Battle Royale: the 1980's - nominaties

Heb ik het overigens goed dat er maar 1 niet-Engelstalig nummer bij is?
Edit: (nog steeds slechts) 2 blijkbaar
:crazy:
Had zelf Ti sento (Matia Bazar), Hijo de la luna (Mecano) & Achterlangs het leven (Herman Van Veen) op mijn shortlist staan.

Worden voorts nog gemist: Depeche Mode, Roxette, Madonna, Willy DeVille, Pet Shop Boys, RHCP, Toto, Bandolero, Rita Mitsouko, Grace Jones, Sandra, Womack & Womack...

Laatst bewerkt:
Ik snap niet dat je een van de meest melodieuze rockbands als Dire Straits saai kan noemen, en dan kickt op een van de meest monotone genres die er bestaan. Het is luid en snel, maar daarmee is ook alles gezegd. Eentonige, monotone drab. Het enige nummer dat ik goed vind van Metallica is Nothing Else Matters, omdat ze daar wel echte muziek spelen.
En u eerste metalfestival was mainstage Tomorrowland?

Ik zou het zelf toch wel fair vinden moest elke artiest maar één keer mogen worden genomineerd eigenlijk (jaja, ik weet dat er veel tegenstanders zijn).

Alle gekheid op een stokje, maar Metallica kan een mens toch bezwaarlijk eentonig en monotoon noemen (laat staan "drab", enfin, t/m St. Anger toch).

Alle gekheid op een stokje, maar Metallica kan een mens toch bezwaarlijk eentonig en monotoon noemen (laat staan "drab", enfin, t/m St. Anger toch).
En Thrash eentonig? Sepultura klinkt voor mij niet zoals een Anthrax, Anthrax niet zoals een Megadeth, Megadeth niet als Kreator,… al die lokale scenes hadden zo een andere sound en dat maakt dat genre net zo divers met een geniale “hardcore punk meets NWOBHM” ondertoon

Terug
Bovenaan