Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t416199 zei:Duurste MBI ooit uitgeschreven: 430€

[B]Rocketeer;12974403 zei:Auw.
Zo duur was het hier ook weeral niet.
Wa hebde daarvoor moeten doen![]()

ad: en IDC wou mn regio ni verandere (waarom ni eigenlijk how hard can it be)
)Ne VRS laat niet altijd (volgens mij zelfs zelden) zo'n fout zien toch? Tenzij er echt een onderbreking of kortsluiting of whatever is (btw: aderpaaridentificatie kwam wel door, maar geen kiestoon, en de VRS was goed zelfs met verspreiding bij...) Gewoon dikwijls dikke rommel ja[B]Rocketeer;12975627 zei:Kleine tip voor da ge ni over en weer moet.
Laat uw verspreiding los aan de KVd.
Doe jumpering in centrale, doe een vrs.
Bij slechte vrs, vraag nieuwe kabel en trek gewoon jumper in centrale.
Doe opnieuw vrs,... tot je een goed testresultaat hebt.
Op da punt weette dat de voeding goed is.
Zet er nu uw verspreiding bij.
Indien slechte meting en geen VDSL: nieuwe verspreiding.
Indien slechte meting en VDSL -> lassers, want moet op rechtstreekse paar staan (geldt btw niet voor invoerkabels die meer als 2 paar zijn)
zelfs van de TSI klopte geen reet, verpsreiding kwam ergens 15 huizen verder binnen dus kweet nieens of hij rechtstreeks loopt. Morge gwn juiste paar oppiepen waar hij zit en aansluiten ja.Jep adslMaar aan uw uitleg te horen kwam het dsl signaal vanuit de centrale.
Idd, was het maar fucking waar..Like WTF, ik wil in mijn regio blijven zoals afgesproken.
[B]Rocketeer;12973972 zei:Full Installs brengen idd goed op, full repairs niet.
Bij pila als echt fout gaat (al meerdere malen gehad):
1) slechte VN
2) voedingskabel meerdere malen slecht
3) bij klant geen TF2007 aanwezig (VDSL2)
4) klant zijn binneninstallatie verkeerd aangesloten door vorige technieker
Dan ist feest.
Ik kan u gerust zeggen: bij pila binnen het half uur opgelost -> dan hebde de goei storingen
Anders...
En inderdaad bij pila zitten er wel wat bedrijven/rusthuizen tussen waar soms toch eens goed moet kijken hoe het daar in elkaar zit.
En vergeet het van: kiestoon = alles ok -> veel gemaakte fout ven de full mannen
Maar dat heeft meer te maken met de opleiding van Belgacom: Direct opleiding voor alles, i.p.v. eerst wat maanden mee te draaien in de pila om nadien door te groeien naar full.
---------------------------------------------------------------------------------------
Ook gehad bij ne winkel.
Op zelfde lijn staat: ADSL, alarm, bancontact en telefoon.
Bleek dat ieder daar gewoon zijn ding deed (mensen van IT, mensen van alarm,...)
Dan ineens storing. Man, heeft dienen klant een factuur gekregen van de uren die ik daar geklopt heb om uit te zoeken en alles correct aan te sluiten
P.S: Tis tegenwoordig precies weer feest voor hiq enzo.

Meer dan een half uur naar lopen zoeken.
1CEZ zei:voor zover ik weet plaatsen de blauwe vrienden geen enkel bbox? paar keer tegen gekomen dat er ne belgacom tv doos bij de klant gewoon stof staat te pakken omdat ze die niet kunnen aansluiten en bgc gene tech wil sturen rofl, service is anders daar



bulleke1 zei:Idd, was het maar fucking waar..
Enig idee btw wat de oorzaak kan zijn van "wel inkomende gesprekken maar geen uitgaande"? Want dat hebben ze ook.. tis echt een ramp
bulleke1 zei:Enig idee btw wat de oorzaak kan zijn van "wel inkomende gesprekken maar geen uitgaande"? Want dat hebben ze ook.. tis echt een ramp