2026's Most Anticipated

Naar welke film kijk je het meeste uit?

• Dune Messiah (Dennis Villeneuve)

• The Odyssey (Christopher Nolan)

• Untitled Sci-Fi Mystery event film (Steven Spielberg)

• Project Hail Mary (Phil Lord & Chris Miller)

• The Dog Stars (Ridley Scott)

• Werewulf (Robert Eggers)

• Avengers: Doomsday (Russos)

• Masters of the Universe (Travis Knight)

• 28 Years Later: The Bone Temple (Nia DaCosta)

• Supergirl (Craig Gillespie)

• Star Wars: The Mandalorian and Grogu (Jon Favreau)

• Spider-Man: Brand New Day (Destin Daniel Cretton)

• Toy Story 5 (Pixar/Andrew Stanton)

• Super Mario Galaxy (Aaron Horvath & Michael Jelenic)

• Hunger Games: Sunrise on the Reaping (Francis Lawrence)

• Jumanji 3 (Jake Kasdan)

• Rogue Trooper (Duncan Jones

• Untitled Exorcist film (Mike Flanagan)

• Good Luck, Have Fun, Don't Die (Gore Verbinski)

• Narnia (Greta Gerwig)

• Air Bud Returns (Robert Vince)

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

DaFreak

Well-known member
Crowdfunder FE
Zeer binnenkort is daar weer de beste tijd van't jaar; nee niet kerstmis of nieuwjaar, lijstjestijd! Voor we volgende maand aan de best of lijstjes beginnen eerst tijd om eens vooruit te blikken naar wat 2026 voor ons in petto heeft. Zitten al enorm veel interessante films tussen maar zoals altijd zullen we ook doorheen het jaar hopelijk weer nog enkele leuke verrassingen voorgeschoteld krijgen. Benieuwd!

Vorig jaar won 28 Years Later overtuigend de most anticipated trofee met een tweede en derde plaats voor Mission Impossible en Avatar: Fire & Ash

Maar goed dat was voor het oudjaar, hoe zit het voor het komende jaar? spoiler; we gonna eat good fam. :biglaugh:

