russian
Legacy Member
Cycloon zei:Er is wel een vorm van etiquette om op een forum te posten. Eentje daarvan is niet om elke post te starten met "geachte" of "beste" en ook niet af te sluiten met "vele groetjes" of je naam. Dat hoort gewoon niet in een discussie. In een real life discussie stop je toch ook niet telkens door je eigen naam te zeggen? Door hier elke keer je naam onder je post te zetten lijkt het wel alsof je zelden ergens op een forum post.
Ook telkens opnieuw je loon posten heeft weinig meerwaarde in deze thread omdat je duidelijk veel geluk hebt gehad en zeker geen maatstaf bent waar andere zich tegen kunnen/moeten spiegelen. Als een beginner vraagt hoeveel hij kan vragen dan is het geen meerwaarde om te zeggen dat jij €3500+ verdient (of wat het ook was). Er was hier een tijdje nog eens zo iemand die telkens moest herhalen hoeveel geld die verdiende omdat die in een speciaal systeem werkte waar die goed voor betaald werd.
Niemand zegt overigens dat je moet stoppen met posten, maar post informatie die relevant is voor een vraag. Nu lijk je wel een drama queen.
De verhouding nuttige karakters over niet-nuttige karakters is bij Hiapoe bij het hoogste van heel het forum; dat is wat uiteindelijk telt.
.