Archief - Wat studeer jij + lessenrooster-thread [2012-2013]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk jaar?


  • Totaal aantal stemmers
    324
  • Opiniepeiling gesloten.

Cadiuro

Legacy Member
Enfin hup, ingeschreven voor 1e BA Leerkracht Secundair Onderwijs Aardrijkskunde-Informatica aan de KHL.

Lessenrooster zoals em er nu staat, maar ik veronderstel wel dat die nog gaat veranderen:

Maandag
08.15-10.15: Inleiding tot de Informatica
16.00-18.00: Leraar Worden

Dinsdag
13.00-15.30: Aardrijkskunde (Heb ik een vrijstelling voor, valt dus weg)

Woensdag
12.30-16.30: School en Wereld

Donderdag
08.45-10.15: Aardrijkskunde Didactisch Atelier
10.30-12.00: Informatica Didactisch Atelier
13.00-15.30: Aardrijkskunde (da's weer da van die vrijstelling, gelukkig)
15.30-18.30: Applicatiesoftware en Databeheer

Vrijdag
08.15-10.15: Religie, zingeving en levensbeschouwing

Hier en daar zitten er af en toe wijzigingen in, zoals vrijdag waar ik af en toe ook Taal heb blijkbaar.

Amnesiac

Legacy Member
Alé hup, de lessenroosters zijn binnen!

1e Ma Ing. Elektronica - ICT: optie ICT @ KaHo St. Lieven - Gent

Maandag: 8u10 - 16u30
Dinsdag: /
Woensdag: Afwisselend [8u10 - 16u30] en [8u10 - 12u45]
Donderdag: 9u45 - 12u45
Vrijdag: 9u45 - 16u30

Let's do this.

J.F.

Legacy Member
Amnesiac zei:
Alé hup, de lessenroosters zijn binnen!

1e Ma Ing. Elektronica - ICT: optie ICT @ KaHo St. Lieven - Gent

Maandag: 8u10 - 16u30
Dinsdag: /
Woensdag: Afwisselend [8u10 - 16u30] en [8u10 - 12u45]
Donderdag: 9u45 - 12u45
Vrijdag: 9u45 - 16u30

Let's do this.

Ieeeeuw, om 10 na 8 les? :(

SeriousFace

Legacy Member
1ste Ba Biomedische wetenschappen aan Ugent, zotezien als de enige in deze thread hier. Iemand een idee waar ik men uurrooster kan vinden?

Dinsdagland

Legacy Member
Afwerken bachelor Handelswetenschappen

Maandag:
10.30 - 12.30 Operationele beleidsmethoden

Dinsdag:
13.30 - 15.30 Statistiek II

Woensdag:
10.30 - 12.30 Management accounting
13.30 - 17.30 Onderzoeksmethoden voor economen III

Donderdag:
10.30 - 12.30 Engels III

Vrijdag:
/
Chill :cool:

MigratedBiscuit

Legacy Member
Vordesh zei:
Tis dus ieder week anders maar wel elken dag van 8u30 tot 15u30, soms tot 17u30

1e Ba Verpleegkunde

Maandag
8u30-11u30: Veiligheid & Hygiëne
13u30-15u30: Thermoregulatie

Dinsdag
8u30-9u30: Medisch rekenen
9u30-11u30: Psychologische wetenschappen
12u30-15u30: VPL wetenschappelijke praktijk

Woensdag
8u30-15u30: Toegepaste verpleegkunde

Donderdag
8u30-11u30: Anatomie
12u30-15u30: VPL wetenschappelijke praktijk

Vrijdag
8u30-11u30: Microbiologie
12u30-15u30: Gezondheidsvoorlichting

Woensdag hebt ge maar een halve dag. Opgedeeld in verschillende groepen voor praktijk ;)
In u andere weken bij RZL moogt ge soms vroeger naar huis (na 2uur ipv 3uur bvb.)

Misericordiam

Legacy Member
Master criminologie + 3 vakken uit derde bachelor (twee waar ik niet naartoe zal gaan.)

Reeds binnen:
Bachelor sociaal werk
Banaba zorgmanagement

lessenrooster:

Maandag

Onderzoeksmethoden: 11.30-14.15


Dinsdag

Criminaliteitspreventie: 11.30-14.15

Theorie en onderzoek: 16.00-18.45


Woensdag

Penologie: 11.30-12.45


Criminaliteitspreventie: 17.30-18.45


Donderdag


Strafrechtelijk beleid: 08.30-11.15

Penologie: 11.30-14.15

Vrijdag

Criminografie 16.00-18.45

Fliblit

Legacy Member
coldplayke zei:
Lessenrooster 2de Bachelor T&L Engels-Duits:


1ste semester
Maandag
11-13 ATW
14-17 Engelse Literatuur van 1800 tot heden

Dinsdag
(9-11 Eng T&T)
(11-13 Eng T&T)
16-18 Academisch Nederlands


Woensdag
16-19 Duits taalkunde

Donderdag
(9-11 Eng T&T)
11-13 Eng T&T

Vrijdag
9-11 Heuristiek en methodologie
11-13 Duits T&T



2de Semester

Maandag
(11-13 Eng T&T deel 1b)
13-16 geschiedenis van de Duitse literatuur
(16-18 Eng T&T deel 1b)

Dinsdag
9-11 Engels taalkunde
(11-13 Engels T&T deel 1b) Geschiedenis van de Britse eilanden B
13-14 Duits T&T
(14-16 Engels T&T deel 1b)

Woensdag
9-11 Informatiekunde
11-13 Geschiedenis van de Verenigde Staten
12-13 Engels taalkunde

Donderdag
9-11 ALW (11-14 Eng T&T)
(14-16 Eng T&T)
16-18 Naamkunde

Vrijdag
8-10 Duits T&T

Wat tussen haakjes staat zijn groepen, dus ik weet nog niet bij welke ik zal moeten aansluiten. Cursieve vakken zijn keuzevakken die ik wil opnemen, ik moet nog een keuze maken welke ik ga schrappen.

Waar kan ik die roosters ergens vinden?

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Fiscale Wetenschappen aan de HUB.
En nog wat geschiedenisvakken aan de KUL :p.

JorisL

Legacy Member
Logopedische en audiologische wetenschappen aan de KUL.

Maandag geen les, vrijdag om de twee weken een uurtje practicum en in totaal iets van een 16u les dacht ik :D

lantaarnpaal

Legacy Member
JorisL zei:
Logopedische en audiologische wetenschappen aan de KUL.

Maandag geen les, vrijdag om de twee weken een uurtje practicum en in totaal iets van een 16u les dacht ik :D

you're gonna get so much pussy

Vordesh

Legacy Member
MigratedBiscuit zei:
Woensdag hebt ge maar een halve dag. Opgedeeld in verschillende groepen voor praktijk ;)
In u andere weken bij RZL moogt ge soms vroeger naar huis (na 2uur ipv 3uur bvb.)

Das positief :)

Mrsnugglie

Legacy Member
Ingeschreven voor de Master (schakeljaar) in de verpleegkunde aan de KUL


Elke week les van woensdag tot vrijdag :D

Infineon

Legacy Member
3e bachelor TEW.
Maandag: 8u30-17u
Dinsdag: 9u-17u30
Woensdag: 8u30-13u en 17u30-19u
Donderdag begint het weekend :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan