morgen geschiedenis en ik zie het wel zitten. :)

Tibokio

Legacy Member
Vandaag ook Duits gehad, was een lachertje.

Morgen Nederlands, nog makkelijker :D

robke821

Legacy Member
Tibokio zei:
Vandaag ook Duits gehad, was een lachertje.

Morgen Nederlands, nog makkelijker :D

Pff Nederlands dat is echt het enige examen waar ik het meest voor vrees :(

Echt veel

Morrissey

Legacy Member
Geschiedenis ging vlotjes vandaag, de grootste vragen heb ik allemaal kunnen beantwoorden, vrij uitgebreid telkens en allemaal zeker juist. Actualiteit wist ik ook allemaal buiten Atalanta, ik kon er niet op komen. Al bij al een vrij goed examen denk ik :)

Morgen Godsdienst, is bitterweinig theorie dus ik ga op mijn gemak een boek lezen deze namiddag, en er deze avond aan beginnen.

Tibokio

Legacy Member
Nederlands was gemakkelijk, zoals verwacht :D

Morgen Engels, niet veel leerstof en toffe taal :p

Morrissey

Legacy Member
Godsdienst was toch wat anders dan verwacht, bizar examen. Al bij al relatief goed denk ik.

Morgen Engels, niet weinig en verre van simpel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan