007 First Light

007 First Light

Speelt dit vlot met controller?

Ik had gelezen dat als je wilt richten/schieten je beter met muis en toetsenbord speelt.

Dik uurtje gespeeld gisteren en speelt perfect. 🤩
Je voelt natuurlijk de Hitman stijl erin.

Mix van Hitman-Uncharted is ongeveer de ideale beschrijving met 007 jasje. Toppertje, voel je al van het begin.

De training sequence zit leuk in elkaar.
Het doet mij denken aan de intro sequence van Night City in Cyberpunk.

Laatst bewerkt:
Wat doen jullie bij de graphics instellingen? Precies veel opties.

Hier op pc. 1440p alles ultra. Dlls op quality en framegen 2x. Motion blur uit en film grain uit als ik mij niet vergis.

Draait gewoon perfect. Amd 7800x3d / 32gb ram en 4080 super.

Het is een heel mooi speelbaar spel. Ik ben niet vertrouwd met Hitman games maar wel uncharted en tomb raider.

Speel op high met dlls in 4K met vsync op 30 fps capped. Ik kan toch geen 60 fps halen met een rtx 3080 / 8600k en op ultra daalt het onder de 30 fps.

Als ik het hierboven ook wat doorlees, klinkt dit allemaal wel heel goed. Ik ben geen enorme Bond-fan, maar wel een grote Hitmanfan. Ik hou van die vrijheid waarin je een missie kan aanpakken. Te lang hoeft de game ook niet te zijn. Deze komt op de lijst.

Ook gekocht 🙂
Door de vele goede reviews en het beetje aan de Uncharted stijl, wil het toch ook wel spelen.

Ik zie hier verschillende namen vallen als referentie: Hitman (obvious), Lara Crost, Uncharted. Als ge het in percenten zou gieten: hoeveel Hitman en hoeveel Lara Croft gehalte heeft de werkelijke gameplay, want dat zijn toch wel twee andere games. Ik ben een fan van de laatste 3 Lara Crofts, iets minder van Uncharted (denk vooral dat ik de combat en flow van LC beter vindt). Hitman vond ik tof, maar doordat het telkens 1 locatie was en geen ononderbroken gameplay vond ik dat wel minder.

Normaal kijk ik altijd naar playthroughs, maar dat probeer ik bij deze te vermijden omdat ik eens een game volledig nieuw wil ontdekken, maar zou wel willen weten hoe het vergelijkt met bovenstaande games. Zijn het telkens losse missies zoals in Hitman of ga je echt zelf van de ene locatie naar de andere zoals in TR. Is het puur stealth of eerder gemixed zoals bij TR

Ik zie hier verschillende namen vallen als referentie: Hitman (obvious), Lara Crost, Uncharted. Als ge het in percenten zou gieten: hoeveel Hitman en hoeveel Lara Croft gehalte heeft de werkelijke gameplay, want dat zijn toch wel twee andere games. Ik ben een fan van de laatste 3 Lara Crofts, iets minder van Uncharted (denk vooral dat ik de combat en flow van LC beter vindt). Hitman vond ik tof, maar doordat het telkens 1 locatie was en geen ononderbroken gameplay vond ik dat wel minder.

Normaal kijk ik altijd naar playthroughs, maar dat probeer ik bij deze te vermijden omdat ik eens een game volledig nieuw wil ontdekken, maar zou wel willen weten hoe het vergelijkt met bovenstaande games. Zijn het telkens losse missies zoals in Hitman of ga je echt zelf van de ene locatie naar de andere zoals in TR. Is het puur stealth of eerder gemixed zoals bij TR

Je kan perfect guns blazing door de game gaan al is dat niet altijd opportuun. Ben ook niet zo een grote stealth fan, vind die mechanics vaak wat jank in het algemeen maar bij deze game was het net de juiste hoeveelheid wat mij betreft. Je kan problemen op verschillende manieren tacklen dus je speelt echt wel enigszins wat hoe je dat zelf wil.

Deze game kan perfect gespeeld worden door niet-Bond fans. Zit gewoon steengoed in elkaar. GOTY contender sowieso.

Je kan perfect guns blazing door de game gaan al is dat niet altijd opportuun. Ben ook niet zo een grote stealth fan, vind die mechanics vaak wat jank in het algemeen maar bij deze game was het net de juiste hoeveelheid wat mij betreft. Je kan problemen op verschillende manieren tacklen dus je speelt echt wel enigszins wat hoe je dat zelf wil.

Deze game kan perfect gespeeld worden door niet-Bond fans. Zit gewoon steengoed in elkaar. GOTY contender sowieso.
thanks: op zich ben ik wel een stealth fan, maar als het mislukt was het bij Hitman dikwijls een eerder onaangenaam grindy guns blazing (wat ik ook wel snap als stealth game). Bij TR was de balans goed: je kon dikwijls heel stealthy te werk gaan, maar werd je toch ontdekt dan bleef het een leuke combat. Maar hier is de balans dus blijkbaar goed?

off topic: Als tiener was ik een echte 007 fan, maar de nieuwe stijl sinds Craig vind ik maar niets. Geen slechte films daar niet van, maar niet de James Bond die ik graag zie. Te rauw, terwijl voor mij JB meer gentleman, smooth talker is. Maar dat is smaak.

gisteren uit, dit is GOTY voor mij tot nu toe.
je kan het stealthy spelen, maar eerlijk, een spion moet niet altijd stealthy zijn, net zoals een hitman dat niet moet zijn en zelfs een 'assassin' dat niet moet zijn.
goed gebracht verhaal, actie, de combat is soepel en vloeiend, bij hitman was dat vaak klungelig.
goede locaties en interessante personages.
veel meer moet het niet zijn. heeft me ongeveer 18u gekost.

Komen van 0 interesse naar zeer geïnteresseerd door de reacties hier. Komt dus ooit wel binnen :)

Ik zag het juist voorbijkomen op Tiktok :lol: (de discotheek scene hehe)

Kheb er nog niets over opgezocht of over gelezen maar de vibe die ik erbij kreeg was eerder Max Payne ofzo

Zal deze wel aanschaffen in het najaar.

Zonet uitgespeeld, zalige game! Tot nu toe game of the year voor mij, maar er moet nog wel wat uitkomen. Verhaal was ook echt top. Hopelijk brengen ze nog dlc uit! Nu die tacsims missies eens bekijken!

Terug
Bovenaan