Denmilitair
Legacy Member
KaZhAn zei:Je zal toekomen met wat je verdient ja, maar let wel op dat je niks opzij kunt zetten. Als je je werk verliest, heb je een dik probleem. En zoals gezegd: onverwachte kosten! Goed mogelijk dat er niks gebeurt, maar voor hetzelfde geld parkeer je je auto tegen een boom en wat dan?
Ook dit: een jaar alles spenderen en niks kunnen sparen waarvoor je hard werkt is erg zuur. Zeker als je dan na een jaar verhuist en je vriendin dan volop kan beginnen sparen. Let daar een beetje op, zoiets veroorzaakt meer stress dan je denkt. Probeer een regeling uit te werken dat ze 1-2 dagen/avonden in de week gaat werken om wat armslag te hebben en dat ze dat integraal inbrengt. Dan is het misschien nog lang niet zoveel als jij inbrengt, maar ge gaat u er veel beter bij voelen dat ze haar best doet om wat bij te brengen.
merci voor u antwoord

