Chappii (oi22)
Legacy Member
noinspiration zei:Heel waarschijnlijk A/B.
Alé op mijn school bellen ze zodra de deliberaties van u richting gedaan zijn, bij mij was da 2 dagen na het einde van mijn examens al.
Informeer eens bij u klasgenoten.
Aight, heb ik al gedaan, nog bij niemand gebeld.
En diegene die hoogst waarschijnlijk C gaat hebben, is op vakantie, dus
ad:Nog een half dagje wachten, en dan ben ik gerust gesteld dat'k van die kutwiskunde af ben zonder jaar opnieuw te moeten doen.
Thanx.
Lol, vorig semester 59 en vier buizen, nu alles weggewerkt met onderscheiding. Nice 

