Cadiuro
Legacy Member
Enfin hup, ingeschreven voor 1e BA Leerkracht Secundair Onderwijs Aardrijkskunde-Informatica aan de KHL.
Lessenrooster zoals em er nu staat, maar ik veronderstel wel dat die nog gaat veranderen:
Maandag
08.15-10.15: Inleiding tot de Informatica
16.00-18.00: Leraar Worden
Dinsdag
13.00-15.30: Aardrijkskunde (Heb ik een vrijstelling voor, valt dus weg)
Woensdag
12.30-16.30: School en Wereld
Donderdag
08.45-10.15: Aardrijkskunde Didactisch Atelier
10.30-12.00: Informatica Didactisch Atelier
13.00-15.30: Aardrijkskunde (da's weer da van die vrijstelling, gelukkig)
15.30-18.30: Applicatiesoftware en Databeheer
Vrijdag
08.15-10.15: Religie, zingeving en levensbeschouwing
Hier en daar zitten er af en toe wijzigingen in, zoals vrijdag waar ik af en toe ook Taal heb blijkbaar.
Lessenrooster zoals em er nu staat, maar ik veronderstel wel dat die nog gaat veranderen:
Maandag
08.15-10.15: Inleiding tot de Informatica
16.00-18.00: Leraar Worden
Dinsdag
13.00-15.30: Aardrijkskunde (Heb ik een vrijstelling voor, valt dus weg)
Woensdag
12.30-16.30: School en Wereld
Donderdag
08.45-10.15: Aardrijkskunde Didactisch Atelier
10.30-12.00: Informatica Didactisch Atelier
13.00-15.30: Aardrijkskunde (da's weer da van die vrijstelling, gelukkig)
15.30-18.30: Applicatiesoftware en Databeheer
Vrijdag
08.15-10.15: Religie, zingeving en levensbeschouwing
Hier en daar zitten er af en toe wijzigingen in, zoals vrijdag waar ik af en toe ook Taal heb blijkbaar.




