Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ElToro zei:Gij wacht een uur daarop?
Ik zorg gewoon dat de lijn werkt en dan ben ik weg ze![]()
wproost zei:Kheb hem kunnen afmelden voor de lassers, wel deftig veel tijd aan verscheten...
Vandaag 2 klanten.. Eerste klant een apotheek met een hele ICT infrastructuur. Install gedaan, uur gewacht op een technieker van dat apothekersysteem, alles OK.
Daarna in't shoppingcenter, WAT EEN RAMP. Die hebben een eigen LDC in de kelder, en een paar "KVD's" verspreid over het gebouw. 3 uur aant zoeken geweest, uiteindelijk laten wegpakken. Die vaste techniekers die daar stonden zijn blijkbaar eruit aan het gaan.
t416199 zei:Bij welke firma werkte jij dan?
Decade zei:De enige keer dat ik int shopping center stond vond ik het vrij simpel eigenlijk, en ideaal aangezien LDC, KVD en klant dicht bijeen staan.
De truuk is om ervoor ff langs de centrale van silsburg te gaan, daar hangt een plannetje met alle locatie's van de KVD's en al de rest daje moet weten.
Es@s.
Na een half jaar of een jaar krijg je ofwel een megane grandtour of een 308sw.
Ik kreeg hem nu wel al direct omdak daar al langer dan het Belgacom project werkte.
Decade zei:De enige keer dat ik int shopping center stond vond ik het vrij simpel eigenlijk, en ideaal aangezien LDC, KVD en klant dicht bijeen staan.
De truuk is om ervoor ff langs de centrale van silsburg te gaan, daar hangt een plannetje met alle locatie's van de KVD's en al de rest daje moet weten.
Es@s.
Na een half jaar of een jaar krijg je ofwel een megane grandtour of een 308sw.
Ik kreeg hem nu wel al direct omdak daar al langer dan het Belgacom project werkte.
of ben je op een ander project gezet?wproost zei:Slechte periode voor zelfstandigen..
Stubsniffer zat al in mijn opleiding, de ontwerper ervan kwam het ons uitleggen (echt onverstaanbaar als ge nog geen ervaring hebt..) Niet voor niks dat niemand hem gebruikt (imo alleen handig om sync te testen op ne KVD, maar het werkt 75% van den tijd niet en is onvoorstelbaar onbetrouwbaar)
[B]Rocketeer;13002719 zei:De heel oude kabels van Belgacom zijn nog met lood ja alsook mag je het kabelpar zelf ook nog lekker afscharpen, want daar zit een laagje rond.
Indien die laag er niet af is, komt daar dus geen signaal door (of soms heel zwak).
Splitters gebruiken zoals bij een gewone installatie.
Dus afmonteren op een telefoonstopcontact en daarop de splitter zetten en bovenop de splitter uw telefoon.
Uit de splitter onderaan dus naar uwe modem gaan (of in uw geval uw netwerkaansluiting).
Nuja ik zeg het, zolang er geen foto's zijn ofzo is uw situatie moeilijk in te schatten.

t416199 zei:Aah, allez nen (ex)collega danof ben je op een ander project gezet?

Gogeta zei:Kies voor den megane, want mijne 308sw zen achterlijk is echt lellijk... .

[B]Rocketeer;13005465 zei:Wat jij toont heb ik ook nog nooit gezien.
Ik vermoed dat dit een heel oud systeem is.
Vraag is natuurlijk hoe alles in elkaar zit (kleuren van op zolder komen toch precies overeen met de kleuren van een invoerkabel).
En het kan goed zijn dat het oude systeem voor stubs zorgt in de binnenbekabeling voor uw DSL signaal.
Technieker ter plaatse kan dit zeker uitzoeken.