1. Dune Messiah (Denis Villeneuve)
  2. The Odyssey (Christopher Nolan)
  3. Untitled Sci-Fi Mystery event film (Steven Spielberg)
  4. Project Hail Mary (Phil Lord & Chris Miller)
  5. Flowervale Street (David Robert Mitchell - It Follows & Under the Silver Lake)
  6. The Dog Stars (Ridley Scott)
  7. Wuthering Heights (Emerald Fennell - Promising Young Woman & Saltburn)
  8. Untitled Exorcist film (Mike Flanagan)
  9. Werewulf (Robert Eggers)
  10. Hope (Na Hong-Jin - The Chaser & The Wailing)
  11. Artificial (Luca Guadagnino - Suspiria & Bones and All)
  12. I Love Boosters (Boots Riley - Sorry to Bother You)
  13. Good Luck, Have Fun, Don't Die (Gore Verbinski - Pirates of the Caribbean & Rango)
  14. Avengers: Doomsday (Russos)
  15. Masters of the Universe (Travis Knight - Kubo and the Two Strings)
  16. The Social Reckoning (Aaron Sorkin)
  17. Judy (Alejandro G. Iñárritu - The Revenant & Birdman)
  18. Riddick: Furya (David Twohy - Pitch Black & Riddick)
  19. Clayface (James Watkins - Eden Lake & Speak No Evil)
  20. Wildwood (Travis Knigt - Kubo and the Two Strings)
  21. Rogue Trooper (Duncan Jones - Moon & Source Code)
  22. Hokum (Neon/Damian Mccarthy - Oddity)
  23. Narnia (Greta Gerwig)
  24. 28 Years Later: The Bone Temple
  25. Send Help (Sam Raimi)
  26. The Bride (Maggie Gyllenhaal)
  27. Supergirl (Craig Gillespie - I, Tonya & Cruella)
  28. Ray Gunn (Brad Bird - The Incredibles & The Iron Giant)
  29. Star Wars: The Mandalorian and Grogu (Jon Favreau)
  30. The Shrinking of Treehorn (Ron Howard)
  31. Ghostwriter (J J Abrams)
  32. Remain (M. Night Shyamalan)
  33. Resident Evil (Zach Cregger - Barbarian & Weapons)
  34. Wizards! (A24/David Michôd - The King & The Rover)
  35. All You Need is Kill
  36. Hoppers (Pixar original)
  37. Whalefall (Brian Duffield - Spontaenous & No One Will Save You)
  38. The Entertainment System Is Down (A24/Ruben Östlund - Triangle of Sadness & Force Majeure)
  39. Onslaught (A24/Adam Wingard - The Guest & Godzilla vs Kong)
  40. The Drama (A24/Kristoffer Borgli - Sick of Myself & Dream Scenario)
  41. The Third Parent
  42. Terrifier 4 (Damien Leone)
  43. The Invite (Olivia Wilde - Booksmart & Don't Worry Darling)
  44. Evil Dead Burn
  45. Godzilla Minus Zero
  46. The Backrooms (A24)
  47. Altar (A24)
  48. The Undertone (A24)
  49. Her Private Hell (Neon/Nicolas Winding Refn - Drive & The Neon Demon)
  50. Cold Storage
  51. The Young People (Neon/Osgood Perkins - Longlegs & The Monkey)
  52. The Wrong Girls (Neon)
  53. Return to Silent Hill
  54. Spider-Man: Brand New Day (Destin Daniel Cretton - Short Term 12 & Shang-Chi)
  55. Mother Mary (A24/David Lowery - The Green Knight & A Ghost Story)
  56. The Way of the Wind (Terrence Malick - The Tree of Life & Days of Heaven)
  57. The Mummy (Lee Cronin - Evil Dead Rise & The Hole in the Ground)
  58. Hexed (Disney Original)
  59. Toy Story 5 (Pixar/Andrew Stanton - Wall-E & Finding Nemo)
  60. Super Mario Galaxy

Holy friggin moly. Wat een fenomenale lijst tegenover vorig jaar en hell, tegenover zowat de meeste andere jaren. Ook veel minder prequels en sequels en veel meer origineel werk. Legends Villeneuve, Nolan, Spielberg en Scott tekenen allemaal present. :crazy: 2026 gonna be gud 🥳 Heb mijn gebruikelijke top 25 al serieus moeten uitbreiden en dan zijn er nog een hele hoop die eruit vallen die er in normale jaren wel hadden tussen gestaan; The Adventures of Cliff Booth (David Fincher), The Death of Robin Hood (A24/Michael Sarnoski - Pig & Quiet Place Day 1), In the Grey (Guy Ritchie), Wild Horse Nine (Martin McDonagh - In Bruges & The Banshees of Inisherin), Ink (Danny Boyle), How to Rob a Bank (David Leitch - Deadpool 2 & Bullet Train), Primate, The Chronology of Water (Kristen Stewart), Ella Mccay, Huntington (A24), Is This Thing On? (Bradley Cooper), Madden (David O Russel - American Hustle & Three Kings), Blue Moon (Richard Linklater) en zelfs daarnaast zijn er nog heel wat andere noemenswaardige releases; Greenland 2, The Rip, The Sheep Detectives, Scream 7, Misty Green (A24), Verity, Practical Magic 2, Reminders of Him, Ready or Not 2, Michael, Animal Friends, GOAT, The Devil Wears Prada 2, Soulm8te, The Plague, Mortal Kombat II, Whistle, We Bury the Dead, Scary Movie 6, Minions 3, Moana (live action), Paw Patrol Dinosaur movie, Insidious 6, The Moment (A24), The Legend of Aang: The Last Airbender, Dead Man's Wire (Gus Van Sant - Elephant & Good Will Hunting), Street Fighter, The Cat in the Hat, The Hunger Games: Sunrise on the Reaping (Francis Lawrence - Constantine & The Long Walk), Violent Night 2, OBEX, Jumanji 3, They Will Kill You, Peaky Blinders, Sleepwalker, Focker In-Law, Mercy, Pillion (A24), Cliffhanger (Jaume Collet-Serra - Jungle Cruise & Carry-On), Mutiny, Air Bud Returns, Crime 101, Shaun the Sheep: The Beast of Mossy Bottom, Return of the Living Dead, Primetime (A24), Night Patrol, Angry Birds 3, Krrish 4, Teenage Mutant Ninja Turtles: Echoes of the Ooze, Kraken, Redux Redux, Normal (Ben Wheatley - A Field in England & High-Rise) Coyote vs. Acme, Young Washington, Deep Water, Miami Vice (Joseph Kosinski - Tron: Legacy, Oblivion & Top Gun: Maverick) Other Mommy, Final Destination 7, Cut Off (Jonah Hill - Mid 90s)

