Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rebensmans zei:vandaag chemie, was echt een wtf examen. Kga blij zijn als ik 50 haal
Bij ons ook, onze leerkracht had het examen samen met nog 2 andere collega's gemaakt en er blijkbaar geen rekening meegehouden dat wij de helft van die leerstof nog niet gezien hadden... 
Balsaus zei:Wie leert er nu op ne vrijdag?!




.
. Uiteindelijk gewoon goed geluisterd naar mijne voorganger en veel van hem overgenomen
.Tibokio zei:Vandaag ook Duits gehad, was een lachertje.
Morgen Nederlands, nog makkelijker![]()

