Het hele verhaal:
Ik heb een tijd lang gelopen met het idee te vragen hoe mijn toekomst gaat zijn nog op bedrijf A. Daarom wou ik een gesprek met mijn baas om te vragen als mijn "loon" en de huidige werk-sfeer kan veranderen in de + zin? Daarop zei mijn baas dat opslag geven helemaal niet mogelijk was omdat ze werken met indexering en blabla... Dat terzijde ging hij wel dingen veranderen op de werkvloer die mij positief leken te zijn.
Bon, ik kom terug in de hal bij de werkmannen die natuurlijk weer alles willen weten zoals altijd en vroegen hoe het gesprek was geweest... Ik zei kort (omdat ik niet vond dat het eender wie hun zaken zijn) ; Het gesprek was positief en ik ga bij bedrijf A blijven. Waarop de mensen ervan hebben gemaakt ; "die heeft opslag gehad dus"
(wat niet zo was!!!!) Dus de mensen insinueren dat!
Nu een dag later kon ik bij de baas op de bureau komen samen met mijn personeel verantwoordelijke die zeiden dat mensen bij hun waren gekomen en zeiden dat "ik ZOU gezegd hebben dat ik opslag heb gehad". (wat de mensen er weer van gemaakt hebben want ik zei dat niet)
Nu willen ze mij daar dus een schriftelijke voor opmaken dat het niet kon dat mijn uitlating niet door de beugel kon omdat ze zoal met een moeilijke groep zaten en dat er niet nog eens bij kon.
Dat alles omdat ik zei dat ik een positief gesprek heb gehad gewoon en de mensen dat er van hebben gemaakt.
Ik ben ook niet van plan dat te tekenen en eerder zo te spelen van;
Als ik het papier onder mijn neus krijg geschoven het eens mee na huis te nemen en te zeggen ik ga dat eens op mijn gemak bekijken en het op de lange baan te schuiven en niet te tekenen...
OF misschien direct zeggen dat ik mij daar niet in ga mee laten opgaan in heel die zever en bij een weekendje nadenken besloten heb dat ik dat niet afteken mits bevraging van ouders / schoonouders daar niet mijn kribbel moet onder zetten omdat ik zo toegeef dat ze gelijk hebben...
reacties?
