Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ik dacht dat ik zo'n 3600 euro kostte aan m'n werkgever, netto krijg ik een stuk minder
. Maar daarvan geniet je ook vanalles, is dus onzin om die zaken te vergelijken... Je rekent zoveel belastingen aan, maar negeert alles wat je daarvoor krijgt.
FuLcRuM zei:Huur/Afbetaling: € 425 /mnd
Water: € 41 / 3mnd
Gas + Electriciteit: € 150/mnd
GSM: € 40
Auto: €60 per tank, per week (€ 600 per jaar verzekering)
Verzekering: € 300 /jaar (brand + diefstal...)
Huishoudkosten: € 500 /mnd (eten etc)
Internet/tv/vaste lijn: € 75 / mnd
Geloof mij, redelijk veel "verdoken" kosten![]()

nzr zei:of gij gaat veel uit / doet zotte dingen of ge hebt kinderen. maar zo'n kosten heb je niet als single alleenstaande ze![]()
Creep zei:Ik woonde vorig jaar alleen en ik spendeerde toch niet zoveel aan eten hoor. Idd is sterk persoonlijk, verschil met 365 producten of aldi te kopen of merken en GB... over het algemeen zat ik rond de 35€ per week voor eten.
eniac zei:Als je "deftig" wil eten ga je daar inderdaad wel wat aan mogen besteden. Ik bedoel dan eens verse vis eten, vers vlees, verse groeten, wat charcuterie voor op je boterham, fruit, ... Dat loopt al wel op hoor, zelfs als je maar met 2 bent.
Ik ben niet voor diepvriesdings :/

nzr zei:Vlees => 1x per 4maand inkopen in de macro (koop meestal voor 250€ aan vlees)

eniac zei:Nuja, je zit ook al aan +-€340 per maand, en je zei dat Fulcrum met zijn €500 (waar ook "huishoudkosten" in zitten) veel te hoog zat.
of gij gaat veel uit / doet zotte dingen of ge hebt kinderen. maar zo'n kosten heb je niet als single alleenstaande ze
eniac zei:Dat komt er bij mij dus niet in he... Vlees komt vers van de slager of van de GB en voor noodgevallen zit er iets in de diepvries, maar dat is beperkt tot een minimum.
Voor de rest kan ik me redelijk vinden in de rest hoor, buiten dat onze groenten meestal uit de Carrefour of GB komen. Ik heb ook liever melk en spa uit de Aldi![]()
+ al de extra afval die je steeds hebt. maar ge snapt het 
goh, ik zie het niet zitten om elke dat we spaghetti eten een portie voor net die ene keer vers te maken. En saus uit een pot is al helemaaleniac zei:Ik ben niet voor diepvriesdings :/

nzr zei:Excuseer maar ik zei wél het volgende :

vers vlees vs in groot aankopen en invriezen scheelt een pak hoor+ al de extra afval die je steeds hebt.
*~Lientjeuhhh~* zei:Dus 1 keer in de 2-3 maanden maak ik een grote pot spaghettisaus met verse groentjes en gehakt, en daar haal ik dan 10 porties uit, ruim voldoende voor 2 personen, dus al zeker geen verspilling. Als ik uitreken wat dit me per portie voor 2 personen zou kosten, dan kwam ik aan een 1.8 euro...
't is toch niet omdat je verse dingen klaarmaakt en invriest, dat dit opeens minder gezond zou zijn?
).eniac zei:Ik wil je best geloven dat het een stukje bespaart hoor, maar ik zie het niet zitten om dat vers gerief in te vriezen...
Welk afval btw?
maar 1x per 4 maand is dit zéker doenbaar.
