Archief - Wat studeer jij + lessenrooster-thread [2012-2013]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk jaar?


  • Totaal aantal stemmers
    324
  • Opiniepeiling gesloten.

Redhunter

Legacy Member
moustii zei:
En ik dacht dat het in het hoger minder zou zijn :sad: zelfs geen middagpauze blijkbaar O.o

Pc-klassen zijn in groepen. Dus ge moet niet altijd gaan. (Ge moogt zelfs niet :p)
Ze geven dus wel middagpauze. Ze zijn daar niet onmenselijk he.

moustii

Legacy Member
Redhunter zei:
Pc-klassen zijn in groepen. Dus ge moet niet altijd gaan. (Ge moogt zelfs niet :p)
Ze geven dus wel middagpauze. Ze zijn daar niet onmenselijk he.

Had al zo'n vermoeden :)

Matt.

Legacy Member
Redhunter zei:
Ze geven dus wel middagpauze. Ze zijn daar niet onmenselijk he.

In eerste bach hadden wij dagen dat we geen officiële middagpauze hadden en dat we moesten onderhandelen met de prof om de les een kwartier later te laten beginnen zodat we toch een half uur middagpauze hadden... :p Dus komt zeker wel voor. :)

ShRule

Legacy Member
Damn al unief gasten hier. En dan nog zoveel wetenschappers en ingenieuren ;)

Ik begin aan m'n eerste bachelor Cross media management. Lessenrooster krijgk morgen te zien.

Mitchelino

Legacy Member
Eerste bachelor Handelswetenschappen, moet nog gaan inschrijven en heb dus nog geen lessenrooster
Had precies meer mensen verwacht die HW gingen volgen, ik zie hier nog niemand :p

SH343

Legacy Member
thaisen zei:
Eerste bachelor Handelswetenschappen, moet nog gaan inschrijven en heb dus nog geen lessenrooster
Had precies meer mensen verwacht die HW gingen volgen, ik zie hier nog niemand :p

Waar ga je? Ik ga ook 1ste bach HW in Brussel.

Woestijnvos

Legacy Member

Cubbus

Legacy Member
3de bach accountancy fiscaliteit, maar de lessenrooster kunnen wij nog wel een week of twee op wachten denk ik.. Hogent is daarin allemaal niet van de snelste :s

antsen02

Legacy Member
Woestijnvos zei:
Ook een tip: ga NIET naar de lessen van ingenieursproject gedurende de eerste drie weken.

Reden hiervoor?
Kwestie van niets nutteloos te doen eh :p

stinky

Legacy Member
antsen02 zei:
Reden hiervoor?
Kwestie van niets nutteloos te doen eh :p

Die lessen zijn extreem nutteloos. Of ge moest het leuk vinden om gezever over ppt-presentaties te horen en wa te zeveren over bruggen en zwarte gaten.

Halcyon

Legacy Member
thaisen zei:
Eerste bachelor Handelswetenschappen, moet nog gaan inschrijven en heb dus nog geen lessenrooster
Had precies meer mensen verwacht die HW gingen volgen, ik zie hier nog niemand :p
Als ge boeken nodig hebt, ik doe de mijne van het 1e jaar allemaal weg =p

flyinglobster

Legacy Member
ik heb nog maar een gedeeltelijke rooster ; dus hier een voorlopige versie.
Maandag:/
dinsdag:8u30-10u30 inleiding tot het privaatrecht
10u30-13u00:pol. en institutionele geschiedenis van België
woensdag:14u-16u30:bronnen en beginselen

donderdag:/
vrijdag:13u30-15u:heuristiek

Saphira

Legacy Member
Mijn lessenrooster verandert elke week :(. Maar gezien dat ik toch tamelijk wat vrije uren heb. :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan