Archief - Wat is uw brutoloon? - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hiapoe

Legacy Member
hahahaha cool! :D
Wedden dat jullie het nooit zolang volhouden als ik :p

PS. Gelukkig staat op mijn werk altijd automatisch mijn signature ingevuld... anders zou ik inderdaad wel eens per ongeluk Hiapoe kunnen typen uit gewoonte :p

PS2. Maar misschien best terug on topic gaan ;)

Hiapoe

sparks

Legacy Member
Ik snap het probleem niet, als hij zijn nick onder iedere post wilt zetten laat hem dan.

Sparks

lykmeraid

Legacy Member
alsof ge in een uitgeruste peugeot niet even comfortabel kunt zitten als in een BMW1. Oogkleppen af mag wel.

lykmeraid

stvw

Legacy Member
sparks zei:
Ik snap het probleem niet, als hij zijn nick onder iedere post wilt zetten laat hem dan.

Sparks

Idd, maar best wel vermoeiend als het hier evengoed in uw handtekening kan gezet worden. (net zoals zijn mails) :)

stvw

PineMangoes

Legacy Member
lykmeraid zei:
alsof ge in een uitgeruste peugeot niet even comfortabel kunt zitten als in een BMW1. Oogkleppen af mag wel.

lykmeraid

Veel comfortabeler zelfs hoogstwaarschijnlijk. Een BMW koop je voor de rijsensatie (en/of om te patsen).

Atrox

Legacy Member
Even een vraag over mijn vakantiedagen: dit staat op mijn loonbrief, is dat de allerlaatste kolom "overuren vakantie"? Daar staat nu Jaarcumul + 40,20 / Jaarcumul - 40,20. Wa betekent dat :p

Bushimo

Legacy Member
man man man, compleet off-topic, maar toch intriest als ge moet opvallen door uwe doorgaans anonieme nickname onder ieder postje op een gamesforum moet zetten :wtf:


Bushimo

Cycloon

Legacy Member
En vooral als je ook nog eens op elke pagina moet herhalen waar je werkt en hoeveel je verdient.

Cycloon

Bushimo

Legacy Member
Misschien kan hij binnenkort zeggen waar hij verdient en hoeveel hij werkt?

Bushimo

Hiapoe

Legacy Member
OK,

Ik merk dat ik me even uit deze thread moet terugtrekken om de gemoederen omtrent mijn persoon wat te laten bekoelen.

Ik wacht wel tot het weer ontopic is voor een tijdje vooraleer ik opnieuw post. En ik zal mijn nick er niet meer onderzetten... Als dat de gemoederen kan bedaren. Ik snap het probleem niet, maar er zijn nog dingen in het leven die ik niet snap en die ik gewoon uitvoer omdat we in vrede moeten samenleven :)

Mijn excuses alvast.

stvw

Legacy Member
Hiapoe zei:
Ik snap het probleem niet, maar er zijn nog dingen in het leven die ik niet snap en die ik gewoon uitvoer omdat we in vrede moeten samenleven :)

Lol, op een forum doe je nog altijd wat je wilt totdat een mod vindt dat het niet meer door de beugel kan.

En daarnaast wie er niet tegen kan dat jij in deze topic iets zegt (of afsluit met je nick) dan kan die je nog altijd negeren. Maar iemand die hier minder dan 2 maand op het forum zit weet dat waarschijnlijk niet.


Het is spijtig dat iemand die wel iets nuttig bijdraagt op dit forum zich gaat inhouden voor een nobele onbekende met een (belachelijke) mening!

Bij wijze van stil protest zet ik vanaf nu ook mijn nick onder elke post :p

Tristan

Legacy Member
Hiapoe zei:
OK,

Ik merk dat ik me even uit deze thread moet terugtrekken om de gemoederen omtrent mijn persoon wat te laten bekoelen.

Ik wacht wel tot het weer ontopic is voor een tijdje vooraleer ik opnieuw post. En ik zal mijn nick er niet meer onderzetten... Als dat de gemoederen kan bedaren. Ik snap het probleem niet, maar er zijn nog dingen in het leven die ik niet snap en die ik gewoon uitvoer omdat we in vrede moeten samenleven :)

Mijn excuses alvast.

Blijf het gewoon doen? Ik weet ook niet waarom je het doet, maar elk heeft zo z'n trekjes. Anderen hier zagen dan bijvoorbeeld over nutteloze dingen :*)

Gandalf1993

Legacy Member
Hiapoe zei:
OK,

Ik merk dat ik me even uit deze thread moet terugtrekken om de gemoederen omtrent mijn persoon wat te laten bekoelen.

