Archief - Wat studeer jij + lessenrooster-thread [2012-2013]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk jaar?


  • Totaal aantal stemmers
    324
  • Opiniepeiling gesloten.

Dionysus

Legacy Member
Dat is een leeg uurrooster voor mij, de link werkt niet lijkt het.

Bij nader inzien toch iets gevonden:
maandag: 2u les
dinsdag: 10u
woensag: niks
donderdag: 2u
vrijdag: 2u

Ik hoop dat dat nog veranderd wordt, 10u op 1 dag kan ik niet aan :p

thijs1475

Legacy Member
Op naar 3e bachelor industrieel ing @KaHo Gent

Lessenrooster weetk nog ni

Matt.

Legacy Member
Dionysus zei:
Dat is een leeg uurrooster voor mij, de link werkt niet lijkt het.

Bij nader inzien toch iets gevonden:
maandag: 2u les
dinsdag: 10u
woensag: niks
donderdag: 2u
vrijdag: 2u

Ik hoop dat dat nog veranderd wordt, 10u op 1 dag kan ik niet aan :p

Ge hebt de rest van de dagen zo goed als niets te doen dus die ene dag gaat ge wel overleven!

Bram287

Legacy Member
Jurgen_ zei:
1e bacholor Ingenieurswetenachappen aan de KUL

Lessenrooster
Ik zit in groep A, welke reeks weet ik nog niet.

Ook 1e Bachelor Ingenieurswetenschappen aan de KUL
Maar hoe weet ge of ge in groep A of B zit gaat dat volgens alfabetische volgorde van de naam ofzo?

GemaneDude

Legacy Member
T&L Engels-Spaans 3e bac:

Maandag
14-16: Engelse literatuur III: geschiedenis van de Amerikaanse literatuur tot 1900

Dinsdag
14-16: Engelse taalkunde III: grondige vraagstukken: diachroon – theoretisch

Woensdag
11.30-13: Portugees I
14-16: Portugees I
18-20: Sociolinguïstiek

Donderdag
19-21: Religie, zingeving en levensbeschouwing

Vrijdag
10-13: Spaanse en Spaans-Amerikaanse literatuur III: tekst en context

Jurgen_

Legacy Member
Bram287 zei:
Ook 1e Bachelor Ingenieurswetenschappen aan de KUL
Maar hoe weet ge of ge in groep A of B zit gaat dat volgens alfabetische volgorde van de naam ofzo?

Groep A: familienaam van A tot L. - Groep B: familienaam van M tot Z.

lantaarnpaal

Legacy Member
Ik denk toch dat ik bank en financien ga tolereren, anders heb ik nog meer les tijdens het 2de semester, en da suckt balls.


TEW 2de/3de Bach
Mijn programma voor volgend jaar:
1ste semester (29stp)
- Externe financiering 6stp
- Operationeel onderzoek 6 stp
- Statistiek 6stp
- Wijsbegeerte 3 stp
- Bestuurskunde 4stp (major overheidsmanagement)
- Philosophy of technology 4stp (keuze)

2de semester (31stp)
- Bedrijfsfinanciering 6stp
- Productie&logistiek 6stp
- Managerial economshit 6stp
- Religie en zingeving 3stp
- Applied Marketing research 6stp (major Marketing)
- Beleidsanalyse 4stp (major overheidsmanagement)
- misschien nog een vak als ik er doorben voor alles met kerstmis

sevencrowns

Legacy Member
Nog mensen hier die toevallig starten met communicatiemanagement aan Xios?

xversex

Legacy Member
1e Master ing. @ Howest (thesis vindt plaats aan UGent)

lessenrooster nog niet gekend

Olivier_Twister

Legacy Member
zouden beter ook eens een lijstje maken over 5 jaar wie er effectief ook afgestudeerd is aan de unief...
Want zoals ik dat hier zie veel unief ventjes in vergelijking met hogeschool

Balsaus

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Ik denk toch dat ik bank en financien ga tolereren, anders heb ik nog meer les tijdens het 2de semester, en da suckt balls.


TEW 2de/3de Bach
Mijn programma voor volgend jaar:
1ste semester (29stp)
- Externe financiering 6stp
- Operationeel onderzoek 6 stp
- Statistiek 6stp
- Wijsbegeerte 3 stp
- Bestuurskunde 4stp (major overheidsmanagement)
- Philosophy of technology 4stp (keuze)

2de semester (31stp)
- Bedrijfsfinanciering 6stp
- Productie&logistiek 6stp
- Managerial economshit 6stp
- Religie en zingeving 3stp
- Applied Marketing research 6stp (major Marketing)
- Beleidsanalyse 4stp (major overheidsmanagement)
- misschien nog een vak als ik er doorben voor alles met kerstmis


Hebt gij al een herinschrijvingsmail gekregen?

Andres_

Legacy Member
2 Master Handelsingenieur @ UA

Maandag
8.30 - 10.30: Labour economics

Dinsdag
10.30 - 12.30: Environmental Economics and Management
13.00 - 16.00: Publieke Economie en Publieke Financiën

Woensdag
/

Donderdag
13.30 - 16.00: Innovation Management & Policy

Vrijdag (twee-wekelijks)
14.00 - 18.00: Advanced Materials and Nanotrends

Om de twee weken 9,5u les (anders 13,5u). :lol:
Toch eens kijken om ergens een deftige avondcursus Frans te volgen dan.

Vordesh

Legacy Member
Tis dus ieder week anders maar wel elken dag van 8u30 tot 15u30, soms tot 17u30

1e Ba Verpleegkunde

Maandag
8u30-11u30: Veiligheid & Hygiëne
13u30-15u30: Thermoregulatie

Dinsdag
8u30-9u30: Medisch rekenen
9u30-11u30: Psychologische wetenschappen
12u30-15u30: VPL wetenschappelijke praktijk

Woensdag
8u30-15u30: Toegepaste verpleegkunde

Donderdag
8u30-11u30: Anatomie
12u30-15u30: VPL wetenschappelijke praktijk

Vrijdag
8u30-11u30: Microbiologie
12u30-15u30: Gezondheidsvoorlichting
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan