128MB
Legacy Member
ik moest wachten op BOSSerexii zei:Ge wacht effectief 30 minuten op den ihd?Ik bel altijd na 15 minuten binnen en zeker alster maar 1 wachtende is ze
.
Mor vandaag haddek ook ne kloteklant ze, Basicwifi, basicdtv en basic telefon, en daar krijgde 1uur 15 voor, echt schandalig zo een tijdverlies.
Ze zouden da beter afschaffen da klanten da kunnen boeken, enkel de techs zouden da mogen kunnen![]()
prov ging aborted he dat fixt de gewone ihd niet
Ik bel altijd na 15 minuten binnen en zeker alster maar 1 wachtende is ze
. 