En keep in mind, dit zijn enkel de noemenswaardige releases. I say goddamn! Waanzinnige lijst. Elke week toppers! :bow: Ik weet niet of zo'n overaanbod wel goed nieuws is voor Hollywood want op zo'n gigantische concurrentieel slachtveld zullen er veel een snelle dood sterven.

Ook het land der kleine schermen schotelt in 2025 weer heel wat interessante projecten voor. Slechts een kleine greep uit het aanbod want nu dat verdeeld is over 101 platformen is het moeilijk om er een deftig overzicht van te krijgen. Vul gerust aan met films en shows die ik over het hoofd zag waar je zelf op zit te wachten.
  1. Blade Runner 2099
  2. Neuromancer
  3. Buffy The Vampire Slayer (Chloe Zhao)
  4. Lanterns
  5. A Knight of the Seven Kingdoms
  6. Carrie (Mike Flannegan)
  7. Something Very Bad Is Going to Happen (Duffer Brothers)
  8. Wonder Man
  9. VisionQuest
  10. Star Trek: Starfleet Academy
Natuurlijk keren er ook weer een hele hoop favorieten terug zoals bijvoorbeeld Invincible S4, Silo S3, Rick and Morty S9, From S4, Beef S2, 3 Body Problem S2, Murderbot S2, The White Lotus S4, Fallout S2, The Gentlemen S2, finale seizoen van The Boys, Shogun S2, The Pitt S2, For All Mankind S5, A Man on the Inside S2, Paradise S2, Blue Eyed Samurai S2, Dune: Prophecy S2, Futurama S14, Slow Horses S6, The Studio S2, Avatar: The Last Airbender S2, One Piece S2, Wednesday S3, Dexter S2, Reacher S4, Strange New Worlds S4, The Witcher S5, Black Doves S2, Rings of Power S3, Monarch: Legacy of Monsters S2, Shrinking S3, The Last of Us S3, Euphoria S3, Ahsoka S2, Ted Lasso S4, The Bear S5, Daredevil S2, House of the Dragon S3 ... Yep dat ziet er weer heel goed uit voor het kleine scherm.

Enige probleem met dit alles is dat er niet genoeg uren in een dag zijn. 😅

Laatst bewerkt:
Van dit lijstje vooral The Odyssey, maar ook Dune en Toy Story 5
wat niet in dit lijstje staat is Hamnet, die hier wss pas in 2026 in de zalen komt

Van zowel Nolan als Villeneuve was ik wat teleurgesteld in hun laatste film, maar dat wil niet zeggen dat ik niet enorm uitkijk naar hun nieuwe. Normaal gezien zou ik meer hyped zijn voor iets van DV dan CN, maar aangezien het hier gaat over een historisch epos, gaat mijn stem toch naar The Odyssey. Ridley Scott lijkt het niet meer in zich te hebben om dat deftig te doen, ze zijn ofwel saai, dom, lelijk of alledrie.

