Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Cephalus zei:Grote universiteiten minder in trek - De Standaard
Interessant. Zoals steeds loopt UGent een aantal jaren achter op KULeuven en lijkt UGent nu ook over z'n top heen te zijn, zoals dat bij KUL een tijdje geleden het geval was.
Iedereen die net als ik aan de KUL studeert zal wel kunnen beamen dat we onze hoge inschrijvingscijfers al lang niet meer enkel van de 18-jarige Vlaamse (en dan nog voornamelijk Limburgse en Vlaams-Brabantse en enkele Antwerpse) studenten moeten hebben. UGent kan nu net als de KULeuven beginnen proberen haar inschrijvingsaantal terug op te krikken door een hoog aantal buitenlandse studenten aan te trekken.
Of UGent kan proberen wat te werken aan het afschrikkende imago van Gent als hoofdstad van West-Vlaanderen* inclusief alle kleine kantjes van de bevolking van die provincie.
* W-VL ja, veel van dat prachtige Gents hoor je daar niet in de studentenbuurt
Woestijnvos zei:Ook een tip: ga NIET naar de lessen van ingenieursproject gedurende de eerste drie weken.

flyinglobster zei:ik heb nog maar een gedeeltelijke rooster ; dus hier een voorlopige versie.
Maandag:/
dinsdag:8u30-10u30 inleiding tot het privaatrecht
10u30-13u00ol. en institutionele geschiedenis van België
woensdag:14u-16u30:bronnen en beginselen
donderdag:/
vrijdag:13u30-15u:heuristiek

fraaanche zei:universiteit antwerpen - Faculteit Rechten - 1ste bachelor ?
Pol. & inst. is een heel leuk vak, vondk een zeer goede prof!

Orchidee_x zei:2e bachelor pba chemie - optie biochemie ( KAHO Sint-Lieven Gent)
Uurrooster volgt nog.

)flyinglobster zei:hmm khad enkel naar mijne rooster op Sisa gekeken![]()

Zou je naar dat eerste moeten gaan? Anders hebt ge nog meeeer vrije tijd!Orchidee_x zei:Voorlopig uurrooster beschikbaar. Amaai ik heb weinig les; kvoel me bijna ene uit een richting als communicatiewetenschappen of zo
1ste SEMESTER
Maandag
10.20-12.20: Fermentatie (week 9,10,11)
Hawk zei:Zou je naar dat eerste moeten gaan? Anders hebt ge nog meeeer vrije tijd!

Hetzelfde maar dan master HaWeb0red zei:Als alles goed verloopt (dat weet ik 14 september) dan ben ik geslaagd voor alle vakken van mijn master industrieel ingenieur informatica aan HoGent.
Mijn lesrooster is dan helemaal leeg, maar mijn tijd wordt ingevuld door mijn thesis die ik afwerk tegen januari.