Ik wacht wel tot het weer ontopic is voor een tijdje vooraleer ik opnieuw post. En ik zal mijn nick er niet meer onderzetten... Als dat de gemoederen kan bedaren. Ik snap het probleem niet, maar er zijn nog dingen in het leven die ik niet snap en die ik gewoon uitvoer omdat we in vrede moeten samenleven :)

Mijn excuses alvast.

Ik daarentegen vind dat je zeer nuttige info geeft :niceone:
Blijf gewoon op hetzelfde manier posten!!;)

Cycloon

Legacy Member
Hiapoe zei:
OK,

Ik merk dat ik me even uit deze thread moet terugtrekken om de gemoederen omtrent mijn persoon wat te laten bekoelen.

Ik wacht wel tot het weer ontopic is voor een tijdje vooraleer ik opnieuw post. En ik zal mijn nick er niet meer onderzetten... Als dat de gemoederen kan bedaren. Ik snap het probleem niet, maar er zijn nog dingen in het leven die ik niet snap en die ik gewoon uitvoer omdat we in vrede moeten samenleven :)

Mijn excuses alvast.

Er is wel een vorm van etiquette om op een forum te posten. Eentje daarvan is niet om elke post te starten met "geachte" of "beste" en ook niet af te sluiten met "vele groetjes" of je naam. Dat hoort gewoon niet in een discussie. In een real life discussie stop je toch ook niet telkens door je eigen naam te zeggen? Door hier elke keer je naam onder je post te zetten lijkt het wel alsof je zelden ergens op een forum post.

Ook telkens opnieuw je loon posten heeft weinig meerwaarde in deze thread omdat je duidelijk veel geluk hebt gehad en zeker geen maatstaf bent waar andere zich tegen kunnen/moeten spiegelen. Als een beginner vraagt hoeveel hij kan vragen dan is het geen meerwaarde om te zeggen dat jij €3500+ verdient (of wat het ook was). Er was hier een tijdje nog eens zo iemand die telkens moest herhalen hoeveel geld die verdiende omdat die in een speciaal systeem werkte waar die goed voor betaald werd.

Niemand zegt overigens dat je moet stoppen met posten, maar post informatie die relevant is voor een vraag. Nu lijk je wel een drama queen.

DiHa

Legacy Member
Ofwel gaan we gewoon weer on-topic ipv zo kinderachtig te doen. Jezus.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Waar gelle elle druk om maakt da iemand elke keer afsluit me zijne nickname. dikke O M G.

Veel succes in the real world als ge u hier al druk om maakt.
Voor de rest stoort het mij ni da Hiapoe elke maand mijn loon post tov andere fakers die elke maand komen zegge da ze +3k netto hebben..

En om Hiapoe een hartje onder de riem te steken...

ChfZ | Hanky ;-)

da_flux

Legacy Member
Hiapoe zei:
OK,

Ik merk dat ik me even uit deze thread moet terugtrekken om de gemoederen omtrent mijn persoon wat te laten bekoelen.

Ik wacht wel tot het weer ontopic is voor een tijdje vooraleer ik opnieuw post. En ik zal mijn nick er niet meer onderzetten... Als dat de gemoederen kan bedaren. Ik snap het probleem niet, maar er zijn nog dingen in het leven die ik niet snap en die ik gewoon uitvoer omdat we in vrede moeten samenleven :)

Mijn excuses alvast.

Hiapoe


Mah komaan die mensen deden da om een beetje de plezante uit te hangen.
Ik heb liever iemand dat zijn nick onder zijn post zet, dan iemand die altijd zit te zagen over de mogelijke schrijffouten van iemand anders.
Zolang ik het kan lezen maak ik daar geen probleem van.

da_flux

russian

Legacy Member
Hiapoe zei:
OK,

Ik merk dat ik me even uit deze thread moet terugtrekken om de gemoederen omtrent mijn persoon wat te laten bekoelen.

Ik wacht wel tot het weer ontopic is voor een tijdje vooraleer ik opnieuw post. En ik zal mijn nick er niet meer onderzetten... Als dat de gemoederen kan bedaren. Ik snap het probleem niet, maar er zijn nog dingen in het leven die ik niet snap en die ik gewoon uitvoer omdat we in vrede moeten samenleven :)

Mijn excuses alvast.

Je hoeft je niet te excuseren. Ik heb jouw berichtjes steeds kunnen appreciëren.

Ik zou de paar jongelingen met kritiek negeren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan