Cindy Lauper, The Rah Band, Donna Summer, Kraftwerk, Chic!The Pogues! Tom Waits!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cindy Lauper, The Rah Band, Donna Summer, Kraftwerk, Chic!The Pogues! Tom Waits!
Binnen 15 minuten in Nieuw PolynesieIs het al zondag?

2: Dreiklangsdimensionen en Utrus HorasHeb ik het overigens goed dat er maar 1 niet-Engelstalig nummer bij is?
![]()
En u eerste metalfestival was mainstage Tomorrowland?Ik snap niet dat je een van de meest melodieuze rockbands als Dire Straits saai kan noemen, en dan kickt op een van de meest monotone genres die er bestaan. Het is luid en snel, maar daarmee is ook alles gezegd. Eentonige, monotone drab. Het enige nummer dat ik goed vind van Metallica is Nothing Else Matters, omdat ze daar wel echte muziek spelen.
Nee, toch gewoon Graspop. Er is meer dan alleen Metallica héEn u eerste metalfestival was mainstage Tomorrowland?

Waarom dan heel het genre eentonige monotone drab noemen?Nee, toch gewoon Graspop. Er is meer dan alleen Metallica hé![]()
Waarom dan heel het genre eentonige monotone drab noemen?
Betere speakers kopen dan* Heel het subgenre
Thrash metal?* Heel het subgenre
En Thrash eentonig? Sepultura klinkt voor mij niet zoals een Anthrax, Anthrax niet zoals een Megadeth, Megadeth niet als Kreator,… al die lokale scenes hadden zo een andere sound en dat maakt dat genre net zo divers met een geniale “hardcore punk meets NWOBHM” ondertoonAlle gekheid op een stokje, maar Metallica kan een mens toch bezwaarlijk eentonig en monotoon noemen (laat staan "drab", enfin, t/m St. Anger toch).
Het moet gezegd dat de drum van Lars Ulrich voor verwarring kan zorgen.Amai, ik dacht al die tijd dat het trash metal was.
(En neen, dat is geen goedkope Metallica grap)
Das pas halfweg jaren 90 in de 80’s, …Het moet gezegd dat de drum van Lars Ulrich voor verwarring kan zorgen.
Nog steeds een langere carriére op deksels dan drumvellen!Das pas halfweg jaren 90 in de 80’s, …