Alhoewel, ik zie hier in de lijst ook een weerwolvenfilm van Robert Eggers staan, een regisseur die voor mij nog geen slechte film gemaakt heeft. Integendeel, allemaal waren ze om van te smullen. Sign me up!

Ook leuk om te lezen dat we een nieuwe Duncan Jones mogen verwachten, hopelijk is 'ie wel degelijk goed, zijn laatste paar films deden het niet voor mij.

Holy shit Zach Cregger doet de Resident Evil reboot? Aight, dat kan wel eens demoeite zijn.

Top 5

Dune
Odyssey
Resident Evil
Minus Zero
Mario Galaxy

Van zowel Nolan als Villeneuve was ik wat teleurgesteld in hun laatste film, maar dat wil niet zeggen dat ik niet enorm uitkijk naar hun nieuwe. Normaal gezien zou ik meer hyped zijn voor iets van DV dan CN, maar aangezien het hier gaat over een historisch epos, gaat mijn stem toch naar The Odyssey. Ridley Scott lijkt het niet meer in zich te hebben om dat deftig te doen, ze zijn ofwel saai, dom, lelijk of alledrie.
Nolan volg ik want alhoewel ik Oppenheimer uitstekend vond was ook ik een beetje teleurgesteld, Dune Part 2 daar tegenover was een religieuze ervaring en na BR49 misschien wel mijn favoriete Villeneuve. Ridley Scott is idd nogal hit or miss laatste tijd. Gladiator II was pretty meh, Napoleon suckte, House of Gucci vond ik nog wel entertainend maar ook niet super, ... dus dan moet je al terug naar 2021 en The Last Duel (wat een output heeft die gast toch voor bijna 90 te zijn 😆) voor zijn eerste film die ik onomwonden goed zou durven noemen. Net daarvoor schoot hij wel de piloot van Raised by Wolves wat dan weer een van de meest geniale tv reeks openers is of all time. Hit or miss dus idd. Then again. T'is Sci-Fi en dat doet hij meestal wel heel goed (ik weet dat jij daar zo niet onder valt but fuck all them prometheus haters! ;p). Langs de andere kant, de plot synopsis klink wel behoorlijk generisch. :/ Langs de andere andere kant met Brolin, Qualley, Elordi, Pearce en Wong wel een vrij leuke cast.

Alhoewel, ik zie hier in de lijst ook een weerwolvenfilm van Robert Eggers staan, een regisseur die voor mij nog geen slechte film gemaakt heeft. Integendeel, allemaal waren ze om van te smullen. Sign me up!
Hear hear! Eggers is 4 op 4 dus laat maar komen. 🍽️

Ook leuk om te lezen dat we een nieuwe Duncan Jones mogen verwachten, hopelijk is 'ie wel degelijk goed, zijn laatste paar films deden het niet voor mij.
Kijk ik ook behoorlijk naar uit wel een headsup; het wordt geen live-action maar eerder stylised cg-animation. Een soort hybrid waar men in de volume mocap geschoten heeft en de film zelf uitwerkte in unreal engine. toch ziet de stijl er wel vetjes uit en het verhaal klinkt proper weird dus jep, benieuwd!
● Duncan Jones is klaar met filmen voor zn nieuwste. Rogue Trooper tells the story of 19, a ‘Genetic Infantryman’, who finds himself the sole-survivor of an invasion force. Desperate to track down the traitor who sold him and his comrades out, the super soldier is accompanied by three killed-in-action squad mates, whose personalities have been stored in his gun, helmet and rucksack.

