Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speelt uitstekend met controllerSpeelt dit vlot met controller?
Ik had gelezen dat als je wilt richten/schieten je beter met muis en toetsenbord speelt.
Wat doen jullie bij de graphics instellingen? Precies veel opties.
Komen van 0 interesse naar zeer geïnteresseerd door de reacties hier. Komt dus ooit wel binnen![]()
Ik zie hier verschillende namen vallen als referentie: Hitman (obvious), Lara Crost, Uncharted. Als ge het in percenten zou gieten: hoeveel Hitman en hoeveel Lara Croft gehalte heeft de werkelijke gameplay, want dat zijn toch wel twee andere games. Ik ben een fan van de laatste 3 Lara Crofts, iets minder van Uncharted (denk vooral dat ik de combat en flow van LC beter vindt). Hitman vond ik tof, maar doordat het telkens 1 locatie was en geen ononderbroken gameplay vond ik dat wel minder.
Normaal kijk ik altijd naar playthroughs, maar dat probeer ik bij deze te vermijden omdat ik eens een game volledig nieuw wil ontdekken, maar zou wel willen weten hoe het vergelijkt met bovenstaande games. Zijn het telkens losse missies zoals in Hitman of ga je echt zelf van de ene locatie naar de andere zoals in TR. Is het puur stealth of eerder gemixed zoals bij TR
thanks: op zich ben ik wel een stealth fan, maar als het mislukt was het bij Hitman dikwijls een eerder onaangenaam grindy guns blazing (wat ik ook wel snap als stealth game). Bij TR was de balans goed: je kon dikwijls heel stealthy te werk gaan, maar werd je toch ontdekt dan bleef het een leuke combat. Maar hier is de balans dus blijkbaar goed?Je kan perfect guns blazing door de game gaan al is dat niet altijd opportuun. Ben ook niet zo een grote stealth fan, vind die mechanics vaak wat jank in het algemeen maar bij deze game was het net de juiste hoeveelheid wat mij betreft. Je kan problemen op verschillende manieren tacklen dus je speelt echt wel enigszins wat hoe je dat zelf wil.
Deze game kan perfect gespeeld worden door niet-Bond fans. Zit gewoon steengoed in elkaar. GOTY contender sowieso.
Wanneer komt deze op Switch 2 uit?
Okido, bedankt voor de info ;-)Daar is momenteel nog geen concrete datum voor geweten.
Komen van 0 interesse naar zeer geïnteresseerd door de reacties hier. Komt dus ooit wel binnen![]()
(de discotheek scene hehe)