Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.




sparks zei:Ik snap het probleem niet, als hij zijn nick onder iedere post wilt zetten laat hem dan.
Sparks

lykmeraid zei:alsof ge in een uitgeruste peugeot niet even comfortabel kunt zitten als in een BMW1. Oogkleppen af mag wel.
lykmeraid

Hiapoe zei:Ik snap het probleem niet, maar er zijn nog dingen in het leven die ik niet snap en die ik gewoon uitvoer omdat we in vrede moeten samenleven![]()

Hiapoe zei:OK,
Ik merk dat ik me even uit deze thread moet terugtrekken om de gemoederen omtrent mijn persoon wat te laten bekoelen.
Ik wacht wel tot het weer ontopic is voor een tijdje vooraleer ik opnieuw post. En ik zal mijn nick er niet meer onderzetten... Als dat de gemoederen kan bedaren. Ik snap het probleem niet, maar er zijn nog dingen in het leven die ik niet snap en die ik gewoon uitvoer omdat we in vrede moeten samenleven
Mijn excuses alvast.
Hiapoe zei:OK,
Ik merk dat ik me even uit deze thread moet terugtrekken om de gemoederen omtrent mijn persoon wat te laten bekoelen.
Ik wacht wel tot het weer ontopic is voor een tijdje vooraleer ik opnieuw post. En ik zal mijn nick er niet meer onderzetten... Als dat de gemoederen kan bedaren. Ik snap het probleem niet, maar er zijn nog dingen in het leven die ik niet snap en die ik gewoon uitvoer omdat we in vrede moeten samenleven
Mijn excuses alvast.

Hiapoe zei:OK,
Ik merk dat ik me even uit deze thread moet terugtrekken om de gemoederen omtrent mijn persoon wat te laten bekoelen.
Ik wacht wel tot het weer ontopic is voor een tijdje vooraleer ik opnieuw post. En ik zal mijn nick er niet meer onderzetten... Als dat de gemoederen kan bedaren. Ik snap het probleem niet, maar er zijn nog dingen in het leven die ik niet snap en die ik gewoon uitvoer omdat we in vrede moeten samenleven
Mijn excuses alvast.
Hiapoe zei:OK,
Ik merk dat ik me even uit deze thread moet terugtrekken om de gemoederen omtrent mijn persoon wat te laten bekoelen.
Ik wacht wel tot het weer ontopic is voor een tijdje vooraleer ik opnieuw post. En ik zal mijn nick er niet meer onderzetten... Als dat de gemoederen kan bedaren. Ik snap het probleem niet, maar er zijn nog dingen in het leven die ik niet snap en die ik gewoon uitvoer omdat we in vrede moeten samenleven
Mijn excuses alvast.
Hiapoe
Hiapoe zei:OK,
Ik merk dat ik me even uit deze thread moet terugtrekken om de gemoederen omtrent mijn persoon wat te laten bekoelen.
Ik wacht wel tot het weer ontopic is voor een tijdje vooraleer ik opnieuw post. En ik zal mijn nick er niet meer onderzetten... Als dat de gemoederen kan bedaren. Ik snap het probleem niet, maar er zijn nog dingen in het leven die ik niet snap en die ik gewoon uitvoer omdat we in vrede moeten samenleven
Mijn excuses alvast.