Shot at Rebellion Film Studios in Oxfordshire, breakout talent Aneurin Barnard (The Goldfinch, Dunkirk) stars as the eponymous Rogue Trooper, alongside Hayley Atwell (Captain America), Jack Lowden (Slow Horses), Daryl McCormack (Good Luck To You Leo Grande), and Reece Shearsmith (Saltburn). Rounding out the cast is an incredible ensemble, which includes Jemaine Clement, Matt Berry (What We Do in the Shadows), Diane Morgan (Cunk on Earth), Alice Lowe (Black Mirror), Asa Butterfield (Sex Education) and Sean Bean.

Klaar met filmen maar het wordt wel degelijk een animatie film. “The advancements in Unreal Engine 5 and the inclusion of MetaHuman rigs mean that it is now possible to achieve a very high standard of animation within an indie budget. Working with our amazing partners at Rebellion, Epic and Treehouse Digital we are pioneering and developing a new creative pipeline that will enable independent production of CG animated films.”

Na dat te lezen voel je misschien de neiging dit project direct af te schrijven als cheap FX drivel genre low quality volume stuff dat we tegenwoordig vaker voorgeschoteld krijgen maar dunno. Gezien het gaat om een gestyleerde animatie film en de adembenemde scenes die je met correct gebruik van UE5 kan realiseren...

● Eerste screens voor Duncan Jones' Rogue Trooper

Rogue-Trooper.jpg

Rogue-Trooper-HERO.jpg
Rogue-Trooper-1.jpg

Rogue-Trooper-2.jpg
Rogue-Trooper-3.jpg

Toffe stijl! 👌

The cast also includes Hayley Atwell (Captain America, Mission: Impossible - Dead Reckoning), Jack Lowden (Slow Horses), Daryl McCormack (Bad Sisters, Good Luck to You Leo Grande), Reece Shearsmith (Inside No. 9, Saltburn), Diane Morgan (Cunk on Earth), Alice Lowe (Black Mirror), Asa Butterfield (Sex Education, Hugo) and Sean Bean (Game of Thrones, The Lord of the Rings). Diane Morgan eey... Zou het nog wel zien zitten moest ze opdraven als Philomena. :p

“2000 AD offers a very different flavor of comic action: Political and brutal at times, but always with a Pythonesque twinkle in the eye. Dredd (2012) was a taste of what 2000 AD has to offer and now we get to show the world another side of the beast. It is a genuine privilege to be given the opportunity to make Rogue Trooper,” Jones said.
Duncan Jones moet zich inderdaad wel herpakken. Na dat fenomenale debuut met Moon is het in dalende lijn gegaan dus hopelijk weet hij zich met deze te herbronnen.

Holy shit Zach Cregger doet de Resident Evil reboot? Aight, dat kan wel eens demoeite zijn.

Niet zo'n fan van de voorbije Resident Evil films maar ondertussen wel meer en meer van Cregger dus ja benieuwd wat hij er mee gaat doen. Wel jammer dat zijn sci-fi film The Flood in dev hell zit met netflix die moeilijk doet over een theatrical release. Would kill for sci-fi from Cregger. :biglaugh:

Hier toch ook wel heel benieuwd naar die Resident Evil reboot van Cregger.

Daarnaast kijk ik hard uit naar The Odyssey en de nieuwe Eggers + als horrorfan gaan we serieus verwend worden volgend jaar 👌

Puur door nostalgie stiekem ook benieuwd naar die nieuwe Riddick-film :crazy:

In de cinema te gaan zien:
  • 3 april: The Super Mario Galaxy Movie
  • 26 juni: Supergirl
  • 27 juli: The Odyssey
  • 31 juli: Spider-Man: Brand New Day
  • 11 september: Clayface
  • 20 november: The Hunger Games: Sunrise on the Reaping
  • 18 december: Avengers: Doomsday
Andere die hoog op de lijst staan:
  • 10 april: Ready or Not 2: Here I Come
  • 8 mei: Mortal Kombat II
  • 18 september: Resident Evil
  • 18 september: Practical Magic 2
  • 16 oktober:: Street Fighter
  • 11 december: Jumanji sequel
En zoals het overzicht hierboven aantoont, zal de lijst nog wel groeien.

