Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chappii (oi22)

Legacy Member
noinspiration zei:
Heel waarschijnlijk A/B.
Alé op mijn school bellen ze zodra de deliberaties van u richting gedaan zijn, bij mij was da 2 dagen na het einde van mijn examens al.
Informeer eens bij u klasgenoten.

Aight, heb ik al gedaan, nog bij niemand gebeld.
En diegene die hoogst waarschijnlijk C gaat hebben, is op vakantie, dus :sad:

Nog een half dagje wachten, en dan ben ik gerust gesteld dat'k van die kutwiskunde af ben zonder jaar opnieuw te moeten doen.

Thanx.

Goldensky

Legacy Member
Bij ons belden ze niet of je een C hebt of niet. Dat moest je met het rapport zelf maar zien.

eurowarriors

Legacy Member
Vandaag rapport gehad, eindelijk, A-attest zonder buizen!!! 72% :D Lol, vorig semester 59 en vier buizen, nu alles weggewerkt met onderscheiding. Nice :D

Proim

Legacy Member
Ik wou 70% op het einde en heb 72%, ben content :)
Geen enkele buis en mijn meest gevreesde vak Frans toch nog 57% op jaartotaal :woohoo

Nooby4Ever

Legacy Member
bludgeoned zei:
Als je al eens bent blijven zitten, zou er toch al een belletje moeten rinkelen dat je beter wat minder hooi op je vork neemt.

ik ga mss volgend jaar middenjury doen, nog is in een klas gaan zitten en mij vervelen zie ik niet zitten. Er is maar 1 probleem en dat is dat ik wiskunde niet geleerd krijg, nu dit wil ik leren aangezien voor de rest van de vaken ik niet van studeren kan spreken en in de universiteit/hoge school ik wel zal moeten studeren en dit niet (goed efficiënt whatever) kan

Tibokio

Legacy Member
Hier gaan we weer!

Morgen begin ik met wiskunde, het enige vak dat ik totaal niet zie zitten, ook al heb ik het maar 3 uur in de week :p

robke821

Legacy Member
Tibokio zei:
Hier gaan we weer!

Morgen begin ik met wiskunde, het enige vak dat ik totaal niet zie zitten, ook al heb ik het maar 3 uur in de week :p

Exact dezelfde situatie hier (buiten het feit dat ik overmorgen pas begin) :p

R0bbeW

Legacy Member
Wij zijn al 2 dagen bezig. Gisteren en vandaag wiskunde gehad. Morgen informatica

Silmarunya

Legacy Member
En we zijn begonnen! Met een behoorlijk makkelijk examentje Chemie, Fysica morgen zal andere koek zijn...

Sargerash

Legacy Member
Wij beginnen maar maandag, ofja morgen examen filosofie maar we hebben wel nog andere lessen deze week... Filosofie is om zot van te worden!!

kenstah

Legacy Member
vandaag begonnen met cnc en lassen ,, heel veel praktijkexamens en ik moet maar voor 4 examens studeren dus het is al half vakantie voor mij :D
iedereen veel succes me de examens .

Tibokio

Legacy Member
Daarnet wiskunde gehad en dat ging redelijk goed!

Ik moet zeggen, wiskunde was het enige vak waar ik schrik voor had, en nu dat gedaan is kan ik met gerust hart de rest van m'n examens afleggen :p

Morgen heb ik Frans.

robke821

Legacy Member
Tibokio zei:
Daarnet wiskunde gehad en dat ging redelijk goed!

Ik moet zeggen, wiskunde was het enige vak waar ik schrik voor had, en nu dat gedaan is kan ik met gerust hart de rest van m'n examens afleggen :p

Morgen heb ik Frans.

Proficiat, ik hoop dat ik morgen hetzelfde kan zeggen. :p

Wiskunde is echt het enige vak waar dat ik schrik voor heb, ook al zien wij echt alleen de basis, ben echt een ramp in wiskunde. :unsure:

kenstah

Legacy Member
Vandaag alweer praktijk gehad we moesten onderhoud aan de machienes doen :s
Morgen krijgen we een preventie-cursus geen f*cking idee wa da is xD
iemand die dat weet ?

Century

Legacy Member
Vandaag Frans gehad, easy.
Morgen Nederlands, dubbel zo easy.
Maandag wiskunde, alles of niks

Selderijstok

Legacy Member
kenstah zei:
Vandaag alweer praktijk gehad we moesten onderhoud aan de machienes doen :s
Morgen krijgen we een preventie-cursus geen f*cking idee wa da is xD
iemand die dat weet ?


veiligheid op het werk wss, normaal krijg je daar ook een examen van en als je 60% of meer haalt krijg je zo'n attest.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan