janwouters
Legacy Member
Benjamin zei:Het grote voordeel van 1 of 2 jaar werken: je kweekt een werkritme van 40 uur per week aan. Als elke student 40 uur per week aan zijn opleiding zou besteden dan zouden de slagingspercentages fors stijgen. Vandaar mijn voorstel.
Het is in onze cultuur wat controversieel, wat ook blijkt uit die 26-grens, maar het werkt.
Ik hoop en denk dat dit klopt. Zit zowat in dezelfde situatie als de ts, vorig jaar beginnen werken. Iedere dag vroeg opstaan, 8u werken... Mocht het tijdens mijn studies zo gegaan zijn, deed ik het wrs met al mijn vingers in mijn kont, bij wijze van spreken. Maar goed, structuur en uzelf in gang kunnen steken/houden maakt deel uit van de universitaire cultuur, kan je maar beter direct kunnen.