Wat TV betreft veel minder:
  • Buffy the Vampire Slayer: New Sunnydale
  • VisionQuest
  • Shogun
  • One Piece
  • Wednesday
  • The Last of Us
  • Daredevil
En dan zien we nog wel, wil ook nog wat tijd hebben om te gamen en boeken te lezen...

Kijk ik zeker naar uit

- Dune 3 (al heb ik toch een beetje schrik dat deze mij wat gaat teleurstellen)
- The Odyssey (bring it on :love: )

Ga ik zeker met de kindjes zien

- Mario Galaxy (de eerste werd gesmaakt door hen, en een leuke nostalgische trip voor de papa)
- Toy Story 5 (tot hiertoe heeft het hen niet echt aangesproken, maar toch een leuke kans om er eens één met hen in de cinema te zien)

Wacht ik eerst op de reviews

Ben Marvel-moe en Star-Wars moe, maar anderzijds ben ik nu ook wel al een tijdje afgekickt, dus als er goeie comments komen op volgende films, dan overweeg ik ze wel:

- Avengers: Doomsday
- The Mandolorian and Grogu

Maar ik vrees er wel voor ... Spider-Man heb ik al lang links laten liggen, dus die skip ik sowieso

- 28 Years Later: The Bone Temple (De 3e film vond ik wel een leuke insteek hebben, al was niet alles even geslaagd. Deze komt precies te snel voor mij...)

- Masters of the Universe
- The Hunger Games: Sunrise on the Reaping

Zou me echt verbazen, moest dit wat worden...

- The Dog Stars (Alweer een film over een virus dat, bijna, iedereen uitroeit... het moet toch een verdomd originele/sterke insteek hebben. Al is de cast alvast een goed begin)

Voor de rest wat afwachten en zien waar de pareltjes zitten :)

Het staat hier al een beetje vast dat volgend jaar zeer druk gaat zijn en ik veel, veel minder films ga kunnen zien, daarom heb ik ook wat minder gevolgd wat er zoal gaat uitkomen. Ziet er alvast weer een heel goed jaar uit. Hopelijk zitten er ook nog wat leuke verrassingen tussen de kleinere releases.

Misschien dat ik hier en daar een van de grote kleppers probeer mee te pikken: The Odyssey, Dune en de nieuwe Spielberg of Eggers.

Het staat hier al een beetje vast dat volgend jaar zeer druk gaat zijn en ik veel, veel minder films ga kunnen zien, daarom heb ik ook wat minder gevolgd wat er zoal gaat uitkomen. Ziet er alvast weer een heel goed jaar uit. Hopelijk zitten er ook nog wat leuke verrassingen tussen de kleinere releases.

Misschien dat ik hier en daar een van de grote kleppers probeer mee te pikken: The Odyssey, Dune en de nieuwe Spielberg of Eggers.
You make time dammit! Altijd wel benieuwd naar u reviews en hot takes. :p

Ik ga terug voor ugc abo denk ik. Ik gebruik momenteel altijd die 5 kaarten van 45 euro. Da's 9 euro per film. Was aant rekenen dat als ik alle 60 in de cinema zou zien dat dit 12 kaarten zouden zijn wat al op 540 euro zou uitkomen. ugc abo is maar 18,5 de maand en dus 222 voor een heel jaar wat zou neerkomen op slechts 3,7 eur de film en als ik dan toch een abo heb zou ik prolly ook naar films zoals Scream 7, Jumanji 3, Hunger Games, en de vele andere die niet in mijn top 60 zitten gaan kijken wat de prijs nog verder zou drukken.

The Oddissey: Nolan + die cast. onmogelijk om hier niet naar uit te kijken.
Het probleem is dat ik van een Grieks epos nagenoeg perfectie verwacht, alvorens ik daar geld wil aan uitgeven.
Nolan brengt zeker goede films op de markt, maar dit is een ander paar mouwen dan Tenet of Inception.
Niet in de top-100 van IMDB na een paar maanden en het is niet de moeite.

Scary Movie 7 - Scream 7 - Terrifier 4 - Evil Dead Burn - The Exorcist - Werwulf - They Follow zijn guaranteed watches.
Benieuwd naar The Mummy (met Costa :love:).
Op IMDB staat American Pie 5, lol. De vierde was een waardige afsluiter. Waar gaan ze heen met deze?

Keep in mind, Nolan's film gaat geen droge griekse historische film zijn die de fantasy stukken van Homerus zijn Odyssey gaat wegmoffelen. Hij haalt Harryhausen aan als inspiratie dus ik verwacht mij aan heel wat monsters en er zitten al verschillende goden in de casting list dus dan denk ik toch eerder aan een fantasy epic dat dichter aanleunt bij LOTR dan Troy.

Er is een kleine kans voor They Follow maar zit nog altijd maar in pre-production en gezien DRM's Flowervale Street maar voor augustus is zal die denk ik eerder voor 2027 worden. Kijk ik in ieder geval ook wel naar uit.

Terrifier 4 gaat mij voor de eerste keer ook naar de zaal trekken denk ik. Juist 3 bekeken met halloween en gezien dat einde lijkt het vrij duidelijk waar we met 4 naar toe gaan. Can't wait. :biglaugh:

Heb zo waar een beetje te doen met onze goeie vriend Steven. Nog geen enkele stem voor Spielberg. Prolly omdat er nog niets over bekend is, zelfs geen titel alhoewel geruchten beweren dat het Disclosure zal worden.

Verhaal van spielberg zelf, script door David Koep (original Jurassic Park), John williams doing the music (ofc! ;p)
cast: Emily Blunt, Josh O'Connor, Colin Firth, Eve Hewson, Colman Domingo and Wyatt Russell.
Insiders omschrijven deze als oldskool spielberg

We're prolly all sleeping on it want "Mystery Sci-Fi event film" van spielberg is op zich al meer dan genoeg om mij onredelijk excited te krijgen. Zou voor juni zijn dus stilaan tijd voor media blitz zou ik denken. Hopelijk titel en trailer soon.

Benieuwd wie de kroon voor beste van 2026 mee naar huis gaat nemen. Gaat een bikkelharde strijd worden peinzek. :biglaugh:
:cheer:

Heb zo waar een beetje te doen met onze goeie vriend Steven. Nog geen enkele stem voor Spielberg. Prolly omdat er nog niets over bekend is, zelfs geen titel alhoewel geruchten beweren dat het Disclosure zal worden.

Verhaal van spielberg zelf, script door David Koep (original Jurassic Park), John williams doing the music (ofc! ;p)
cast: Emily Blunt, Josh O'Connor, Colin Firth, Eve Hewson, Colman Domingo and Wyatt Russell.
Insiders omschrijven deze als oldskool spielberg

We're prolly all sleeping on it want "Mystery Sci-Fi event film" van spielberg is op zich al meer dan genoeg om mij onredelijk excited te krijgen. Zou voor juni zijn dus stilaan tijd voor media blitz zou ik denken. Hopelijk titel en trailer soon.
Ik ben er wel benieuwd naar en ga elke nieuwe film van Spielberg uiteraard bekijken maar als ik kijk naar zijn output van de laatste pakweg 15 jaar...

Hij lijkt nog altijd het "one for them, one for me" principe aan te houden. De kleinere persoonlijke films waren altijd nog goed (The Fabelmans zelfs zeer goed), de films voor het grote publiek spraken me heel wat minder aan. The BFG, Ready Player One en Warhorse, bleh. Met West Side Story bewees hij wel dat hij het steeds kan dus de hype vlam is nog niet helemaal gedoofd.

Het zou mogelijk/waarschijnlijk een UFO film zijn en zijn beste film gaat ook over UFO's.... :sneaky:

Terug
Bovenaan